Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Top 3 breakfast buffet / Top 3 dinner buffet Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Top 3 breakfast buffet / Top 3 dinner buffet Vegas

Bericht door TerlinguaCreek »

Ben benieuwd of iemand hier nog aanvullingen op heeft?
Zelf heb ik ervaring met het diner-buffet van Wynn en MGM, beiden vond ik goed! Ontbijt-buffet heb ik eens gedaan bij Wynn omdat ik deze 'gewonnen' had met mijn Redcard, maar omdat ik niet zo'n ontbijter ben heb ik niet zoveel gegeten :oops:
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

wij hebben deze zomer de diner - bufetten bij mirage en wynn uitgeprobeerd.

Ik vond ze allebei heel goed!Ik geloof dat mirage wat goedkoper is maar ik vond het even goed.

Bij mirage kon je zelf ingredienten van een slaatje kiezen en laten maken; bij wynn kon dat met pasta.
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

voor het avondeten gaan we nooit naar een buffet, dan gaan we veel liever naar een gewoon restaurant.
Dit lijkt inderdaad ook misschien wel beter maar als je naar een buffet gaat, kan je ineens kijken wat er is en nemen wat je "bekend" voorkomt :lol: Daarentegen bij een restaurant staan vaak gerechten waarvan ik niet weet wat het juist is (en mijn man al helemaal niet want die spreekt geen engels :oops: ) En dat maakt het dan voor mij persoonlijk niet zo simpel :? ik moet dan bij de beschrijving naar de nederlandse vertaling zoeken voor mijn man en ondertussen staat dan die waiter misschien al te wachten om de bestelling op te nemen en dan ga ik helemaal stressen :wink: Dus voor ons dan misschien toch maar de ontbijt- en dinnerbuffetten in Las Vegas. En als we dan 's morgens genoeg eten, kunnen we misschien de dag doorkomen tot het buffet van 's avonds :mrgreen:
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hoeveel kosten die ontbijtbuffetten gemiddeld?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

De mindere kosten zo'n 6-8 dollar, de wat betere rond de 10 dollar en de beste tussen de 12 en de 16 dollar.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

Iemand ervaring met de bufetten van de golden nugget? daar heb ik een kamer geboekt in maart en ik las in mijn trotter reisgids dat ze een goed buffet hebben
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Golden Nugget is geen goed buffet (wel een erg leuk hotel). Downtown is het sowieso allemaal niet denderend op buffet gebied. Wil je downtown lekker (en veel) eten, steek dan van de Golden Nugget linksaf over naar de Plaze en ga eten bij de Firefly. Mooi uitzicht op de Fremont Street Experience en erg lekker eten (tapas). Heb je een Rush Tower kamer geboekt? Zo niet, overweeg dan een upgrade voor weinig. Prachtige kamers voor zeer schappelijke prijzen.

ps: Reisgidsen en aanbevelingen voor restaurants gaan nooit samen. Of denk je dat de samenstellers alles uitgeprobeerd hebben wat ze aanbevelen? Wordt gewoon voor betaald om genoemd te worden en heeft niets met kwaliteit te maken.
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

wij hebben voorlopig de golden tower geboekt (met vip service). maar ik wacht eigenlijk nog op een goede aanbieding
thirsa
Amerika-ontdekker

Bericht door thirsa »

Wij hebben 2 weken geleden ge-ontbijt in het Bellagio (ontbijtbuffet), WAUW!! Wel heel erg lekker en veel hoor, je weet van gekkigheid bijna niet meer wat je moet kiezen. Maar het was super (voor 1x, haha)
Raymond
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raymond »

Even een schopje... Wij gaan in juli naar Las Vegas en slapen in Tropicana. Dit heb ik hier nog niet langs zien komen en dus geen eten voor ons in Tropicana. Waar moeten we wel zijn in 2011? Iemand nog recente ervaringen. Wynn gaan we denk ik zeker uitproberen, gezien de vele goede reacties.
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
InezS82
Amerika-ontdekker

Bericht door InezS82 »

Qua buffet vind ik The Mirage en Bellagio erg goed.
Lupo van Wolfgang Puck in Mandalay Bay en Bouchon in The Venetian vonden wij wel goed en gezellig.
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Heeft iemand nog een recente ervaring met de Red Card bij de Wynn? Ben erg benieuwd of hier nog steeds buffetten 'te winnen' zijn ;-).
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

In september zijn we onze Red Card gaan activeren (of hoe noem je dat), maar daar kregen we enkel 10$ speelgeld mee. Geen ontbijt voor ons dus ;-)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Als je genoeg gokt/punten op je RedCard hebt, dan mag je de lange rij voorbij en gratis ontbijten ! Of je ze nog kan 'winnen', weet ik niet :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Hoeveel punten zouden dat zijn? Vooral met roulette zijn er prima trucjes om zo tot een hoog speelbedrag te komen ;-).
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

T1m,

Die trucjes kennen ze bij Wynn ook, de roulettemachines zijn uitgesloten voor het sparen van punten!

Volgens mij zijn ze ook niet zo scheutig meer in de Wynn met het weggeven van buffetten. Ik heb al een tijdje ook geen berichten meer gehoord hierover. Ik zou hoe dan ook als je Wynn bezoekt je inschrijven voor een Red card en met deze kaart in de machines (slots of video poker) wat spelen (als je toch al van plan bent om te gaan gokken). Je krijgt dan namelijk al snel mooie offers in de mail voor gratis kamers en resort credit, of voor grote kortingen. Stel dat je ooit teruggaat dan is dat wel erg prettig. Ik krijg nog steeds heel regelmatig gratis kamers aangeboden, op basis van wat ik in 2008 gespeeld heb in Wynn.

Raymond,

Het buffet van de Cosmopolitan krijgt erg goede berichten. Dit ligt redelijk vlakbij Tropicana. Ook het buffet van M-resort is erg goed, deze ligt wel zo'n 15 minuten van de strip af, ten zuiden op Las Vegas Boulevard. Ook een bijzonder mooi hotel trouwens. En mijn oude tip blijft staan: Chicago Joe's (kruising 4th street en Gass): een ouderwetse italiaan met een paar tafels, geruite tafelkleedjes en de beste meatballs en lasagna!
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Bedankt voor de tip Martijn! We vertrekken zo'n 13 dagen later weer vanaf LAS en blijven daar 2 nachten. Is nu Desert Rose Resort, maar een discounted kamer bij de Wynn is ook niet mis. Ben je een high-limit gambler? Of casual?
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik zit er tussenin. Maar blijkbaar interessant genoeg voor mijn vriend Steve W. om mij terug te willen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer