Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
huurauto van Dollar Rent a car
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: huurauto van Dollar Rent a car
Ik heb m'n auto afgelopen zomer ook bij dollar gehuurd, opgehaald op sfo airport en teruggegeven in las Vegas in het mirage hotel. Absoluut geen enkele klacht en vriendelijke service, mocht m'n auto in sfo niet zelf kiezen maar na enig aandringen kreeg ik toch de Dodge charger mee waar we zin aan hadden. Hellaas kregen we een beetje problemen met de remmen en leverde we m 10 dagen later toch maar even in in las Vegas, toen mochten we er zelf een kiezen van het full Size vak. Dat werst een chevrolet Malibu, wat voor ons een prima auto was , er stond ook weer charger maar ik wou graag ook even wat anders proberen vandaar. Weer en paar weken later weer ingeleverd in THE mirage in las Vegas, en ook hier weer vriendelijk behandeld.
Conclusie, dollar is een voor ons goede maatschappij en zouden er zo weer huren.
Conclusie, dollar is een voor ons goede maatschappij en zouden er zo weer huren.
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ben nu toch ook sterk geneigd om te boeken op dollar.de
Platinum pakket voor 19 dagen Midsize SUV voor 502 euro, dat kan ik moeilijk negeren.
Ik vraag sowieso nog iemand in m'n omgeving om het Duits eens te bekijken, maar sowieso heeft die dan weer geen verstand van auto's huren in USA dus toch een oproep hier aan iemand die zowel Duits als iets van autohuur, verzekeringen, ... Als ik platinum boek, ben ik dan voldoende verzekerd? Ik meen wel al te ontcijferen dat we voor deze prijs met meerdere mogen rijden en dat we de eerste tank erbij krijgen.
Ook dit zinnetje bezorgt me vraagtekens :
Zahlung:
Der Gutschein stellt keinen Mietvertrag dar. Bei Abholung des Mietwagens, muss ein Mietvertrag von Thrifty unterschrieben werden, der dem Gesetz vor Ort unterliegt. Der Thrifty-Gutschein muss am Abholschalter vorgelegt werden, um den geltenden Tarif zu garantieren.
Verdorie, waarom zijn alle goedkope tarieven op Duitse sites te vinden
Platinum pakket voor 19 dagen Midsize SUV voor 502 euro, dat kan ik moeilijk negeren.
Ik vraag sowieso nog iemand in m'n omgeving om het Duits eens te bekijken, maar sowieso heeft die dan weer geen verstand van auto's huren in USA dus toch een oproep hier aan iemand die zowel Duits als iets van autohuur, verzekeringen, ... Als ik platinum boek, ben ik dan voldoende verzekerd? Ik meen wel al te ontcijferen dat we voor deze prijs met meerdere mogen rijden en dat we de eerste tank erbij krijgen.
Ook dit zinnetje bezorgt me vraagtekens :
Zahlung:
Der Gutschein stellt keinen Mietvertrag dar. Bei Abholung des Mietwagens, muss ein Mietvertrag von Thrifty unterschrieben werden, der dem Gesetz vor Ort unterliegt. Der Thrifty-Gutschein muss am Abholschalter vorgelegt werden, um den geltenden Tarif zu garantieren.

2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Effe een duitse collega geraadpleegdValerie schreef:
Zahlung:

Hier staat precies omschreven hoe altijd autoverhuur verdragen worden behandeld.
Je krijgt een Voucher waarop staat wat je allemaal hebt betaald, deze voucher lever je in en terplekke teken je pas het officiele contract met de betreffende verhuurder, voor het geldende tarief op je Voucher.
mvg.
Theo
Ps.
Let alleen op dat je nergens anders voor tekent, zoals roadservice enzo, tenzij je dit wilt natuurlijk.
- angelique100
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Super collega
!!
Als ik platinum boek, ben ik dan voldoende verzekerd? Ik meen wel al te ontcijferen dat we voor deze prijs met meerdere mogen rijden en dat we de eerste tank erbij krijgen
Ja het verzekeringspakket is compleet en inderdaad extra bestuurders boven de 25 jaar en tank mag je leegrijden.
* natuurlijk kan je ook nog extra pakketen afsluiten zoals roadass e.d maar dit zijn altijd extra opties die je niet vooraf boekt. Meeste mensen zullen dit soort verzekeringen dan ook netjes afwijzen.

Als ik platinum boek, ben ik dan voldoende verzekerd? Ik meen wel al te ontcijferen dat we voor deze prijs met meerdere mogen rijden en dat we de eerste tank erbij krijgen
Ja het verzekeringspakket is compleet en inderdaad extra bestuurders boven de 25 jaar en tank mag je leegrijden.
* natuurlijk kan je ook nog extra pakketen afsluiten zoals roadass e.d maar dit zijn altijd extra opties die je niet vooraf boekt. Meeste mensen zullen dit soort verzekeringen dan ook netjes afwijzen.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
Zelf ook effe gekeken voor een Minivan, helaas is het alleen voordelig als je Miami-Miami boekt. Bij Atlanta- Miami gaat het €400 omhoog!!! Leuke tip, jammer.
mvg.
The
mvg.
The
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Bij Dollar.de zijn ze wakker geschrokken!
De prijs is plots verhoogd van 419 euro naar 507 euro.
(19 dagen, juni 2011, Las Vegas v.v.)
De prijs is plots verhoogd van 419 euro naar 507 euro.
(19 dagen, juni 2011, Las Vegas v.v.)
- Valerie
- Amerikakenner
Voor ons is het nog hetzelfde gebleven...
Ben nu aan het twijfelen - 502 euro als we hem huren vanaf we Vegas verlaten, 556 als we hem huren vanaf we landen... Niet zo een groot prijsverschil maar ik denk eig. dat we de auto die eerste 2 dagen toch maar op de parking laten staan. (we hebben nog 2 dagen Vegas op het einde van de reis).
Ben nu aan het twijfelen - 502 euro als we hem huren vanaf we Vegas verlaten, 556 als we hem huren vanaf we landen... Niet zo een groot prijsverschil maar ik denk eig. dat we de auto die eerste 2 dagen toch maar op de parking laten staan. (we hebben nog 2 dagen Vegas op het einde van de reis).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je moet je even afvragen of je voor die 54 euro 2 keer een taxi kunt nemen, eenmaal vanaf de luchthaven naar het hotel en vanaf het hotel naar de autoverhuurlocatie, en wat er vervolgens nog over blijft van de besparing.Valerie schreef: 502 euro als we hem huren vanaf we Vegas verlaten, 556 als we hem huren vanaf we landen...
- Valerie
- Amerikakenner
Ik dacht dat de luchthaven héél dicht bij de strip zat en we dus misschien een bus konden nemen, maar inderdaad ... Na 18uur onderweg hebben we daar waarschijnlijk niet zoveel zin meer in 
Ik denk wel dat we hem nemen voor de hele periode.
Nu ik hier gehoord heb dat we voor verzekeringen en andere belangrijke dingen zeker in orde zijn, ga ik het nog eens na laten lezen door iemand die Duits kan en dan boeken. Hopelijk is tegen dan de prijs niet gestegen

Ik denk wel dat we hem nemen voor de hele periode.
Nu ik hier gehoord heb dat we voor verzekeringen en andere belangrijke dingen zeker in orde zijn, ga ik het nog eens na laten lezen door iemand die Duits kan en dan boeken. Hopelijk is tegen dan de prijs niet gestegen

2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Rijden er geen gratis pendelbussen naar je hotel?
- Valerie
- Amerikakenner
Heb nog geen hotel geboekt voor Las Vegas - wist eig. niet dat dat werd aangeboden. Moet ik eens gaan bekijken
Bedankt voor de tip!
Hebben jullie al besloten wat je gaat doen?

Hebben jullie al besloten wat je gaat doen?
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wij huren de auto op LV airport, maar weten nog niet bij welke maatschappij. Er staan nog wat prijsopgaven open.
Misschien dollar.de of misschien Eautohuur.
Het hotel in LV hebben we geboekt.
Misschien dollar.de of misschien Eautohuur.
Het hotel in LV hebben we geboekt.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Rijden er geen gratis pendelbussen naar je hotel?
Ik dacht dat er vrijwel geen gratis pendelbussen rijden van airport naar een hotel.
Wij hebben vorig jaar gebruik gemaakt van de airportshuttle van het Flamingo en die moest je betalen, ik dacht 6 dollar pp.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik heb me er nooit in verdiept moet ik eerlijk zeggen, maar ik dacht dat ze er wel zouden zijn.
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.goingtovegas.com/kpv-get.htm#rio
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.goingtovegas.com/kpv-get.htm#rio
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er gaan geen gratis shuttlebussen van of naar het vliegveld, de shuttlebussen die in de link staan zijn hotelshuttles die je naar de strip of een zusterhotel brengen.
Je hebt er dus niets aan om naar het vliegveld of autoverhuur te komen.
Er rijdt wel een gratis shuttle tussen vliegveld en autoverhuur.
Je hebt er dus niets aan om naar het vliegveld of autoverhuur te komen.
Er rijdt wel een gratis shuttle tussen vliegveld en autoverhuur.
- Valerie
- Amerikakenner
Gebruik je de auto eig. vaak in Vegas? Ik kan me voorstellen om naar Freemont street te gaan en het outlet shoppen (maar dat zouden we dan houden voor het einde van de reis).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Denk dat je vooral overdag veel gemak hebt van een auto, er liggen op korte afstand van LV een paar prachtige parken die je gemakkelijk met een dagtrip kan bezoeken en dan 's avonds lekker de strip op of naar Fremontstreet.
- Valerie
- Amerikakenner
Echte dagtrips zullen we vanuit Vegas niet maken... We landen 8 juli en vertrekken 10 juli via Valley of fire naar Zion. De eerste avond is het direct bed in denk ik
en op 9 juli zullen we Vegas zelf verkennen om dan op 10 juli in de voormiddag te vertrekken.
Vandaar dat ik denk dat de auto er maar zal staan en als we daar dan 50 euro mee uitsparen. Maar idd moeten we dan weer geld besteden aan bus/taxi en wordt het iets van niets.
Ik overleg met reispartner
We bekeken intussen de Duitse website (en vergeleken met .co.uk) en komen met enkele onduidelijkheden.
- Schadenersatzverzichtsklausel = Loss/Collision Damage Waiver ?
- Supplemental Liability Insurance = ?
- Uninsured Motorist Protection = ?
- Personal Accident Insurance = ? staat niet op de Duitse versie...
- Bitte beachten Sie, dass der Anbieter vor Ort bei Abholung eine Kaution für das Mietauto verlangt. Diese muss in Form einer Summe (Minimum: Reduzierung der Selbstbeteiligung bei Schäden am Fahrzeug + Tankfüllung + Umsatzsteuer) per Kreditkarte des Hauptfahrers entrichtet werden..
ð Please note at the time of pick up the local supplier will require a security deposit to be left for the vehicle. This takes the form of an amount (minimum: Excess + Fuel + VAT) being blocked on the primary drivers credit card
=> Samenstelling waarborg???
- This takes the form of an amount (minimum: Excess + Fuel + VAT) being blocked ...
+ This amount will be returned in full at the end of the rental
Gaat waarborg er dan uiteindelijk wel af of niet? Of enkel geblokkeerd?
Ik zie nu ook bij de algemen voorwaarden telkens een verwijzing naar Cartrawler (die website waar we het al over hadden in een ander topic).

Vandaar dat ik denk dat de auto er maar zal staan en als we daar dan 50 euro mee uitsparen. Maar idd moeten we dan weer geld besteden aan bus/taxi en wordt het iets van niets.
Ik overleg met reispartner

We bekeken intussen de Duitse website (en vergeleken met .co.uk) en komen met enkele onduidelijkheden.
- Schadenersatzverzichtsklausel = Loss/Collision Damage Waiver ?
- Supplemental Liability Insurance = ?
- Uninsured Motorist Protection = ?
- Personal Accident Insurance = ? staat niet op de Duitse versie...
- Bitte beachten Sie, dass der Anbieter vor Ort bei Abholung eine Kaution für das Mietauto verlangt. Diese muss in Form einer Summe (Minimum: Reduzierung der Selbstbeteiligung bei Schäden am Fahrzeug + Tankfüllung + Umsatzsteuer) per Kreditkarte des Hauptfahrers entrichtet werden..
ð Please note at the time of pick up the local supplier will require a security deposit to be left for the vehicle. This takes the form of an amount (minimum: Excess + Fuel + VAT) being blocked on the primary drivers credit card
=> Samenstelling waarborg???
- This takes the form of an amount (minimum: Excess + Fuel + VAT) being blocked ...
+ This amount will be returned in full at the end of the rental
Gaat waarborg er dan uiteindelijk wel af of niet? Of enkel geblokkeerd?
Ik zie nu ook bij de algemen voorwaarden telkens een verwijzing naar Cartrawler (die website waar we het al over hadden in een ander topic).
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Tis beslist!
We boekten net een Midsize SUV voor 21 dagen (dan toch maar besloten voor het kleine prijsverschil om voor ons gemak te zorgen) op dollar.de (Platinum pakket = dus met extra chauffeur en volle tank) voor 559,80 euro. Ik ben tevreden over deze prijs!
Iedereen bedankt voor de tips!
We boekten net een Midsize SUV voor 21 dagen (dan toch maar besloten voor het kleine prijsverschil om voor ons gemak te zorgen) op dollar.de (Platinum pakket = dus met extra chauffeur en volle tank) voor 559,80 euro. Ik ben tevreden over deze prijs!
Iedereen bedankt voor de tips!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
Goed gekozen, heen en weer met de taxi zou je zo'n 40 dollar kosten (uitgaande van Ceasars Palace). En het scheelt je gewoon tijd, zo weer een uur extra die je niet kunt doorbrengen op de strip. Veel plezier !!!
En voor andere die twijfelen tussen een busje of een taxi: KIES EEN TAXI.
Bij een busje ga je ALLE hotels af en kun je zo een uur onderweg zijn, terwijl je met de taxi binnen 15 minuten bij je hotel bent en het is als je met zijn tweeën bent altijd goedkoper dan zo'n busje.
En voor andere die twijfelen tussen een busje of een taxi: KIES EEN TAXI.
Bij een busje ga je ALLE hotels af en kun je zo een uur onderweg zijn, terwijl je met de taxi binnen 15 minuten bij je hotel bent en het is als je met zijn tweeën bent altijd goedkoper dan zo'n busje.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1493 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart
-
- 14 Reacties