Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Roosevelt hotel New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
carooltje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Roosevelt hotel New York

Bericht door carooltje »

Ik kwam een aanbieding tegen voor het Roosevelt hotel in New York voor $ 99,00 per nacht (reisdatum t/m maart 2011). Ik al het een en ander over dit hotel op dit forum gelezen en op Tripadvisor zijn de reviews wisselend.

Nu vroeg ik mij af: heeft iemand recent in dit hotel overnacht en zo ja wat zijn jullie ervaringen?

Ik hoor het graag. Alvast veel dank.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Roosevelt hotel New York

Bericht door Grandu »

http://www.allesamerika.nl/reviews/item ... +Roosevelt :) Tadaaa! Mijn ervaring leert dat je reviews vaak met een korreltje zout kunt nemen, sommige mensen moeten iets te zeuren hebben (tenzij natuurlijk 9 van de 10 negatief is ;)). Zo scheen in het hotel waar ik verbleef in New York het behang van de muren te hangen en mn bed in te storten en tegelijkertijd vond ik het het beste hotel waar ik ooit heb geslapen.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Rebekka1977
Amerikafan

Bericht door Rebekka1977 »

Wij hebben in maart 2010 4 nachten in dit hotel gelogeerd. Prachtige lobby, kamers zijn niet heel groot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bed ligt heerlijk, badkamer is niet groot, maar ach alles zit erin. En wij hebben er via Priceline 99 dollar voor betaald en dat is natuurlijk een koopje in Midtown Manhattan. Wij waren zeer tevreden. Het ligt ook lekker centraal en vlak naast Grand Central Station.

Een volgende keer willen wij voor een hotel op/bij Times Square gaan, maar mochten we het Roosevelt weer winnen, dan hoor je ons niet moppperen :D
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Wij hebben The Roosevelt "gewonnen" via Priceline voor de a.s. kerstperiode voor $109 excl. taxen. Als je nu "TWEET" als Rate code invult is die $99 geldig, maar "gelukkig" niet available voor onze periode :lol: Het hotel ziet er mooi uit en via Twitter heb ik mijn preference geregeld. Dus nog geen overnachtings ervaring, maar ze zijn wel Twitter-proof.

Theo
mtlang84
Amerika-ontdekker

Bericht door mtlang84 »

In oktober 2009 hier 8 nachten verbleven. Via Priceline gewonnen voor een bedrag van $ 135, wat ik al heel schappelijk vond.

Een hele mooie, wat klassiek aandoende, lobby. Personeel heel aardig en toegankelijk. Gym is, tja een gym (wel gratis fruit!). Internet is helaas niet gratis (zowel kamer als de 'businesslounge'.

De kamer zelf was prima. Enige minpunt was de lage waterdruk dat uit de douchekop kwam.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

mtlang84 schreef:Enige minpunt was de lage waterdruk dat uit de douchekop kwam.
Interessant dat het Roosevelt in New York daar last van heeft. Door de zeer oude waterleidingen (2) naar Manhattan toe (die het ieder moment zouden kunnen begeven door hun leeftijd zodat Manhattan zonder water komt te zitten) is men in Manhattan (min of meer) verplicht om iets op de douchekop te bevestigen zodat er minder water gebruikt wordt bij het douchen om de watertoevoer naar Manhattan te minimaliseren. Voor hotels maakt men een uitzondering, zij zijn niet verplicht hiertoe, maar daar maakt het Roosevelt geen gebruik van?

Overigens is New York enorm hard bezig aan het aanleggen van een nieuwe waterleiding naar het eiland.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Op Tripadvisor.com kan je reviews lezen over hotels. Ik raad je aan daar ook even te kijken.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

rvd4always schreef:Op Tripadvisor.com kan je reviews lezen over hotels. Ik raad je aan daar ook even te kijken.
Dat had de TS dus dat al gedaan...
carooltje schreef:... en op Tripadvisor zijn de reviews wisselend
cgr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door cgr »

Ik zou heel graag willen weten waar je die aanbieding bent tegengekomen!
Wij gaan in maart voor 5 nachten naar NY en zoeken nog een leuk hotel in Manhattan!
corinazie.waarbenjij.nu
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

cgr schreef:Ik zou heel graag willen weten waar je die aanbieding bent tegengekomen!
Wij gaan in maart voor 5 nachten naar NY en zoeken nog een leuk hotel in Manhattan!
Het Roosevelt Hotel bied dit zelf aan. Ga naar Reservations en gebruik de Rate Code TWEET, dan komen de €99 prijzen boven water, tenminste als ze nog available zijn! Zojuist effe 5 maart t/m 10 maart geprobeerd en die zijn er nog :thumbup: Succes.

mvg.
Theo
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Moniquemichiel »

wij zijn in mei geweest.

Erg prettig hotel (schoon/ klantvriendelijk) en ook nog op een mooie locatie (loopafstand van times square)
Wij waren er in mei.

groetjes,
Monique
cgr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door cgr »

Yoehoe! Geboekt voor 15 tm 20 maart. $700,- voor een double room, normale prijs $1308,-!!
Nu hoef ik niet meer te stressen met priceline.
Super bedankt voor de tip! :clap:
corinazie.waarbenjij.nu
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

@cgr Goeie deal hoor!

Het wordt druk bij The Roosevelt Hotel :thumbup:

Theo
NiMi
Amerika-ontdekker

Bericht door NiMi »

Hoi, wij zijn precies een jaar geleden in het Roosevelt geweest en dit is ons super bevallen.:thumbup:
Geweldige locatie, vriendelijk personeel, shone kamer/badkamer.
Het enige minpuntje was ons uitzicht...dat keek uit op een ander gedeelte van het hotel, beetje jammer maar geen ramp natuurlijk .
9 t/m 14 maart 2011 weer naar New York geweest
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik probeer voor juli naar de prijzen te kijken, maar die zijn helaas (nog) niet beschikbaar.
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

Ik heb ook het Roosevelt geboekt voor 19 maart t/m 24 maart. Bedankt voor de tip.

En je kunt het makkelijk cancellen, dus als er een andere goede aanbieding komt, kun je hier weer vanaf.
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

'T is een prima actie en ik probeer al weken om daar ook gebruik van te kunnen maken (eind mei, begin juni) maar vooralsnog lukt met dat nog steeds niet....hopelijk later wel. Lijkt me een puik hotel voor die prijs en de locatie is ook niet verkeerd!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer