Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gezocht:American diner of oude rolschaatsbaan voor fotoshoot

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
TilleBelle
Amerika-newbie
Contacteer:

Gezocht:American diner of oude rolschaatsbaan voor fotoshoot

Bericht door TilleBelle »

Hallo,

ik ben op zoek naar iets specifiek en ik hoop dat jullie als Amerika liefhebbers mij kunnen helpen!

Ik maak kinderkledij voor meisjes en jongens tot en met 6 jaar en heb voor volgend jaar een fotoshoot gepland. Ik zou heel graag mijn kledij presenteren in een soort van american diner of iets leuks in die aard... Ik hou wel van die Amerikaanse inrichting en een beetje retro! Zo Rock a billy achtig... Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel!

Het moet niet echt een diner zijn, als jullie iets anders weten hoor ik het ook graag! Liefst in België of anders niet te ver van de grens!

Kunnen jullie me helpen aub?

Ps: The Filling Station ken ik al, maar voor hen lag het nogal moeilijk!
john ny
Amerikakenner

Re: Gezocht:American diner of oude rolschaatsbaan voor fotos

Bericht door john ny »

In het WTC van Schiphol, tja niet echt over de grens, is een diner met roze banken....
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Met wat Googlen kom je ook wat adressen tegen:

http://www.cccforum.be/forum/index.php?showtopic=6081
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Edit: Duh, zit ik hier een heel verhaal te typen met foto's en het webadres van de Filling Station in Lanaken, zie ik dat je die al kent ;) :D
Sandy
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

TilleBelle schreef: Ps: The Filling Station ken ik al, maar voor hen lag het nogal moeilijk!
Dit was ook het eerste wat in me opkwam toen ik de titel van deze topic las.
Maar die valt dus al af....jammer!
Petr@B
Amerikafan

Bericht door Petr@B »

Ook niet echt gunstig qua ligging, maar ik heb eens gegeten bij Yankee Doodle in Assen (heeft ook vestigingen in Drachten en Groningen).
Het personeel draagt hier het typische diner 'uniform' compleet met beenwarmers.
september 2005: California & Nevada (met camper)
mei 2007: Florida
oktober 2007: New York
julie/augustus 2012: California, Arizona, Utah en Nevada

http://letsgousa.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://letsgoflorida.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Echt in de buurt is het niet maar ik denk dat dit een perfecte locatie is: http://www.gatewaydiner.nl/
bigwillfan
Amerika-newbie

Bericht door bigwillfan »

Hallo,
Heb je deze diner al eens bekeken?
http://www.happydaysham.be

Deze ligt in Oostham, in de provincie Limburg. Nabij Leopoldsburg en Tessenderlo.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Aïda schreef:Echt in de buurt is het niet maar ik denk dat dit een perfecte locatie is: http://www.gatewaydiner.nl/
Dat ziet er leuk uit, en voor ons heel dichtbij ook! Ik had er nog nooit van gehoord. Heb jij er al eens gegeten, Aïda? Is het de moeite waard?

Ik ken in Nederhorst den Berg (ook niet bepaald in de buurt van de Topicstarter) Charley's Diner. WIj hebben er 1 keer gegeten, en dat was voor ons niet voor herhaling vatbaar. Bovendien vonden we de kaart nu ook niet echt heel Amerikaans. De inrichting was wel in de stijl van een Amerikaanse diner, maar lang niet zo mooi als Filling station bijvoorbeeld. Charley's Diner is meer een geknutselde garage in onze og elkaar geprutste Diner door een hobbyist die het niet zo nauw neemt met precieze afwerking en zo.......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Gateway diner heeft een goede hamburger, wij vonden het de moeite waard.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Jacqueline, het is een hele mooie diner van binnen. Je kunt er gerust eens een kopje koffie gaan drinken om van het uitzicht te genieten. Ook het uitzicht buiten want het ligt aan het water in een park. Maar nee, meer geld dan dat zou ik er niet uitgeven. De burger was best aardig, dat was het niet.
Ik zal het even opsommen:
[*]te duur voor wat je krijgt, manlief had een milkshake van 3,50 die was zo klein het was gewoon treurig, ook de burger vond ik het geld niet waard. Komt met 'koolsalade' (zoiets noemen zij het) coleslaw dus. Was geen 'echte' coleslaw (een samenstelling die ik nog niet eerder zag en ik heb toch aardig wat originelen gezien), zat in een pietepeuterig bakje wat niet vol was en nog twee verschillende porties ook.
Overigens moesten we ook nog ruim 40 minuten op die hamburgers wachten.......
[*]bediening zeer onvriendelijk. Er staan van die servetten dispensers op tafel maar wel leeg..... Dus ik vraag om servetten "die staan op tafel mevrouw". Nee, die staan niet op tafel anders vroeg ik het niet. In de VS zouden ze zonder mopperen of terugzeggen meteen servetten neergelegd hebben ook al stonden er 100 op tafel.
En dit is maar een klein voorbeeldje. We voelden ons er absoluut niet welkom of wat dan ook. De mevrouw die ons bediende was echt een super sjacherijn.

Het zit in een park en het is niet zo makkelijk te vinden. Je moet ergens anders op een klein parkeerplaatsje parkeren en dan door het park naar de diner lopen. Stuur me gerust een pb als je een duidelijkere routebeschrijving wilt. Het wil me op dit moment gewoon niet te binnen schieten hoe die weg heet waar je vanaf moet om er te komen.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ok, bedankt voor de toelichting Aida! ik lees geen reden om er dan perse heen te moeten gaan, zeker niet op korte termijn. En ik heb een hekel aan slechte service en sjageijnige bediening. hoeft natuurlijk de volgende keer niet zo te zijn, maar uitnodigend is jouw verhaal zeker niet.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

hmmm jammer ik wil hier inderdaad binnenkort een keer heen gaan !
http://www.gatewaydiner.nl
Harley
Amerikafan

Bericht door Harley »

je kan misschien eens kijken in het museum van deze shop. http://www.americanlegend.be/ . Dit is in Zandvliet, ten noorden van Antwerpen maar vanuit Leuven heel gemakkelijk bereikbaar via de autostrade.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer