Het is alweer enige jaren geleden dat ik bij de Ikea was in Potomac mills, maar euh... redelijk veel duurder als in Nederland.

Ik hoop dat dat dus veranderd is.
Toen mijn 66 Mustang weg ging met een over een paard getild meisje stond Bianca met tranen in de ogenSanneN schreef:We hebben een oude Saab (hobby van mijn man) en hij probeert de auto ook aan liefhebber te verkopen, maar dat is toch wel lastig! En hij gaat met pijn in het hart weg
Ik heb gemerkt dat spullen in bij Ikea in Spanje ongeveer 5 procent duurder zijn dan hier in Nederland. Transport? Dan is het logisch dat het in Amerika ook duurder is.epvanbeveren schreef:Quote: Voordeel van Ikea meubelen die ik nu dus ook veel heb, ze zijn lekker goedkoop. end quote
Het is alweer enige jaren geleden dat ik bij de Ikea was in Potomac mills, maar euh... redelijk veel duurder als in Nederland.![]()
Even een snelle test: Kivik 3-zits bank in NL: 399 euro. In de US: 399 Dollar. Dit zal alleen de prijs zijn zonder sales tax denk ik. Nog steeds gunstig geprijsd als je dan de dollarkoers weer mee neemt.epvanbeveren schreef:Quote: Voordeel van Ikea meubelen die ik nu dus ook veel heb, ze zijn lekker goedkoop. end quote
Het is alweer enige jaren geleden dat ik bij de Ikea was in Potomac mills, maar euh... redelijk veel duurder als in Nederland.![]()
Nee, dat is dan weer jammer. Moeten ze toch maar weer over gaan op de pesetanieuwenoord schreef:Tja, in Spanje profiteer je niet van koersverschillen
Kan wel een container vol Ikea zooi opsturen naar Spanjenieuwenoord schreef:Tja, in Spanje profiteer je niet van koersverschillen
Wil je niet weten wat die hier in Canada kost!OscarG schreef:Even een snelle test: Kivik 3-zits bank in NL: 399 euro. In de US: 399 Dollar.