Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
Ik zie de Jeep Liberty toch echt wel staan...dat is een midsize suv.
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Tiens, das gek - ik niet 
Zou dat verschillen van datum en/of afhaallocatie?

Zou dat verschillen van datum en/of afhaallocatie?
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Valerie
- Amerikakenner
Ik voegde jouw datums in en dan kreeg ik hem wel te zien...
Van 8 tot 29 juli staat die er niet tussen.
Dat is toch gek
Van 8 tot 29 juli staat die er niet tussen.
Dat is toch gek
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Misschien nog niet beschikbaar?
En anders bel je ze gewoon even op en kijk je of ze je verder kunnen helpen.
En anders bel je ze gewoon even op en kijk je of ze je verder kunnen helpen.
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kunnen jullie mij adviseren? We gaan eerst 4 dagen naar New York, en op de dag van vertrek uit de stad huren we een auto. Kunnen we dan beter een auto huren vanaf het vliegveld (meer keus), of een lokatie in Manhatten (dichterbij)? We hebben nogal een nare ervaring gehad in San Fransisco bij een lokatie in de stad zelf (Alamo). Eerst een lange rij waardoor we 2 uur in een rij hebben staan wachten. En eenmaal aan de beurt was er geen minivan beschikbaar. Moesten we wachten tot er een auto van het vliegveld kwam. Wat zouden jullie doen?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Starten vanaf Newark NJ dat is een pak goedkoper en met openbaar vervoer goed te bereiken.
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Daar heb ik helemaal nog niet naar gekeken, zal ik ook nog even bekijken. Ik heb nu op dollar.de een mooie prijs gezien, en de locatie in Manhatten is Charlesstreet. iemand toevallig bekend met dit ophaalpunt?
National via usareisen rekende vanmiddag van Vancouver naar Calgary 300 dollar drop off kosten, nu ik weer kijk is dat maar liefst 500 dollar geworden. Zijn dit soort praktijken normaal? Is het te verwachten dat het nog hoger wordt of kan 't ook weer dalen? Betaal je de prijs die op 't moment van boeking op de site staat, of kun je nog voor vervelende verrassingen komen te staan ter plaatse?
-
- Amerikakenner
Weet iemand een overzichtstabel ofzo ivm drop off kosten tussen de states?
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik herhaal mijn vraag nog maar even in de hoop dat er toch nog iemand langs dit topic komt met verstand van zaken:
National via usareisen rekende vanmiddag van Vancouver naar Calgary 300 dollar drop off kosten, nu ik weer kijk is dat maar liefst 500 dollar geworden. Zijn dit soort praktijken normaal? Is het te verwachten dat het nog hoger wordt of kan 't ook weer dalen? Betaal je de prijs die op 't moment van boeking op de site staat, of kun je nog voor vervelende verrassingen komen te staan ter plaatse?
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Dat verschilt per verhuurder, dus er is geen algemene tabel.breaker9240 schreef:Weet iemand een overzichtstabel ofzo ivm drop off kosten tussen de states?
Bij usareisen staan ze wel per verhuurder vermeldt. Gewoon even een proefboeking doen en je ziet ze.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat kun je het beste rechtstreeks bij usareisen.de zelf vragen of 'dat soort zaken normaal zijn'. Denk niet dat iemand hier daar iets zinnigs over kan zeggen.elninjoo schreef:National via usareisen rekende vanmiddag van Vancouver naar Calgary 300 dollar drop off kosten, nu ik weer kijk is dat maar liefst 500 dollar geworden. Zijn dit soort praktijken normaal? Is het te verwachten dat het nog hoger wordt of kan 't ook weer dalen? Betaal je de prijs die op 't moment van boeking op de site staat, of kun je nog voor vervelende verrassingen komen te staan ter plaatse?
