Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Accomodaties op onze route 2011
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Accomodaties op onze route 2011
Dag allemaal,
Dit is wat we tot nu toe hebben, enkele zijn al geboekt, maar kunnen we - indien nodig - kosteloos annuleren. Misschien handig voor mensen die ook nog overnachtingsplaatsen zoeken...
- San Francisco: The grant hotel (3x): $305
- Cambria: ??
- Yosemite: curry village (2x): $268,62
- Mammoth Lakes: Motel 6 (1x): $85,86
- Death Valley: Stovepipe wells village (1x): $89,79
- Las Vegas: Mirage (3x): $406 (inclusief tax en servicekosten) => is dit een goede prijs? Of vind je voor die prijs een beter hotel? Zou het nog goedkoper worden?
- Zion: Zion park motel (2x): $178,24
- Bryce: Best western ruby's inn (1x): $137,40
- Capitol Reef (1x): The Schoolhouse B&B (1x): $120
- Monument Valley (1x): Gouldings campground: $87,06
- Page (1x): Quality Inn $118,36 of Motel 6: $89,27
- Grand Canyon (1x): Bright angel lodge: $85,11
- Sedona (1x): Super 8: $91,67
- Needles: (1x): Best western colorado river inn $85,13
- Los Angeles (3x: 21-24/07): helemaal geen idee! Ik vind het echt moeilijk om een centraal/proper/niet te duur (max $ 125 dollar per nacht) hotel te vinden, zelfs na het uren/dagen uitpluizen van het forum/reviews e.d. Iemand een idee hotel/motel/b&b/...?
We gaan van 1 juli tot 24 juli 2011!
Bedenkingen/opmerkingen enzoverder zijn zeer welkom! Op de duur zie je het niet meer helder tijdens de constante zoektocht !
Alvast bedankt!
Groetjes,
Eliza
Dit is wat we tot nu toe hebben, enkele zijn al geboekt, maar kunnen we - indien nodig - kosteloos annuleren. Misschien handig voor mensen die ook nog overnachtingsplaatsen zoeken...
- San Francisco: The grant hotel (3x): $305
- Cambria: ??
- Yosemite: curry village (2x): $268,62
- Mammoth Lakes: Motel 6 (1x): $85,86
- Death Valley: Stovepipe wells village (1x): $89,79
- Las Vegas: Mirage (3x): $406 (inclusief tax en servicekosten) => is dit een goede prijs? Of vind je voor die prijs een beter hotel? Zou het nog goedkoper worden?
- Zion: Zion park motel (2x): $178,24
- Bryce: Best western ruby's inn (1x): $137,40
- Capitol Reef (1x): The Schoolhouse B&B (1x): $120
- Monument Valley (1x): Gouldings campground: $87,06
- Page (1x): Quality Inn $118,36 of Motel 6: $89,27
- Grand Canyon (1x): Bright angel lodge: $85,11
- Sedona (1x): Super 8: $91,67
- Needles: (1x): Best western colorado river inn $85,13
- Los Angeles (3x: 21-24/07): helemaal geen idee! Ik vind het echt moeilijk om een centraal/proper/niet te duur (max $ 125 dollar per nacht) hotel te vinden, zelfs na het uren/dagen uitpluizen van het forum/reviews e.d. Iemand een idee hotel/motel/b&b/...?
We gaan van 1 juli tot 24 juli 2011!
Bedenkingen/opmerkingen enzoverder zijn zeer welkom! Op de duur zie je het niet meer helder tijdens de constante zoektocht !
Alvast bedankt!
Groetjes,
Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Accomodaties op onze route 2011
In Bryce zou ik voor de (nieuw sinds 2009) Best Western Bryce Canyon Grand gaan.
Deze is dus net als Ruby's een BW, maar zit aan de overkant van de straat.
Heel mooi hotel met alles er op en er aan! Mooi zwembad (mooi verlicht 's avonds), badmantels, uitgebreid ontbijtbuffet,... en heel nieuw.
Is ons vorig jaar heeeel goed bevallen en kostte evenveel als Ruby's (enkel met betere beoordelingen op tripadvisor)
Wij betaalden vorig jaar voor het Mirage (juli, door de week) ongeveer 100 dollar (excl tax) per nacht, maar dat was dan wel voor de deluxe kamers. (zitten op de hogere verdiepingen en hebben een jacuzzi en mooi uitzicht) - prijs is dus wel OK maar allicht kan je nog iets beter uit de brand slepen. (is nogal vroeg nu, beste aanbiedingen komen pas later)
Deze is dus net als Ruby's een BW, maar zit aan de overkant van de straat.
Heel mooi hotel met alles er op en er aan! Mooi zwembad (mooi verlicht 's avonds), badmantels, uitgebreid ontbijtbuffet,... en heel nieuw.
Is ons vorig jaar heeeel goed bevallen en kostte evenveel als Ruby's (enkel met betere beoordelingen op tripadvisor)
Wij betaalden vorig jaar voor het Mirage (juli, door de week) ongeveer 100 dollar (excl tax) per nacht, maar dat was dan wel voor de deluxe kamers. (zitten op de hogere verdiepingen en hebben een jacuzzi en mooi uitzicht) - prijs is dus wel OK maar allicht kan je nog iets beter uit de brand slepen. (is nogal vroeg nu, beste aanbiedingen komen pas later)
In Las Vegas zou je ook kunnen kijken voor het Flamingo. Meestal is deze wat goedkoper als Mirage, maar het ligt net zo centraal en is naar mijn idee prima.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Op http://www.smartervegas.com staat een promocode dan is het nog goedkoper, maar ook van andere hotels.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Zeker Ruby's Inn laten vervallen! Het is niet in vergelijking met de kamers van de Canyon Grand zoals hierboven gezegd.
LA is duur inderdaad. Wij kiezen meestal voor Santa Monica en rijden vanaf daar naar LAX. Kippestukje rijden, echt heel dichtbij. Voordeel van Santa Monica is dat je overdag nog even het strand op kunt en over de pier kunt lopen (goed smeren want je verbrand waar je bijstaat)
LA is duur inderdaad. Wij kiezen meestal voor Santa Monica en rijden vanaf daar naar LAX. Kippestukje rijden, echt heel dichtbij. Voordeel van Santa Monica is dat je overdag nog even het strand op kunt en over de pier kunt lopen (goed smeren want je verbrand waar je bijstaat)
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou ook kiezen voor de Best Western Bryce Canyon Grand Hotel in Bryce, zeer mooi hotel! Het is overigens van dezelfde eigenaar als die van Ruby's Inn, maar omdat deze zo veel nieuwe is heb je meer luxe voor dezelfde prijs.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Elisa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hoi!
De Ruby's is al omgeboekt naar de Best Western Bryce Canyon Grand
Dankjewel!
Eliza
De Ruby's is al omgeboekt naar de Best Western Bryce Canyon Grand

Dankjewel!
Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Heb je er al over nagedacht om te boeken via Priceline of Hotwire. Het is ons afgelopen jaar heel goed bevallen. Goede hotels voor weinig geld.
In 2008 hebben wij ook gelogeerd in Bright Angel Lodge... een geweldige ervaring. De cabins waren wel wat gehorig, maar de locatie is fantastisch!
Met de andere hotels hebben we geen ervaring.
In 2008 hebben wij ook gelogeerd in Bright Angel Lodge... een geweldige ervaring. De cabins waren wel wat gehorig, maar de locatie is fantastisch!
Met de andere hotels hebben we geen ervaring.
2007: Rocky Mountains http://www.rickenmarloes.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; 2008: NYC en het ZW http://www.rickenmarloes.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009: NW http://www.rickenmarloes.reisdagboek.net" onclick="window.open(this.href);return false; 2010: NO http://www.rickenmarloes.reisdagboek.net" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: Rondje Lake Huron
2009: NW http://www.rickenmarloes.reisdagboek.net" onclick="window.open(this.href);return false; 2010: NO http://www.rickenmarloes.reisdagboek.net" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: Rondje Lake Huron
Ik zou in Monument Valley voor het View hotel (www.monumentvalleyview.com) gaan. Het hotel ligt midden in Monument Valley en vanuit de balkons heb je een prachtig uitzicht op Monument Valley. Echt schitterend. Wij hebben hier genoten!!
Groetjes,
Judith
Groetjes,
Judith
-
- Amerika-expert
hallo,
in Los Angeles hebben we al driemaal verbleven in de Rodeway Inn Regalodge in Glendale. valt daar best mee wegens :
- de prijs
- ruime kamers
- prima restaurantje er net naast ( met 10 % korting)
- winkelcentrum andere kant van de straat
- rustig
- 5 minuutjes rijden van Griffith Park
- 15 minuutjes rijden van Hollywood, Universal Studios
Jacques
in Los Angeles hebben we al driemaal verbleven in de Rodeway Inn Regalodge in Glendale. valt daar best mee wegens :
- de prijs
- ruime kamers
- prima restaurantje er net naast ( met 10 % korting)
- winkelcentrum andere kant van de straat
- rustig
- 5 minuutjes rijden van Griffith Park
- 15 minuutjes rijden van Hollywood, Universal Studios
Jacques
Grant hotel hebben wij afgelopen september 3 nachten geslapen. Een mooi en degelijk hotel, helemaal in het centrum van SF. Echt alles is vlakbij! Ook totaal niet duur, en moest je eventueel een auto huren, Alamo ligt net over de straat (10 meter). Ook de prijs is ondanks deze gunstige ligging redelijk profijtig!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Torrey Schoolhouse Bed and Breakfast vonden wij heel leuk. Wij hadden afgelopen labor day weekend het geluk de enige niet amerikaanse gasten te zijn (afgezien van een ge-emigreerde Duitser die al 20 jaar in Utah woonde).
De gesprekken bij het gezamenlijk ontbijt waren erg leuk.
De gesprekken bij het gezamenlijk ontbijt waren erg leuk.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben bij Bryce Canyon in de Ruby's inn geslapen en vonden dat prima verzorgd! Restaurant is goed, en we hadden een kamer met bubbelbad genomen om te ontdooien na het bezoek aan Bryce canyon bij -15 celcius. Uit de auto stappen en binnen een minuut bevroren handen
's nachts is het zelfs gezakt tot -17 
In Santa Monica geslapen in de Holiday inn. Toplokatie aan het begin van de pier, netjes hotel. Ga alsjeblieft niet naar de Travelodge of de Pacific Sands want dat is echt te dubieus. Goedkoop=duurkoop in Santa Monica.
Bij Page hebben wij ook in de Quality Inn geslapen. Niet echt een super relaxt hotel maar prima als je alleen "a place to crash" nodig hebt.

In Santa Monica geslapen in de Holiday inn. Toplokatie aan het begin van de pier, netjes hotel. Ga alsjeblieft niet naar de Travelodge of de Pacific Sands want dat is echt te dubieus. Goedkoop=duurkoop in Santa Monica.
Bij Page hebben wij ook in de Quality Inn geslapen. Niet echt een super relaxt hotel maar prima als je alleen "a place to crash" nodig hebt.
- Elisa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hey,
Bedankt voor de reacties allemaal!
The View hotel in Monument Valley ziet er heel leuk uit door de mooie ligging...maar ligt eigenlijk iets boven ons budget...ik vind het momenteel veel geld voor het uitzicht...ik denk dat je op Gouldings campground ook wel goed zit...! Had ik een groter budget, dan zou ik zeker the View nemen hoor!
In Las Vegas hebben we de Mirage toch al geboekt, het is wel een gewone deluxe kamer en niet zo ééntje met bubbelbad...maar is ook al goed denk ik. Als er een betere aanbieding komt, dan kan ik het altijd annuleren, maar nu ben ik toch gerust dat ik een mooi hotel heb voor een goede prijs.
Priceline en Hotwire hebben we nog niet gebruikt...Ik ben daar helemaal niet goed in. Ik boek graag mijn hotels zodat ik altijd kosteloos kan annuleren (je weet nooit dat er iets gebeurt waardoor je niet kan vertrekken). En ik dacht dat het bij priceline/hotwire steeds vastligt, niet? Of misschien moet ik mijn mening herzien... Ik denk wel dat je het daar echt heel goed kan mee treffen, als je er goed in bent...
Leuk om te horen dat The Grant Hotel en Torrey Schoolhouse Bed and Breakfast leuk zijn, ik kijk er al zo naar uit
Voor Los Angeles: het Rodeway Inn Regalodge in Glendale had ik ook al eens bekeken wegens de gunstige prijs. Ik heb ook al eens tripadvisor gecheckt en het kreeg daar geen goede reviews (er stonden er wel niet veel op), dus twijfelde ik daar wel sterk aan... Maar ik ga het nog eens bekijken...ik vertrouw meer op de reacties op dit forum dan op die van tripadvisor..tenzij de foto's natuurlijk voor zich spreken.
Hotels in Santa Monica heb ik ook al eens bekeken...ook duur toch?!
Iemand een tip voor in Cambria/San Simeon/Morro Bay...? We dachten aan de Bluebird motel in Cambria of Courtesy inn in San Simeon...
Aanvullingen/opmerkingen zijn nog steeds welkom.
Groetjes,
Eliza
Bedankt voor de reacties allemaal!
The View hotel in Monument Valley ziet er heel leuk uit door de mooie ligging...maar ligt eigenlijk iets boven ons budget...ik vind het momenteel veel geld voor het uitzicht...ik denk dat je op Gouldings campground ook wel goed zit...! Had ik een groter budget, dan zou ik zeker the View nemen hoor!
In Las Vegas hebben we de Mirage toch al geboekt, het is wel een gewone deluxe kamer en niet zo ééntje met bubbelbad...maar is ook al goed denk ik. Als er een betere aanbieding komt, dan kan ik het altijd annuleren, maar nu ben ik toch gerust dat ik een mooi hotel heb voor een goede prijs.
Priceline en Hotwire hebben we nog niet gebruikt...Ik ben daar helemaal niet goed in. Ik boek graag mijn hotels zodat ik altijd kosteloos kan annuleren (je weet nooit dat er iets gebeurt waardoor je niet kan vertrekken). En ik dacht dat het bij priceline/hotwire steeds vastligt, niet? Of misschien moet ik mijn mening herzien... Ik denk wel dat je het daar echt heel goed kan mee treffen, als je er goed in bent...
Leuk om te horen dat The Grant Hotel en Torrey Schoolhouse Bed and Breakfast leuk zijn, ik kijk er al zo naar uit

Voor Los Angeles: het Rodeway Inn Regalodge in Glendale had ik ook al eens bekeken wegens de gunstige prijs. Ik heb ook al eens tripadvisor gecheckt en het kreeg daar geen goede reviews (er stonden er wel niet veel op), dus twijfelde ik daar wel sterk aan... Maar ik ga het nog eens bekijken...ik vertrouw meer op de reacties op dit forum dan op die van tripadvisor..tenzij de foto's natuurlijk voor zich spreken.
Hotels in Santa Monica heb ik ook al eens bekeken...ook duur toch?!
Iemand een tip voor in Cambria/San Simeon/Morro Bay...? We dachten aan de Bluebird motel in Cambria of Courtesy inn in San Simeon...
Aanvullingen/opmerkingen zijn nog steeds welkom.
Groetjes,
Eliza
- Elisa
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik ga holiday inn in Santa Monica eens bekijken!
Amai, - 15 graden
! Ik vind het nu al koud hier
!
Quality inn of Motel 6 in Page zien wij inderdaad ook enkel als een plaats om te overnachten..
Amai, - 15 graden

Quality inn of Motel 6 in Page zien wij inderdaad ook enkel als een plaats om te overnachten..
Quality Inn in Page heeft balkons en prachtige uitzichten over Lake Powell. Motel 6 is niets mis mee, zelfs een van de betere maar vlakbij motel6 ligt Days Inn, een van de beste hotels in Page en als je om een kamer op de 3rd floor vraagt heb je ook uitzichten op Lake Powell en de Vermillion Cliffs (en op Wal*Mart daarom beter de 3de verdieping).
In Los Angeles zou ik voor de prijs die je noemt altijd naar Orchid Suites gaan of Celebrity Inn. Liggen vlak bij elkaar midden in Hollywood.
Aan Moonstone beach hebben we meer dan 15 jaar gezeten dus geen updated info. San Simeon heeft wat goedkopere hotels maar in vond Moonstoen Beach aantrekkelijker.
The View is heel mooi, we hebben er net gelogeerd maar helaas ook erg duur. Met Goulding's Lodge is niets mis. Best gezellig eigenlijk. The View is een beetje "koud"
BW Grand bij Bryce is prima. Vooral het ontbijt (gratis). Ik denk wel dat kinderen Ruby's wat leuker vinden (eerder buiten...) en meer te doen.
En Amai......Wij hebben een klein onderkomen in de Ardennen en hadden als eens min 23. Je hoeft niet ver weg voor koude temps.
Yeehaw
In Los Angeles zou ik voor de prijs die je noemt altijd naar Orchid Suites gaan of Celebrity Inn. Liggen vlak bij elkaar midden in Hollywood.
Aan Moonstone beach hebben we meer dan 15 jaar gezeten dus geen updated info. San Simeon heeft wat goedkopere hotels maar in vond Moonstoen Beach aantrekkelijker.
The View is heel mooi, we hebben er net gelogeerd maar helaas ook erg duur. Met Goulding's Lodge is niets mis. Best gezellig eigenlijk. The View is een beetje "koud"
BW Grand bij Bryce is prima. Vooral het ontbijt (gratis). Ik denk wel dat kinderen Ruby's wat leuker vinden (eerder buiten...) en meer te doen.
En Amai......Wij hebben een klein onderkomen in de Ardennen en hadden als eens min 23. Je hoeft niet ver weg voor koude temps.

Yeehaw
-
- Amerika-expert
Ben ook eens gaan piepen op tripadvisor over de rodeway regalodge in glendale, je twijfelt soms of ze het in de verschillende reviews over hetzelfde hotel hebben. Met onderstaande review ben ik het meest akkoord ( we hebben in totaal nu een twaalftal dagen daar gelogeerd)
Jacques
+ zeker niet vergeten : voor breakfast en misschien avondeten of een pintje na een zware dag : het restaurant er juist naastWe stayed here for a couple of nights during our drive down to southern california and it was a great place to stay. its conveniently located 1/2 block away from the glendale galleria and a couple blocks away from the glendale marketplace. the hotel offers clean rooms and good services for its price. not incredibly fancy...but its still great. definitely recommend this place.
Jacques
Ik ben DE op Tripadvisor en die hotelreviews moet je weten te lezen. Let maar eens op, de posters die dergelijke hotels 1 ster (laagste) of 5 sterren (hoogste waardering) geven zijn heeeeel vaak 1st time en never come back wonders. Ik lees nooit de reviews van 1 contribution posters. Het is een probleem waar TA mee te kampen heeft. Ik ben het met Jacques eens dat het review dat hij aanhaalt waarschijnlijk betrouwbaar is.
Yeehaw
Yeehaw
-
- Amerika-ontdekker
Gouldings Lodge is leuk! Prachtige zonsopgang over Monument Valley meegemaakt daar. Zie de volgende twee links voor fotos die ik heb gemaakt vanaf het balkon daar:
... 735304221/
... 735304221/
Voor Holiday Inn Santa Monica waren wij in januari 2009 geloof ik zo'n 135 dollar p/n kwijt.
... 735304221/
... 735304221/
Voor Holiday Inn Santa Monica waren wij in januari 2009 geloof ik zo'n 135 dollar p/n kwijt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Heb je in Los Angeles de Hollywood City Inn al bekeken. Vijf minuutjes van Griffith Park en twee metrostops van het hartje van Hollywood Boulevard met het Chinese Theater en andere bezienswaardigheden. Heb er al drie keer overnacht en altijd goed bevallen. Voor acht tientjes (in euro's) per nacht een kamer. Veel plezier verder.
Our most basic common link is that we all inhabit this small planet. We all breathe the same air, we all cherish our children's futures and we are all mortal - John F. Kennedy, 10 juni 1963.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 80 Reacties
- 15654 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 14 Reacties