Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Accomodaties op onze route 2011

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jta
Amerika-expert

Re: Accomodaties op onze route 2011

Bericht door jta »

Ik lees nooit de reviews van 1 contribution posters.
Goede tip betreffende Tripadvisors.

Jacques
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Ik heb de Hollywood City inn ook al eens bekeken, ziet er ook wel goed uit. De rodeway regalodge in glendale zien we ook wel zitten. Ik had ondertussen ook al zo'n vermoeden dat sommige zaken op tripadvisor helemaal niet kloppen...Dus ik vertrouw op jullie advies! En mocht het tegenvallen, uiteindelijk zijn we ook niet zo veel in de hotels aanwezig...

Holiday Inn Santa Monica is nu voor ons periode (juli) véél duurder: $260 per nacht én dat nog met AAA korting!

Bedankt voor de tip van het restaurant naast de Rodeway. Als we dat hotel nemen, gaan we er zeker eens een pintje gaan pakken :thumbup: !

Wat betreft Page zal het motel 6 of Days inn worden denk ik... Groot verschil qua luxe, maar ook qua prijs.

Voor de overnachting aan de kust, zullen we ook eens kijken naar Moonstone Beach...

Groetjes,

Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Emphy »

Eliza schreef: Wat betreft Page zal het motel 6 of Days inn worden denk ik... Groot verschil qua luxe, maar ook qua prijs.
Eliza
Hoi, Via Priceline ( retail) heb ik 1 nacht Days inn geboekt voor $69 op 3 februari. Als je het prettig vind wil ik wel aantal foto's maken van de accomodatie en kamers

Groet
Emphy
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij logeerden 3 weken geleden in Days Inn. Gewoon langsgereden en wat onderhandeld zoals te doen gebruikelijk. Wij betaalden $ 67,50 excl. tax. Daarvoor kozen we wel een kamer op de 3rd floor met balkon en uitzicht op Vermillion Cliffs. Ik vermoed dat in het hoogseizoen de prijs wat hoger zal zijn.
Yeehw
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Hey,

Emphy, als je dat zou willen doen, zou dat heel leuk zijn!!
Ondertussen denken we er aan om misschien in Page toch de Quality inn te boeken met de vraag voor een kamer op de 3de verdieping en zicht op Lake Powell (bedankt voor de tip Yeehaw).
Maar we twijfelen nog sterk, dus je mag zeker foto's nemen hoor!

Het hangt ook wat af van de autoprijzen (we zouden graag een intermediate SUV huren). Als die prijzen meevallen, kunnen we eventueel wat duurder/luxe gaan voor de resterende hotels...Alhoewel 'duurder' niet altijd gelijk staat aan 'beter'.

Groetjes,

Eliza
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Emphy
Amerikafan

Bericht door Emphy »

Eliza schreef:Hey,

Emphy, als je dat zou willen doen, zou dat heel leuk zijn!!
Ondertussen denken we er aan om misschien in Page toch de Quality inn te boeken met de vraag voor een kamer op de 3de verdieping en zicht op Lake Powell (bedankt voor de tip Yeehaw).
Maar we twijfelen nog sterk, dus je mag zeker foto's nemen hoor!
Eliza
Hoi Eliza,
Ik heb de days inn gecanceled, dus geen foto's van de kamer! maar ik ben heel blij want na weer een kijk nemen op tripadvisor heb ik debby's hide away gebeld in Page. ( nr 2) op de ranking lijst.

Ik had een bijzonder plezierig telefoon gesprek en heb aangeboden gekregen een 3 slaapkamer met woonkamer en keuken verblijf voor 49$ !!! ( +tax) langer verblijf tegen dezelfde prijs was geen enkel probleem. In onze data zitten we buiten het seizoen en Page is dan niet druk. Ik ben er blij mee!

Kopie van de site->
----------------
The three bedroom suites have two queen beds and two single beds. They provide a fully stocked kitchen with range, refrigerator, microwave, pots and pans, utensils and dishes. Each suite has a coffee maker. They have a large living room area to relax and watch Cable TV, a dining table and truly clean bathroom. Both the kitchen and bathrooms have ceramic tile. Some living rooms also have a sofa bed. These suites are approximately 950 square feet and are ideal for the traveling family of 6 people or more.
-----------------------
en dat voor 49$ :D :D

linkje->
http://www.debbieshideaway.com/index.htm
Groet van Emphy

PS ik heb 2 nachten geboekt want er is zoveel moois te zien in de omgeving!
Vooral de site van Henriette geeft gigantisch veel en goede en waardevolle info!
http://www.ontdek-amerika.nl/
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Debbie zit in de Street of the Little hotels (8th street) en iets dichter bij het "centrum" van Page. Dat ze nummer 2 op de lijst staat is te danken aan een groot aantal 1st time and never come back posters op Tripadvisor. Heel iets anders dan Days Inn maar ik zal geen oordeel uitspreken.
Yeehaw
Emphy
Amerikafan

Bericht door Emphy »

Toch lijkt me bij debbie's niets verkeerd.. Ok many 1 night reviews..
maar weetje ? ik zie het wel als ik er ben , (toch?....)

In ieder geval 1 nacht =geboekt.

Groet van Emphy

PS Days inn is totaal uitverkocht op alle sites ..
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Nee hoor niet verkeerd. Je zal het best naar je zin hebben.
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Hey!

Ondertussen zijn we al een poosje verder...even een update! In ieder geval al bedankt voor de vorige reacties!

We hebben dus Ruby's inn omgeboekt naar Best Western Grand op jullie advies! Danku, het ziet er echt wel mooier uit! :thumbup: !
In Page hebben we voor Motel 6 gekozen omdat we toch niet veel in ons hotel zullen vertoeven en we enkel een propere slaapplaats willen...

In Torrey hebben we toch voor Austin's Chuckwagon Motel gekozen...krijgt goede reviews en is helemaal niet duur.

In Los Angeles denken we eraan om 2 nachten Celebrity Inn te boeken en de laatste nacht Hotel Radisson LAX....of heeft iemand nog suggesties voor goede hotels in dezelfde prijscategorie (lager mag ook altijd he!)?

In Cambria/San Simeon/Morro Bay zitten we een beetje vast... De hotels die goede reviews krijgen op tripadvisor zijn precies allemaal véél te duur! Hier op het forum ben ik ook nog niet veel hotels tegengekomen voor die regio... We zoeken een netjes hotel (+/- 100 dolllar). Hebben jullie een idee?

Eliza
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

De Courtesy Inn in San Simeon.
Was bij ons vorig jaar het goedkoopste hotel van de reis (rond de 60 dollar) maar prijs kwaliteit super.
Ruime nette kamer met alles wat je nodig hebt (hoewel niet sjiek of zo)
Ligging is ideaal in San Simeon.
Zie mijn beoordeling, staat bij de beoordelingen op dit forum
:thumbup:
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Hey Tipsy,

Je reisverslag heb ik ondertussen al een paar keer gelezen en al heel veel tips uitgehaald! :thumbup: (onze route komt hier en daar overeen).
Ik had ook al je beoordeling van de Courtesy Inn gelezen op het forum en ook eens gecheckt op tripadvisor en daar krijgt het niet zo denderende reviews. Ik weet wel dat je je niet volledig moet laten leiden door tripadvisor...maar ik ben nogal een twijfelaar! Maar als je zegt dat het prijs/kwaliteit in orde is + dat het proper is, is dat voor ons het voornaamste en vertrouw ik op je advies...

Mochten er nog adviezen zijn voor een hotel/motel in Bishop, shoot!

Eliza
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

BW Creekside Inn is een prachtig hotel in Bishop maar ik ben bang dat die ook boven de begroting is. Ik zou me niet al te veel aantrekken van de reviews op TA en vertrouwen op de adviezen van Tipsy.
Bizze
Amerikafan

Bericht door Bizze »

Wij verblijven de laatste dagen in Marriott Airport hotel in LA. 85 euro per nacht dacht ik
Afbeelding
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

in Bishop kan ik je het hotel aanraden waar wij sliepen (zie ons reisverslag).
Dat is ook een BW en echt een hele goede en heel wat goedkoper dan de duurdere BW van Bishop.
"Best western holiday spa lodge".
Erg mooie kamer! Heel praktisch ingericht en ook een erg goed gratis ontbijt!

Tripadvisor is soms idd met een korreltje zout te nemen. Voor 60 dollar heb je uiteraard niet het sjiekste van het sjiekste...
Ontbijt in het hotel in San Simeon is echt heeeeeeeel beperkt hoor, en dat is ook iets waar veel mensen commentaar op hebben.
Trouwens, op TA ben ik Belgian Traveller_8. Mijn review staat er ook bij :wink:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Sent you a compliment ;)
HeleneB
Amerika-ontdekker

Bericht door HeleneB »

Hallo,

Wij logeerden vorig jaar 3 nachten in de Seaview Inn, in Los Angeles. Dit hotel is gelegen dichtbij de zee en redelijk dicht bij de luchthaven. Wij vonden dit ideaal om de drukte van L.A. te ontsnappen. De prijs weet ik niet meer precies...

Groetjes,
Hélène
mhocks
Amerika-ontdekker

Bericht door mhocks »

Ben eigenlijk ook wel op zoek naar een (goede ligging) hotel in L.A. (net buiten downtown, vanwege de hoge parkeerkosten á 30 USD p/dag)

Hoe is het OV net buiten L.A. dus zeg maar Hollywood ? kom je makkelijk naar downtown?

Planning is:
1e dag Universal studios
2e dag volle dag om Los Angeles te verkennen
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Even een 'kleine' update met bijhorend vraagje...

We hebben ons eens verdiept in priceline... en we hebben ons 1ste hotel zo geboekt. We hebben het Marriott Marquis hotel in San Francisco (4sterren in het SOMA district) gewonnen voor 110 dollar per nacht. We verblijven hier in het weekend van independence day, dus het is wel een redelijk goede prijs, vermoed ik.

Heeft iemand ervaring met dit hotel? Ik heb het hier op het forum al eens opgezocht, maar heb hierover niets gevonden. Maar misschien heeft er iemand van jullie hier toch al gelogeerd?

Groetjes,

Eliza
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Geen eigen ervaring.

http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Revi ... ornia.html
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen