Ik neem aan dat je bedoeld dat men de Duelling Dragons in Island of Adventure van Universal kan vindenErika schreef:Ben je liefhebber van pretparken dan is universal mooi,houd je van achtbanen dan is universal nog leuker omdat er een aantal snelle banen zijn waaronder Duelling Dragons(fire and ice).

@ Stephanie: bedoel je echt het park van Universal of (ook) het park Island of Adventure?
Universal heeft leuke attracties/shows staan wat betreft film en dergelijke, maar Island of Adventure heeft hele leuke achtbanen staan. Het is net waar je naar op zoek bent: spanning & avontuur of mooi & Hollywoodmagic.
Ik neem aan dat je de show van Illuminations bedoeld (met de mooie wereld bol)Erika schreef:Epcot is meer een park waar moderne atrakties staan en heftige zoals Mission Space,Test Track,maar waar ook mooie vuurwerk shows worden gegeven bijvoorbeeld de twintig minuten durende show Wishes.

Wishes is te vinden in Magic Kingdom.
Ik houd niet speciaal van ruimtevaart en toch vond ik KSC erg leuk. Vooral inderdaad de Saturn V raket en de lanceerplatforums. Erg interessant ook. Mooie afwisseling van de "magic" in Orlando.Erika schreef:Ksc is leuk als je een beetje van ruimtevaart houd.
Ik vond juist de Orca's erg leuk! En ook de show met de huisdieren vond ik super geweldig.Erika schreef:sea world moet het hebben van de snelle acties met de dieren.leuk is clyde & seymore .maar is in een dag makkelijk te doen.
de shows met de orca's is vrij gewoon niet spectaculair,maar wel geinig tijdens de kerstdagen.
Ik persoonlijk zou Epcot eruit schrappen (en in plaats van Universal zou ik dus naar Island of Adventure gaan - maar ik ben een persoon van snelle en heftige attracties, dus dit zou voor mij een echte persoonlijke keuze zijn).
Alleen Orlando is niet compleet zonder Disney

Hmmmz...
(damn, stel dan ook niet zo van die moeilijke vragen!