Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Marjon: Rondreis west juli 2011 - Tips gevraagd

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marjon_
Amerika-ontdekker

Reis Marjon: Rondreis west juli 2011 - Tips gevraagd

Bericht door Marjon_ »

Dag allemaal,

Ik hoor van verschillende bronnen dat dit hét forum is om tip te vragen over het rondreizen in de VS, dus vandaar dat ik hier ben :)
Ik ben Marjon, 26 jaar, en ga volgend jaar een kleine 4 weken met mijn vriend en 3 andere vrienden een roadtrip maken (5 man totaal dus)

Het bekende verhaal denk ik hier.. maar we willen echt een hoop zien.. Op dit moment hebben we een grove route. Ik zou het super vinden als jullie je mening kunnen geven, eventueel tips over wat handiger kan enzovoorts.

We willen ongeveer 27/28 dagen. We zitten helaas vast aan het hoogseizoen omdat een van de vrienden bij de tv werkt en zich moet houden aan de zomerstop. Tot nu toe staat de laatste week van juni, en de eerste 3 weken van juli op de planning. We gaan met een huurauto (minivan is ons aangeraden)

Idee voor route:

dag 1: Aankomst LA
dag 2: LA (Hollywood, Beverly hills)
dag 3: LA (Universal studio’s)
dag 4: LA (Six Flags Magic mountain)
dag 5: LA – Pismo Beach (rijden langs pacific highway en strandstop) (4 uur rijden)
dag 6: Pismo Beach - San Fransisco (4 uur)
dag 7: San Fransisco (GGB, Alcatraz)
dag 8: San Fransisco (China town, trams, sfeer vd stad)
dag 9: San Fransisco – via Napa valley naar Lake Tahoe (6 uur)
dag 10: Lake Tahoe – Yosemite NP (5 uur)
dag 11: Yosemite
dag 12: Yosemite – Sequoia NP (4 uur)
dag 13: Sequoia NP – Death valley (5 uur)
dag 14: Death valley – Las Vegas (3 uur)
dag 15: Las Vegas
dag 16: Las Vegas – St George (Zion NP) (2 uur)
dag 17: Zion NP
dag 18: Zion – Maob (Arches) (6 uur)
dag 19: Maob (Arches)
dag 20: Maob – Glen Canyon (6 uur)
dag 21: Glen Canyon
dag 22: Glen Canyon – Antelope canyon (in een middag te doen hoorde we..) – Grand Canyon (5 uur)
dag 23: Grand canyon
dag 24: Grand Canyon - ? (4 uur)
dag 25: ? – via Joshua tree NP naar Palm springs (4 uur)
dag 26: Palm spring – LA (2 uur)
dag 27: LA - Vertrek

Poe.. heel veel dus. Ben benieuwd naar jullie reacties en tips. Nogmaals, niets staat nog vast!

Naast de route had ik nog een tweede vraag: Hoe is de ervaring van mensen om te wandelen in de National Parks in juli? Is dat een beetje te doen/realistisch met de zomerse temperaturen?

Alvast erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Marjon
Laatst gewijzigd door Marjon_ op 30 nov 2010, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
pushirubiano
Amerikakenner

Re: Reis Marjon_: rondreis west juli 2011

Bericht door pushirubiano »

Ik vind het eigenlijk wel een druk schema en herken een paar typische 'reisorganisatiemomenten' in de route. Zoals:
dag 9: San Fransisco – via Napa valley naar Lake Tahoe (6 uur)
dag 10: Lake Tahoe – Yosemite NP (5 uur)
Ik zou Lake Tahoe eruit laten en gewoon rechtstreeks naar Yose rijden vanuit SF (ong. 5 uurtjes). De dag die je daarop wint kan je elders gebruiken.
dag 12: Yosemite – Sequoia NP (4 uur)
Het doet mij altijd pijn om mensen aan te raden om Sequoia te laten vallen (ik vind het persoonlijk een geweldig park), maar je zou kunnen overwegen om in plaats van de zuid-route van Yose via Sequoia naar Death Valley, de noord-route via de Tioga pass en de prachtige CA-395 te nemen naar Death Valley. 1 overnachting is toch erg krap voor Sequoia.
dag 16: Las Vegas – St George (Zion NP) (2 uur)

