Ik ben Mark,
Ben in augustus/september voor de eerste maal naar de USA geweest, heb een roadtrip gemaakt in Florida.
In juni volgend jaar vertekken we opnieuw, ditmaal naar Los Angeles om roadtrip te doen tot Orlando.
Wat een leuk idee! Ik hoop dat je ruim tijd hebt om van je roadtrip te genieten. Het is een vrij ongebruikelijke "route", maar dat wil niet zeggen dat het minder leuk is ... je rijd in ieder geval door ontzettend mooie gebieden!
Het is inderdaad een ongebruikelijke route, maar we moeten in Orlando zijn voor een fitness conventie. Dit jaar waren we ook in Orlando en dan hebben we nadien een roadtrip gemaakt door gans Florida tot de keys. Nu wilden we eens iets anders zien En aangezien ik graag 'cruise' leek het ons wel fijn om gans het stuk te rijden tot Orlando
Het zal druk en heftig zijn maar zullen er ten volle van genieten
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.