Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Plaats een link of foto's van je droomhuis in de VS

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Plaats een link of foto's van je droomhuis in de VS

Bericht door RiverCola »

Ik vind eigenlijk voornamelijk dat schuine deel dat uit de glazen gevel komt architectonisch nogal ver gezocht. Het hout icm de betonnen en stalen delen vind ik wel heel mooi!
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

RiverCola schreef:
ned in MO schreef: Kost vaak meer dan afbreken en opnieuw opbouwen, dus laten we hopen dat de basis goed is
Dat was ook de gedachte die bij mij op kwam!
En dan is het wellicht verstandiger om te zoeken naar een stukje grond dat qua formaat, prijs en ligging vergelijkbaar is maar waarbij je niet de kosten hebt voor de sloop (en afvoer) van wat er nu op staat. Aan de andere kant, afbreken kan ook voordelen hebben. Je kunt wellicht installaties recyclen als ze niet te oud zijn en zaken als elektra, water en riolering zijn al geregeld.

Roel.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

ned in MO schreef:
Als die drie beantwoord zijn, dan komt de volgende vraag: Komen we in aanmerking voor de HUD 203(k) mortgage enz. dutchie_in_boston : heb jij ook ervaring met die mortgage?

Voorlopig nog maar even verder dromen denk ik
Max loan for FHA in New hampshire is naar ik meen $271050. Daarbij is dit huis in zodanige disrepair dat het sowieso al niet qualificeert.
Je zult voor een conventionele construction loan moeten gaan.
Bij zo'n lening zul je tenminste 20% equity moeten hebben.
Als je het voor $100000 koopt en er 3 ton in investeert zal je dus $80000 mee moeten brengen als het voor $400000 moeten waarderen. Als de future value appraisal zegt dat het 450000 waard zal zijn misschien iets minder.
Hoe dan ook de bank zal een leuke zak geld verlangen van jouw als onderpand. Dat maakt dit soort huizen moeilijk te verkopen.
Dus met cash kun je het voor een leuke prijs krijgen
Leuk investeringsprojectje en leuk lapje grond. Laten renoveren (lees: afbreken en opnieuw opbouwen) door OscarG, daarna ook aan OscarG verhuren en naast de hoofdwoning ook een vakantiehuisje erop bouwen voor de verhuur aan bekenden en natuurlijk eigen gebruik. Leuke afstand tot Boston en de White Mountains dus prima kansen. Hmmz.. interessant.

Roel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer