Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voor € 200 naar New York

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: voor € 200 naar New York

Bericht door RiverCola »

Hihi!!

We zien inderdaad ook wel hoe we terugkomen vanaf Frankfurt. Voor deze prijs kunnen we het niet laten liggen. Ik vond deze website http://www.airbnb.com/ .
Daar kun je echt voor 90 dollar per nacht een appartementje vinden (of voor minder, 40 dollar bijvoorbeeld, in de guestroom bij iemand thuis). We weten nu nog niet of we wel genoeg budget zullen hebben voor een beetje hotel dus het is fijn om te weten dat het ook voor heel veel minder kan. Kunnen we in ieder geval gaan boeken!

We wachten nu nog even af of onze vrienden die data ook kunnen komen en dan gaan we boeken!

Denken jullie dat deze deal snel weg is of heb ik wel een paar dagen de tijd?

Alvast DANK aan Ludwig voor het posten van deze deal! :thumbup:
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Zo zo, een onverwacht uitje? Of waren jullie sowieso al plannen aan het maken?
Wat zo'n plotse link niet kan doen :)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ja, onverwacht inderdaad.

Een tweede keer NY stond wel op ons verlanglijstje maar het is een dure stad en met de hoge ticketprijzen van de komende tijd was het voorlopig niet echt een optie. Nu dus wel!
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

Wij waren al aan het kijken, eigenijk met kerst. maar gelukkig zijn wij vrij in wanneer we gaan. Zoiets is al een keer eerder voorbij gekomen, toen voor 250 euro meen ik. Dus pakken als je kan, het is ook nog eens over een periode van 3 maanden.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik ga morgen meteen overleggen!!!! Wij wilden maart/april een stedentripje doen en ik zit nu te stuiteren op mijn stoel!!!
En ik ben zelfs aan het denken als Kai niet wil en ik geen vriendin kan vinden (haha) dat ik in mijn eentje ga!!
Superaanbieding zeg!
Hoop alleen dat ie er morgen/overmorgen nog is!
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Oh oh wat is het weer verleidelijk deze aanbieding naar New York :thumbup:

Vorig jaar maart met dezelfde truc (met dank aan dit geweldige forum + zelf snel handelen) voor 163 euro p.p. naar NY gevlogen en een mooie rondreis door het koude Noordoosten gemaakt.

Als ik het dit jaar weer ga doe ik tenminste mijn nickname eer aan.... :P
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Is toch geen geld.... en ook nog met Singapore Airlines. Echt niet te geloven.

@Philli- Ja Jolanda NY is goed te doen in je eentje, zou ik zeker doen als niemand met je mee wil... maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen wie wilt er nu niet naar NY... :lol: :lol:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ik geloof dat ik een perfect verjaardagscadeau heb!! 100 euro van m'n vader en 100 euro van m'n moeder krijg ik nog wel los van ze. En dan in de krokusvakantie weg! Dan kan ik me van de zomer richten op m'n roadtrip en nu op NYC! Ik ben wel vaker vanaf Frankfurt gevlogen en dat is een fijn vliegveld. Ook is die trein er naar toe prima te doen. En ik heb nog een internationale kortingskaart van de ns ook. Ik ga direct m'n moeder sms'en. Weet iemand tot wanneer deze actie loopt? Ik ben zo bang dat ie direct weg is omdat ik vandaag tot savonds laat op m'n werk zit.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
phillybilly
Amerika-expert

Ik hoop ook dat ie zeker nog tot vanavond loopt! Ik moet ook nu weg :(
Maar dat zal toch wel een paar dagen zijn??
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

De aanbieding van € 349 liep t/m 18-11, dus deze mogelijk ook.
phillybilly
Amerika-expert

john ny schreef: @Philli- Ja Jolanda NY is goed te doen in je eentje, zou ik zeker doen als niemand met je mee wil... maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen wie wilt er nu niet naar NY... :lol: :lol:
Nou, Kai had al meteen een heleboel "ja, maars..." toen ik hem vannacht over de aanbieding vertelde.... hij is best, hoe noem je dat, materialistisch (?) en hij koopt liever laptops en gadgets enzo dan dat hij geld uitgeeft aan vakanties.... hij vindt al dat wij "vaak" weggaan, terwijl we 1 of 2 stedentripjes (binnen EU ;) ) doen per jaar en een weekje zon in de zomer.....
Dus ik vind dat NY best kan.

Ga vandaag het eea uitzoeken en navragen (kan ik in mijn proeftijd vakantie opnemen???) en dan wil ik vanavond besliseen (en boeken!!) :)
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Wettelijk gezien kun je in je proeftijd vakantie opnemen, maar of een werkgever dat ook toestaat is een tweede; je bekort immers de proeftijd.

Niet geschoten; altijd mis 8)
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik keig het cadeau voor m'n verjaardag! Dan hoef ik alleen de onkosten daar te betalen, zoals hotel en eten. Ik ga vanmiddag direct boeken!

Zal wel koud zijn in februari daar.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

:thumbup: Georgie; pluim voor je Pa en Ma
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ja echt fantastisch! We krijgen meestal een cadeau van rond de 100
Euro en omdat ze gescheiden zijn krijg ik het dan twee keer. Toch nog een voordeeltje.

Ik heb even zitten kijken en ik denk dat ik toch voor een hostel ga ipv hotel. Dan maar op een slaapzaal. Het drukt de kosten wel heel erg omdat ik in zo'n korte termijn niet veel kan sparen. Dan geef ik dat liever uit aan een NYC pass.
phillybilly
Amerika-expert

Wat een timing zeg!!!! Die banen-wissel (misschien) en die goedkope tickets.
Misschien moet ik anders eind februari gaan.........
alleen heb ik dan minder tijd om te sparen.... met het ticket alleen ben je er nog niet, hahaha......
Maar ik ga vandaag alle voors en tegens en mogelijkheden bekijken (ipv gewoon mijn werk te doen hier :lol: ) en dan valt vanavond de beslissing...

Georgie, wat fijn dat je mag gaan!!!!
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Georgie schreef:
Zal wel koud zijn in februari daar.
ik ben al verscheidene malen in NY Geweest in Februari ...t'is mijn plekje niet ...stervens koud en dan die wind wat tussen de gebouwen blaast :x
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij zijn vorig jaar ook met de 163 euro deal naar new york gegaan in maart.Idd relatief slecht weer maar wel alles snel kunnen bezichtigen minder druk.
En ook nog dan goeie deal met priceline in doubletree hilton op timesquare gezeten voor 110 $.
Dus voor iedereen die twijfelt zou ik zeggen echt doen want voordeliger kan niet snel.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

@ philly, Jolanda je moet gewoon prioriteiten stellen... wat is nu belangrijker dan NY.. :lol: :lol: .. timing is een beetje raar in jouw situatie maar er moet toch wel een gaatje zijn. Good Luck.

@ Georgie, bofkont... :wink:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Georgie schreef: Ik heb even zitten kijken en ik denk dat ik toch voor een hostel ga ipv hotel. Dan maar op een slaapzaal. Het drukt de kosten wel heel erg omdat ik in zo'n korte termijn niet veel kan sparen. Dan geef ik dat liever uit aan een NYC pass.
Ik kan je het hostel van Hihostels hééél erg aanbevelen!!!
Ik sliep er op kamer van 4 ... We hadden gedeelde badkamers maar die was supernetjes en héél goed in orde. Toen ik er 2 jaar geleden was hingen er foto's en plannen op want kort na de zomer zouden ze de badkamers volledig vernieuwen (en ik vond ze al zo goed :)) dus vermoed dat het er nu nog beter is.
Het hostel had ook een heel gezellige uitgebreide nieuwe keuken (handig om de kosten wat te drukken), een filmzaal (met groot scherm), bar, tuin met bbq (vooral in de zomer dan heel handig), ...
We waren maar 3 volle dagen in NY toen dus veel van het hostel hebben we niet beleefd maar ik vond het op zich wel jammer dat ik niet de tijd had om es rustig mee aan te schuiven voor de bbq, de filmzaal enzo.

Hier is de website: http://www.hinewyork.org/

Ik logeerde 1 nachtje in Jazz on the park - wegblijven daar! Was even 'duur' als hihostels en een wereld van verschil.
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht