lucky youChrisp schreef:En alweer een leuk verslag! Misschien ga ik ook wel fietsen, aangezien het jou goed bevallen is. Mijn hotel in NY heeft gratis fietsen voor hotelgasten, dat scheelt weer.

lucky youChrisp schreef:En alweer een leuk verslag! Misschien ga ik ook wel fietsen, aangezien het jou goed bevallen is. Mijn hotel in NY heeft gratis fietsen voor hotelgasten, dat scheelt weer.
Zouk ik zeker doen...Arizona schreef:Leuk verslag weer John!![]()
Fietsen in NY heb ik gelijk op mijn wishlist gezet, klinkt erg gaaf!
Veel plezier nog!
Graag gedaan Theo, kan niet wachten op jullie verhalen met de kerst...Tokheim schreef:Bedankt voor je uitgebreide verslag John.
Theo
tja, ik koop hem wel in NL, het verschil valt feitelijk wel mee ca. het BTW bedrag , hier kan ook wel wat mee dus het scheelt eigenlijk niets...ik ga komend weekend eens even kijken. Komt wel goedDVDGuy schreef:Jammer van de iPad John
ik sluit me bij het eerste volledig aanKatja schreef:Ik vind het bijna jammer dat je weer terug bent![]()
Heb je verslagen met heel veel plezier gelezen.
thanks philliphillybilly schreef:welcome back!
Ik heb je verslagen met plezier gelezen!
Ik heb een IPad, 16GB met 3g & Wifi en ben een super tevreden gebruiker!Arizona schreef:John, ik heb net de laatste 2 dagen gelezen, leuk omschreven.
Je hebt er echt alles uitgehaald wat er in zat, haha. Ik heb gelachen om je stukje over de Apple store, wat een volk zeg... Ik ben ook van plan om de iPad in NY te kopen. Laat even weten of 'ie bevalt, ik hoor er ook wat negatieve verhalen over.