Smaak:
Ook ik vind Diet Coke een rare, neppe / chemische smaak hebben. Evenals Coca-Cola Zero en Pepsi Max overigens. Geef mij maar de normale versies en dan het liefst Pepsi, dat heb ik altijd net iets lekkerder gevonden en de uitstraling van het merk spreekt me ook meer aan
Ik vond vroeger trouwens Pepsi Twist ook lekker en een leuke toevoeging aan het merk, maar Coca-Cola Vanilla vond ik denk ik nog de lekkerste cola-variant

Echt zo jammer dat het in NL niet aangeslagen is, maar gelukkig kom je het in het buitenland nog weleens tegen. Als ik in de VS ben drink ik het af en toe en als ik op wintersport ben in Frankrijk haal ik altijd wel een fles in voor in de koelkast van het appartement.
[Ontopic] Vorm van flesjes:
Tuurlijk vertonen ze gelijkenissen met elkaar, maar er zijn ook maar een beperkt aantal manieren hoe een fles eruit kan zien vind ik. Eigenlijk vind ik het enige wat écht overeenkomt, het "zandloper"-figuur van de flesjes. En die is bij Pepsi minder extreem dan bij Coca-Cola, dus zelfs dat is niet eens letterlijk gekopieerd. Je zou ook nog kunnen zeggen dat ze beiden bijna geheel transparant zijn, maar dat zijn zoveel flesjes. Verder verschillen de flesjes in hoogte, hals en gebruikte reliëf.
Ik vind nog steeds dat Coca-Cola in de "eeuwig" durende concurrentiestrijd met Pepsi de grootste misser op zijn haar heeft staan, namelijk toen ze naar aanleiding van het oorspronkelijke succes van Pepsi, hun eigen frisdrank ook zoeter ging maken. En dat die beslissing vrijwel meteen werd teruggedraaid na kritiek van alle Coca-Cola aanhangers