Ik wil me toch wat meer in Priceline gaan verdiepen. Hoeveel tijd moet ik er voor uittrekken om me in te lezen en zaken uit te zoeken? Ik wil zoveel mogelijk teleurstellingen voorkomen en goed voorbereid zijn

Je _mag_ een nieuw bod proberen en daarbij moet je inderdaad naast je bod nog wat meer wijzigen, bijvoorbeeld een zone toevoegen of een klasse verlagen. Maar je hoeft dus niet opnieuw te bieden!Valerie schreef: - Als ik het goed begrijp, bied je op priceline een prijs (mits beetje vooronderzoek op betterbidding enzo, ...) en als die wordt geweigerd MOET je een nieuw bod doen maar MOET je je voorkeuren veranderen??
Als je het nog een keer wil proberen wel. In veel grote steden zijn zones waarin geen 4* hotels worden aangeboden. Die kun je dus (vooralsnog) veilig toevoegen zonder dat er een kans is dat je daadwerkelijk een hotel in die zone krijgt. Dat worden dan "free rebid" zones genoemd. Welke zones dat zijn kun je eenvoudig uitvogelen door (in een andere browser of vooraf) een nieuwe search te starten en dan elke zone apart te selecteren. Je ziet dan direct welke sterklasses je niet meer kunt selecteren voor die desbetreffende zone.Bvb. Ik wil een 4sterrenhotel in SLC (ik zeg maar iets). Ik wil uiteraard in het stadscentrum zitten... Moet ik dat dan veranderen als m'n eerste bod geweigerd is??
Ja, maar het voordeel is meestal wel kleiner. In plaats van $79 betaal je dan wellicht $60 oid. Let op: priceline zelf verhoogt je bod nog met hun eigen kosten. Maar dat wordt duidelijk weergegeven, inclusief totaalbedrag, voordat je uiteindelijk op de knop drukt om de reserveringspoging te doen. Mijn ervaring is dat het prijsvoordeel vooral bij de duurdere hotels in de grote steden te halen is, en dan vooral op tijden dat er weinig business travel is.Werkt dit ook voor kleinere stadjes zoals Jackson, Moab, Page,..?
Ik wil je toch adviseren om je eens te verdiepen in Free Rebid Zones. SLC heeft 7 zones en alleen Downtown heeft 4 **** hotels. Dat wilt dus zeggen dat je 6 extra biedingen hebt zonder dat je hoeft te wachten. Zie ook http://www.betterbidding.com/index.php?showtopic=16&Valerie schreef:Ik bood 58 dollar (tax incl.) voor 4 sterren in Salt Lake CIty downtown.
Ik wil liever niets aan m'n sterren of zones veranderen... Kan ik dan gewoon opnieuw bieden met diezelfde voorkeuren zolang ik maar 24 uur wacht? Of moet ik dan nog altijd dingen veranderen?
ja omdat in die zone juist geen 4 sterren zit is het een extra manier om hoger te gaan bieden voor het gebied welk je wel wilt.let wel doe dit iedere keer nakijken dus per gebied apart opschrijven welk gebied geen 4* heeft dit kan natuurlijk van dag tot dag verschillen ( zal normaal niet zo'n vaart lopen maar er hoeft maar juist ergens een verandering in te zijn dan zou je dus in een gebied terecht kunnen komen welk je niet wilt).is het zo duidelijk?Valerie schreef:Ok, ik denk dat ik het toch snap - als je eenmaal aan het bieden bent, het geweigerd is - dan kan je wel een zone extra aanklikken... Zo is het dan?
sachasenne schreef:Yep
Ik heb drie goeie deals gedaan met priceline voor Naples, Fort myers en Miami airport.
Gisteren getwijfeld maar toch op hotwire geboekt voor Miami Beach. Prijs is OK voor de regio maar het hotel lijkt me volgens de reviews toch niet echt je dat. (hotel Chelsea )
Voorlopig hou ik het toch maar op priceline.