Je betaalt de prijs terplekke zoals ook vermeld staat op de site. Verder staat er nog het volgende in de kleine lettertjes:
Oftewel, de dropoff kosten zijn prijzen van nu en kunnen zonder vooraankondiging wijzigen. Zal in de praktijk wel wat meevallen (dit stond er afgelopen jaar bij mij ook en de prijs veranderde niet. De dropoff kosten vervielen zelfs helemaal omdat ik een upgrade nam voor een auto van Washington DC naar Los AngelesBei den genannten Kosten für Einweggebühren handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben, die sich ohne Vorankündigung ändern können.

Roland
Hier was 't in 'n dag van 300 dollar naar 500 dollar gegaan, dus vandaar dat ik daar toch wel wat van schrok.Coyote schreef:Zal in de praktijk wel wat meevallen (dit stond er afgelopen jaar bij mij ook en de prijs veranderde niet.
Heb mijn vraag uiteraard ook naar usareisen gemaild, maar daar heb ik nog geen mail van terug gekregen.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mijn vorige reactie was inderdaad wat lang, zal het wat bondiger plaatsen
Dekt dit alles af wat echt noodzakelijk is:
Platinum Cover
Includes CDW, 4 Extra Drivers, Free Tank of Fuel, Unlimited Mileage, State Minimum Liability Insurance, Supplementary Liability Insurance (SLI US $1,000,000), Uninsured Motorists Protection, State Sales Tax, Airport Fees, Handling Charges, Homeland Security Fees, Environmental Taxes, Customer facility charge.
Deze "No hidden extra" kleine lettertjes roepen bij mij de vraag op of ik risico loop met de one-way charge (blijf binnen California) en wat zijn die tourist taxes van oom Arnold nou precies ($)?
No Hidden Extras
You may have noticed in the recent press that the Car Hire market is under scrutiny from Trading Standards due to hidden charges that are applied by various Car Hire companies. Car Hire Agency are proud to annouce that the price that you see on our website is the final price you will pay and there will be no nasty surprises when you arrive at the airport. Please note Dollar Rent A Car have a Customer Facility Charge at Orlando International Airport due to the expansion of the airport,the charge is $2.50 per day + tax up to a maximum charge of $12.50 + tax, this is payable locally by all car renters who use Dollar Rent A Car. California also have a Tourism charge which is payable locally for all renters, this is a new tax that has been instigated by the Californian Governor. One Way rental fees can change at any time with the suppliers, therefore it is always worth checking again closer to your travel date.
Toevoeging: net mail gehad van hen dat er idd geen drop off kosten zijn

Dekt dit alles af wat echt noodzakelijk is:
Platinum Cover
Includes CDW, 4 Extra Drivers, Free Tank of Fuel, Unlimited Mileage, State Minimum Liability Insurance, Supplementary Liability Insurance (SLI US $1,000,000), Uninsured Motorists Protection, State Sales Tax, Airport Fees, Handling Charges, Homeland Security Fees, Environmental Taxes, Customer facility charge.
Deze "No hidden extra" kleine lettertjes roepen bij mij de vraag op of ik risico loop met de one-way charge (blijf binnen California) en wat zijn die tourist taxes van oom Arnold nou precies ($)?
No Hidden Extras
You may have noticed in the recent press that the Car Hire market is under scrutiny from Trading Standards due to hidden charges that are applied by various Car Hire companies. Car Hire Agency are proud to annouce that the price that you see on our website is the final price you will pay and there will be no nasty surprises when you arrive at the airport. Please note Dollar Rent A Car have a Customer Facility Charge at Orlando International Airport due to the expansion of the airport,the charge is $2.50 per day + tax up to a maximum charge of $12.50 + tax, this is payable locally by all car renters who use Dollar Rent A Car. California also have a Tourism charge which is payable locally for all renters, this is a new tax that has been instigated by the Californian Governor. One Way rental fees can change at any time with the suppliers, therefore it is always worth checking again closer to your travel date.
Toevoeging: net mail gehad van hen dat er idd geen drop off kosten zijn

Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
-
- Amerikafan
Mocht je zelf in de "travel industry" werkzaam zijn ontvang je bij Alamo een korting van 20% op het totaalbedrag.
Het boeken van een auto via Alamo is dan het beste te doen via Alamo.nl of, wat ik heb gedaan, telefonische afhandeling. De dekking bij een boeking via alamo.nl is allesomvattend zonder onverwachte extra's.
Ik heb een Standard SUV vanuit Denver van de 20e tot en met de 29e voor € 371.10 euro na aftrek van 20% korting.
Het boeken van een auto via Alamo is dan het beste te doen via Alamo.nl of, wat ik heb gedaan, telefonische afhandeling. De dekking bij een boeking via alamo.nl is allesomvattend zonder onverwachte extra's.
Ik heb een Standard SUV vanuit Denver van de 20e tot en met de 29e voor € 371.10 euro na aftrek van 20% korting.
Hoe verder je steeds van huis gaat, hoe dichterbij je steeds komt
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
iemand een tip?Kunnen jullie mij adviseren? We gaan eerst 4 dagen naar New York, en op de dag van vertrek uit de stad huren we een auto. Kunnen we dan beter een auto huren vanaf het vliegveld (meer keus), of een lokatie in Manhatten (dichterbij)
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
Door Manhatten rijden is geen feest. Ik weet niet met hoeveel mensen je bent en hoeveel tijd je hebt, maar je kan ook redelijk goedkoop op de vliegvelden komen. Plus je zit vanaf daar snel op de snelwegen rond de stad. Manhatten afkomen kost je tol + tijd + veel gestress omdat het behoorlijk druk kan zijn.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
In een ander topic al gemeld: we hebben ook een auto gehuurd via dollar.de: een minivan van 10 tot 25 juli, ophalen en wegbrengen JFK new York voor € 638,42.
Vandaag aan het mailen geweest met Eautohuur, maar ze gingen er uiteindelijk toch niet onder zitten.
Vandaag aan het mailen geweest met Eautohuur, maar ze gingen er uiteindelijk toch niet onder zitten.
Hallo allemaal,
We gan voor de eerste keer naar de VS en willen ook een auto huren. Het klinkt alsof jullie allemaal veel ervaring hebben, dus vandaar mijn vraag.
We zitten er over te denken om via eauthuur een auto te huren, maar we vroegen ons af waar we op moeten letten. Welke verzekeringen zijn van belang, welke niet zo. Wat moet er in ieder geval bij zitten? We willen het liefst natuurlijk zo min mogelijk risico lopen.
Alvast bedankt!
Lelle.
We gan voor de eerste keer naar de VS en willen ook een auto huren. Het klinkt alsof jullie allemaal veel ervaring hebben, dus vandaar mijn vraag.
We zitten er over te denken om via eauthuur een auto te huren, maar we vroegen ons af waar we op moeten letten. Welke verzekeringen zijn van belang, welke niet zo. Wat moet er in ieder geval bij zitten? We willen het liefst natuurlijk zo min mogelijk risico lopen.
Alvast bedankt!
Lelle.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Eautohuur heeft in basispakket alle relevante verzekeringen zitten.Lelle schreef: Welke verzekeringen zijn van belang, welke niet zo. Wat moet er in ieder geval bij zitten? We willen het liefst natuurlijk zo min mogelijk risico lopen.
de extra's (tank benzine, extra bestuurder) is persoonlijke keuze.
Bij ophalen zullen ze nog wel proberen om een "road site assistance" verzekering er bij te verkopen (á 4 dollar per dag).
Of je deze wel/niet neemt is afhankelijk van je eigen handigheid/zelfwerkzaamheid.
- lege tank
- lekke band
- sleutels in auto laten liggen
-............
los ik zelf wel op, en ik neem de Road-site-assistance" dus ook nooit.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht