Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstelronde, DiLupo
- dilupo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Voorstelronde, DiLupo
Hoi Allemaal,
Ik ben Johan (aka DiLupo). Ik ben een 35 (bijna 36) jarige ICT consultant uit Amsterdam. Met m'n wederhelft saampjes vorig jaar naar Florida geweest en een paar jaar terug naar New York. Samen met vrienden zijn we twee jaar terug naar California en Las Vegas geweest. Komend jaar (April) staat weer een mooie reis voor de boeg, deze begint in Atlanta en gaat o.a. langs Nashville, Memphis en New Orleans.
Groet,
Johan
Ik ben Johan (aka DiLupo). Ik ben een 35 (bijna 36) jarige ICT consultant uit Amsterdam. Met m'n wederhelft saampjes vorig jaar naar Florida geweest en een paar jaar terug naar New York. Samen met vrienden zijn we twee jaar terug naar California en Las Vegas geweest. Komend jaar (April) staat weer een mooie reis voor de boeg, deze begint in Atlanta en gaat o.a. langs Nashville, Memphis en New Orleans.
Groet,
Johan
======================
1989 - California (Fresno)
2004 - New York
2008 - Westkust (California en Nevada)
2009 - Florida
2011 - Zuiden (Georgia, Florida, Carolina's, Tennessee, Mississippi, Louisiana en Alabama)
2015 - Florida (Cape Coral)
1989 - California (Fresno)
2004 - New York
2008 - Westkust (California en Nevada)
2009 - Florida
2011 - Zuiden (Georgia, Florida, Carolina's, Tennessee, Mississippi, Louisiana en Alabama)
2015 - Florida (Cape Coral)
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Voorstelronde, DiLupo
Dag Johan, welkom op het forum
- john ny
- Amerikakenner
Re: Voorstelronde, DiLupo
Hoi Johan, welkom... leuke reizen gedaan en een mooie op de planning... 

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde