Dennis schreef:Bedankt allemaal! Ga zo door... hoe meer actieve leden, hoe beter!
Jouw forum is zo populair, dat het gewoonweg onmogelijk is om alleen op het forum te zijn.. Ik heb er wel eens op gelet.
En ik ben hier op allerlei uurtjes geweest (wil nog wel eens beneden zitten in de nacht, als iemand ziek is) ..
Er zijn altijd wel een aantal members, hidden members of een aantal gasten online ..
Als je maar niet door je succes ten onder gaat wat op andere forums wel eens een probleem is geweest...
Waarbij het forum zo enorm groeide, maar niet genoeg sponsors om open te blijven... Dat is heel triest..
Gefeliciteerd zeg!
Ik post dan wel niet zoveel, maar lees wel dalijks het forum bij om niet gigantisch achter te raken.
Super dat het forum bestaat, en dat het zo populair is.
Ga zo door!
Gefeliciteerd!
Het posten gaat mij ook minder goed af dan het lezen, bijna dagelijks log ik in om 'bij' te blijven, het wordt bijna verslavend. Ik geniet van alle verhalen en haal veel info op, daarnaast heb ik al veel vrienden/bekenden attent gemaakt op het forum.
Sandy schreef: Jouw forum is zo populair, dat het gewoonweg onmogelijk is om alleen op het forum te zijn..Er zijn altijd wel een aantal members, hidden members of een aantal gasten online ..
Het is toch gelukt LOL
6:30 AM en ik ben de enige op het forum. Geen andere leden, geen gasten, geen spambots, spybots etc.
Ik denk dat er zoveel extra aanmeldingen zijn gekomen omdat de vakantie voor veel mensen toch gaat naderen. Maar vooral omdat hier zulke leuke mensen zitten en je echt goede informatie en tips kunt krijgen. Het is niet zomaar een "kletsforum".
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.