Niet in St George verblijven voor Zion. Veel te ver weg. Neem in de plaats daarvan Springdale, vlak naast het park. Canyon Ranch Motel is heel redelijk in prijs.
Je slaat het prachtige Bryce Canyon NP over. Is dit bewust? Zo niet, kan je misschien de overnachting van Lake Tahoe hier gebruiken.
dag 19: Maob (Arches)
Arches NP is klein en je hebt er geen twee dagen voor nodig. Bij Moab heb je ook nog Canyonlands NP
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Marjon: Rondreis west juli 2011 - Tips gevraagd

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kan me helemaal vinden in wat Ilona zegt: 1 nacht voor Sequoia, zeker als je de dag erna alweer helemaal naar Death valley rijdt, is veel te weinig voor het park. Neem in plaats daarvan de Tioga Pass. Voor de sequoia's zou je vanuit SF via de zuidingang Yosemite kunnen binnenrijden (Lake tahoe inderdaad laten vallen) en dan in de Mariposa Grove de sequoia's bekijken. Sequoia/Kings Canyon er in houden is ook mooi. Rij dan voor de Tioga Pass inderdaad via Lake tahoe, of rij van SF via de Sonora Pass of nog iets noordelijker naar Lee Vining (bezoek Bodie en Mono Lake) en ga dan vanuit het oosten Yosemite binnen. Trek dan wel minsten 2 nachten uit voor Sequoia.
Tussen Zion en Moab een nacht in Bryce tussenvoegen. Vanaf Page (wat bedoel je precies met Glen Canyon, wat wil je allemaal gaan doen daar?) heb je ruim de tijd genomen: voor de Grand Canyon is een volle dag mooi, maar veel mensen vinden 1 overnachting ook wel voldoende. Zorg in elk geval dat je in of vlakbij het park overnacht zodat je de zonsondergang kunt meemaken.
Overweeg ook eens om de dagen in LA te splitsen; je zou ook de laatste dag nog een pretpark kunnen bezoeken. Een beetje speling op het eind van de vakantie is ook niet onverstandig.
Voor de parken, zeker voor Yosemite en de Grand Canyon, is het verstandig om ruim van te voren de accommodatie vast te leggen, kijk hiervoor op http://www.yosemitepark.com en http://www.xanterra.com .

Wat wandelen in de zomer betreft: wij hadden bij Arches wel last van de warmte, maar ook in de andere parken kan het warm worden. Parken als Zion en Yosemite hebben meer water en schaduw, en in de hoger gelgen stukken van Yosemite is het altijd wel aangenaam. De warmte is wel droog, dus het is verder goed te doen.
Wij vonden Joshua Tree in juli/augustus te warm om te wandelen, en dat geldt natuurlijk ook voor Death valley.
Joshua Tree overslaan en eindigen in Phoenix is ook een mogelijkheid, dat scheelt je een á twee dagen.

Marianne
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Als je echte lange wandelingen gaat maken is het in de zomer soms snikheet. Vooral dan als je in de Grand Canyon wilt hiken. 40° C en meer. Ook Zion en Bryce kunnen heel warm zijn. Als je eerder korte hikes doet, valt de temperatuur wel mee. Anders zweet je soms uit je vel! Altijd veel water meenemen.
Death Valley in juli is scorching hot! Zo ook Las Vegas! 40° C en meer
Wij houden ervan maar voor de meeste mensen is het te!

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Met de adviezen van de vorige posters zou je het dus zo kunnen doen:
Ik zal geen oordeel vellen over de tijd die jullie in LA willen doorbrengen maar ik zou iets voor het eind van de vakantie willen bewaren, als er tijd overblijft..
1. Vlucht LA
2 en 3: LA
4. Pacific Coast hw loopt ong van San Clemente naar Oxnard. Daarna heet hij Cabrillo Hw maar houd gewoon hw1 aan. Het is een stuk langer rijden dan 4 uur tussen Pismo en San Francisco langs de kust en het mooiste gedeelte is tussen Cambria en Monterey. Verder zie je niet zo veel van de oceaan. Dus bv: Los Angeles-Santa Barbara-Cambria (Moonstone Beach)
5. Cambria naar Monterey. Neem de tijd. Ook heel wat te zien in Monterey.
6. Monterey-Santa Cruz-San Francisco
7 en 8: San Francisco
9: San Francisco-Yosemite NP (zo spoedig mogelijk reserveren.
10: Yosemite.
11. Yosemite-Tioga Pass Lee Vining of Mammoth Lakes. Veel te zien en te bezoeken zoals Bodie, Mono Lake, June Lake etc.
12. Mammoth-Death Valley-Las Vegas. DV vind ik prachtig maar om er te overnachten prefereer ik october...)
13. Las Vegas
14: Las vegas-Zion (Springdale) via Valley of Fire SP (ook heet...)
15. Zion
16. Zion naar Bryce. Bezoek Bryce
17: www.scenicbyway12.com naar Torrey en bezoek Capitol Reef.
18: Torrey naar Moab via Goblin Valley SP (en wellicht Little Wild Horse Canyon) Meloen eten in Green River en bezoek John Wesley Powell museum.
19 en 20: Moab
21: Moab naar Monument Valley via Natural Bridge NM, Moki Dugway en Gooseneck SP
22: Monument Valley naar Page (heel wat te zien. Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Lake Powell, Glen Canyon Dam etc.
23: Page
24. Page naar GCNP (ook nog wat plaatsen de moeite waard zoals lees Ferry, Navajo Bridges, Marble Canyon, Cameron)
25: GCNP en naar Kingman via R66 (Na deze reis is een nacht GC wellicht genoeg, ook snel reserveren)
26. Kingman naar Los Angeles
27: LA
28: home planning your next trip.
Ik zou Sequoia Kings Canyon NP voor een andere reis bewaren. Als je eea rustiger aan wil doen zou het overslaan van Moab een optie kunnen zijn. Velen komen terug naar de USA en dan zou je een rondreis kunnen maken met bv Yellowstone erin. Less=More.
Voor de huurauto. Ik ben geen fan van mini vans (soccermoms cars, box on wheels) maar dat is persoonlijk. Als je een standard crossover SUV huurt heb je net zoveel ruimte en een prettiger model imo.
Yeehaw
Marjon_
Amerika-ontdekker

Bericht door Marjon_ »

Dag allemaal,

Alvast heel erg bedankt voor de reacties! Het is nu duidelijk dat we iig na Yosemite moeten kiezen of we via het noorden (Tioga pass) gaan of via het zuiden en toch langs Sequoia, maar dan wel 2 dagen nemen voor dit park. Ik ga het in de groep gooien, ik vind het erg lastig. Tioga pass ziet er geweldig uit, maar Sequoia staat hoog op het lijstje van graag te zien en is ook zooo mooi!

Glen Canyon staat inderdaad verkeerd in het schema, Bryce was degene die we bedoelde (Excuus, op een gegeven moment haal ik alle canyons door elkaar..) Lake Tahoe hebben we weggestreept. (de route was inderdaad gebaseerd op een tour operator trip)

We komen dan, als ik even uitga van de Tioga kant, zoals Yeehaw ook al aangeeft, ongeveer op:

dag 1 Aankomst LA
dag 2 LA (Hollywood, Beverly hills)
dag 3 LA (Universal studio’s)
dag 4 LA – stop (Pismo, Cambia als opties)
dag 5 stop - Monterey (langs de kust)
dag 6 Monterey - San Fransisco (langs de kust)
dag 7 San Fransisco
dag 8 San Fransisco
dag 9 San Fransisco – Yosemite (6 uur evt via napa?)
dag 10 Yosemite
dag 11 Yosemite – Tioga Pass - Mammoth lakes
dag 12 Mammoth lakes - death valley
dag 13 Death valley - las vegas
dag 14 Las Vegas
dag 15 Las Vegas – Zion NP (3 uur, via Hooverdam)
dag 16 Zion - Bryce Canyon
dag 17 Bryce
dag 18 Bryce Canyon - Torrey (met capitol reef erbij)
dag 19 Torrey - Moab via Goblin Valley SP (Arches houden we er echt graag in)
dag 20 Maob - monument valley (Natural Bridge NM)
dag 21 Monument valley - Page
dag 22 Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Lake Powell )
dag 23 Page - grand canyon
dag 24 Grand canyon
dag 25 Grand canyon - Kingman, (of misschien toch palm spings)
dag 26 Kingman - via Joshua tree park naar LA
dag 27 LA - Six flags Magic Mountain
dag 28 LA - naar huis

Of dus de Yosemite - Sequoia - Death Valley - Vegas variant... lastig kiezen.

Ik zat nog te denken (o jee.. :wink: ):
Waar we ook nog voor kunnen kiezen is misschien starten in LA, eerst richting GC, en eindigen in San Fransisco. Zo hebben we wat meer tijd voor tussenliggende dingen, maar missen we wel hetgeen tussen LA -SAN, de kustlijn dus vooral.

Een tweede zou kunnen zijn starten in LA en eindigen in Vegas. Dus wel eerst de hele reis zoals hierboven, maar dan na de Grand Canyon terug naar Vegas voor vertrek. We misschien dan Joshua tree NP.

Hoe denken jullie hierover?

En natuurlijk weer bedankt!

Update: ik zag dat Typsy_1 vorig jaar ook voor zo'n tweede optie heeft gekozen: http://reisverhalen.webs.com/swusa2010.htm
Dat zou dus een beetje overeen komen met wat wij kunnen doen.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Terug vliegen van Las Vegas vind ik een goed idee. Je mist dan Joshua Tree NP maar dat is overkomelijk na een reis als deze. Je kan Hoover Dam bezoeken op weg van GC naar Las vegas maar in Page is een net zo grote dam: Glen Canyon Dam en veel goedkoper om te bezoeken om nog maar niet te spreken over parkeren. Van Las Vegas naar Zion via Hoover Dam is een omweg en je kan dan gerust op 3-4 uur extra rekenen met een bezoek aan Hoover. Palm Springs vinden we heerlijk om te relaxen en te golfen, en er is nog wel meer te zien zoals de tramway en de canyons maar dat is een keuze die je zelf moet maken. Je kan ook terugvliegen van Phoenix ipv Las Vegas (daar kom je toch al) en bv Sedona toevoegen. Als je nog wat wil relaxen kan dat ook prima in bv Scottsdale.
Ik zou echt overwegen om 2 nachten Zion te doen en 1 nacht Bryce. Zion neemt nu eenmaal meer tijd met de shuttle en de hikes. En voor Moab zou je echt langer moeten uittrekken. Je kan gemakkelijk de hele dag in Arches doorbrengen en dan hebben we het nog niet gehad over Canyonlands, Dead Horse Point, LaSal Mountain loop etc.
De keuze Tioga Pass/us395 of Sequoia moet je uiteraard ook zelf maken maar voor mij zou het eenvoudig zijn. We hebben net 4 dagen aan de eastern Sierras doorgebracht. Prachtig!
dinne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door dinne »

Eindigen in Vegas zou ik zeggen! Je hebt er een zware 3 weken op zitten en dan in Vegas gewoon genieten van 3 dagen pure luxe, das echt heerlijk geloof me!
suusja
Amerikakenner

Bericht door suusja »

Hoi,

Je hebt het over de warmte in de parken, maar vergis je niet in de warmte van Las Vegas! Overdag en 's avonds is het daa dan echt heet. Gelukkig is er overal airco!! Een tip: neem een zwembad met hotel en zorg dat je ongeveer op het midden van strip een hotel boekt. (zeg maar ten hoogte van bijvoorbeeld hotel Flamingo) Deze straat is namelijk erg lang en dan kun je de ene avond naar rechts lopen en de andere naar links.

Over je keuze of je wel of niet via de tioga pass wilt rijden... als je dat wel doet, kun je Bodie bezoeken, een Ghost-town

Succes!

Groetjes Susanne
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Ik vind je nieuwe route erg mooi!

De kust skippen zou jammer zijn, wij vonden dit fantastisch. Goed dat je een extra nacht in Montery hebt bijgepland.
Wij hadden deze zomer op onze reis een druk schema, maar als ik twee overnachingen aan mijn route zou mogen toevoegen voor me zelf (memory even wissen ;-) ) om ze dan opnieuw te doen dan zijn het Carmell (of Montery) en Capitol Reef.
De Tioga pas vonden wij erg de moeite, zou jammer zijn dit te missen en ook Bodie vonden we een topper. Zelf ben ik nog niet in Sequoia geweest dus kan ik niet oordelen of het een tegen het ander opweegt.

Terug vertrekken uit Vegas vonden wij super, zo lekker luxe afsluiten! Maar zoals gezegd, Vegas is ERG warm en ERG druk. Een superervaring maar vermoeiend. Wij vonden het niet echt uitrusten. Maar ik kan je alleszins bvb het Encore afsluiten: prachtig en enkele weken/maanden vooraf vast aan een mooie prijs te boeken via smartervegas.com.

Je spreekt van het overslaan van JT om zo vanuit Vegas te vertrekken, geinpsireerd door ons reisverslag... Een goed idee, maar ik zal er toch maar even het volgende bijzeggen: Ik was nog maar een maand terug of ik heb al terug tickets geboekt naar het zuidwesten in maart, en jawel dan gaan we zeker langs Joshua Tree (en terug naar Las Vegas en Death valley) :lol: Zo zie je maar!

Welke keuze je ook maakt: je bent jong en gaat vast nog terug naar het zuidwesten. Al wat je nu "overslaat" kan je dan meepakken :thumbup:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Maart is dan ook een mooiere maand voor Joshua Tree, Las Vegas en Death Valley!
pushirubiano
Amerikakenner

Da's ook de tijd waarin wij gaan! (heb je onze route ondertussen al gevonden, Tipsy?)
Groetjes, Ilona

Marjon_
Amerika-ontdekker

Bericht door Marjon_ »

Ja ik zou graag willen dat wij buiten het hoogseizoen zouden kunnen, maar dat zit er helaas niet in :(

Bedankt voor de reacties weer, ook die van jou Tipsy, geeft me een positief gevoel :)
Met de laatste tips van Yeehaw staat er dan nu ongeveer dit:

ag 1 Aankomst LA
dag 2 LA (Universal studio’s)
dag 3 LA (Hollywood, Beverly hills)
dag 4 LA (Six Flags Magic mountain)
dag 5 LA – stop (Pismo, Cambia als opties) (4 uur)
dag 6 stop - Monterey (langs de kust) (3 uur)
dag 7 Monterey - San Fransisco (langs de kust) (2 uur)
dag 8 San Fransisco
dag 9 San Fransisco
dag 10 San Fransisco – Yosemite (6 uur evt via napa?) (5 uur) (7 uur via napa)
dag 11 Yosemite
dag 12 Yosemite – Tioga Pass – Ghost town - Mammoth lakes (4 uur)
dag 13 Mammoth lakes – via Death Valley naar Las Vegas (lange trip, 8 uur)
dag 14 Las Vegas
dag 15 Las Vegas – Zion NP (3 uur, via Hooverdam stuk langer, misschien in page bryce dam?)
dag 16 Zion
dag 17 Zion - Bryce Canyon (3 uur)
dag 18 Bryce
dag 19 Bryce Canyon - Torrey (met capitol reef erbij) (2,5 uur)
dag 20 Torrey - Moab via Goblin Valley SP (3 uur)
dag 21 Maob
dag 22 Maob - monument valley (Natural Bridge NM) (3 uur)
dag 23 Monument valley – Page (2,5 uur)
dag 24 Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Lake Powell)
dag 25 Page - grand canyon (3 uur)
dag 26 Grand canyon
dag 27 Grand canyon – Las Vegas (5 uur)
dag 28 Las Vegas- home

De uren om te rijden zijn natuurlijk de kale uren, dus we weten dat daar nog wat bijkomt, het is alleen even als indicatie.

Zien jullie nog gekke dingen?

Groetjes,
Marjon
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Over die reistijden zal ik het hier niet meer hebben. Dat merk je vanzelf wel. En dan duurt het maar wat langer...Er staat niets bij dat niet in een dag gedaan kan worden. Van Zion naar Bryce in 3 uur kan prima. Dan heb je nog de rest van de dag voor Bryce. Ik zou dus een dag Bryce inruilen tegen een extra dag Moab.
pushirubiano
Amerikakenner

Mooie route!
Eens met Yeehaw over die extra dag Moab.
Groetjes, Ilona

Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

@Marjon: echt toffe route! Jammer dat ik maar twee weken heb gehad in juli, want ben best jaloers op jullie ;-)
@yeehaw: hihi, ik hoop het. Ben heel benieuwd hoe groot het verschil tussen maart en juli is!
@Ilona: yep, ik heb je route gevonden, in het topic met de routes van 2011? Ik denk trouwens dat we elkaar ergens in tegengestelde richting kruisen. In Bisbee of zo?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie route. Een dag minder Bryce en een bij Moab erbij vind ik ook een goed voorstel. En het zou ook wel mooi zijn om een overnachting in Death valley te hebben, maar dan moet je nog ergens een dag zien te winnen. Misschien een nacht Page minder?

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Het verschil tussen maart (of november bv) en juli is aanzienlijk Tipsy. In Las Vegas, Death Valley en Mojave National Preserve hadden we (in november) strakblauwe luchten en overdag tussen 70 en 75F. Perfect. Zion was ook 75. Fantastisch maar het nadeel is dat de avonden al knap koud kunnen zijn dus alle voordeel "hep"" zijn nadeel....
Marjon_
Amerika-ontdekker

Re: Reis Marjon: Rondreis west juli 2011

Bericht door Marjon_ »

Zo het is alweer een tijdje geleden, en de route is ondertussen nog wat aangepast in overleg met het reisbureau, dus ik dacht misschien leuk om onze definitieve route nog te posten. We gaan van 26-06 tot 23-7 met 5 man en een Dodge Grand Caravan op stap. Schuin gedrukt onze motels/hotels.

Dag 1 Aankomst LA (Golden Key Hotel)
dag 2 LA
dag 3 LA
dag 4 LA
dag 5 LA – San Simeon (Silver Surfer Motel)
dag 6 San Simeon - San Fransisco (Metropolis Hotel)
dag 7 San Fransisco
dag 8 San Fransisco
dag 9 San Fransisco - Modesto (wel of niet via Napa) (Best Western Town House Lodge)
dag 10 Modesto - Mariposa (Yosemite) (Miners Inn)
dag 11 Mariposa (Yosemite)
dag 12 Mariposa - Bishop (Tioga Pass, Bodie) (Best Western Creekside Inn)
dag 13 Bishop – Las Vegas (Death Valley) (Excalibur Hotel And Casino)
dag 14 Las Vegas
dag 15 Las Vegas – Springdale (Zion) (Majestic View Lodge)
dag 16 Zion
dag 17 Springdale (Zion) - Bryce Canyon City (Bryce View Lodge)
dag 18 Bryce Canyon
dag 19 Bryce Canyon City - Moab (River Canyon Lodge)
dag 20 Moab
dag 21 Maob
dag 22 Maob - Kayenta (monument valley) Holiday Inn Monument Valley
dag 23 Monument valley – Page Holiday Inn Express Page
dag 24 Page
dag 25 Page - Grand Canyon (Yavapai West)
dag 26 Grand canyon
dag 27 Grand canyon – Las Vegas (The Riviera Hotel and Casino)
dag 28 Las Vegas- home

Ik heb er in ieder geval veel zin in! Voor iedereen een fijne vakantie alvast :thumbup:

Marjon
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Mooie route. Ik zou idd via Napa rijden anders zit je de hele middag in Modesto.....en als het nog mogelijk is ruil een nacht Bryce in voor een nacht in Torrey.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer