Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
USfoodz biedt speciale korting voor AA-leden
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
USfoodz biedt speciale korting voor AA-leden
Hallo allemaal,
Graag wil ik de American food junkies onder jullie voorstellen aan een nieuwe sponsor van AllesAmerika.com: USfoodz. Bij USfoodz kan je je favoriete Amerikaanse etenswaren en drankjes bestellen, uiteenlopend van Mountain Dew, Big Red, Dr. Pepper en Sunkist tot Cheerios, Poptarts, 3 Musketeers, Life Savers en Reese's.
Met andere woorden, een ietwat beperkte maar lekkere en leuke selectie Amerikaanse producten voor in je snoepkast thuis. En tijdelijk heb ik ook nog eens een korting voor jullie weten te bedingen!
Als je nu tijdelijk je bestelling plaatst via de link op de AA-homepage (kijk in de rechterbalk, daar staat het USfoodz logo) met de daar genoemde kortingscode, krijg je 10% korting op je eerste bestelling! Overigens: bij bestellingen van EUR25 of meer krijg je het geheel ook nog eens gratis thuisbezorgd.
Veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Graag wil ik de American food junkies onder jullie voorstellen aan een nieuwe sponsor van AllesAmerika.com: USfoodz. Bij USfoodz kan je je favoriete Amerikaanse etenswaren en drankjes bestellen, uiteenlopend van Mountain Dew, Big Red, Dr. Pepper en Sunkist tot Cheerios, Poptarts, 3 Musketeers, Life Savers en Reese's.
Met andere woorden, een ietwat beperkte maar lekkere en leuke selectie Amerikaanse producten voor in je snoepkast thuis. En tijdelijk heb ik ook nog eens een korting voor jullie weten te bedingen!
Als je nu tijdelijk je bestelling plaatst via de link op de AA-homepage (kijk in de rechterbalk, daar staat het USfoodz logo) met de daar genoemde kortingscode, krijg je 10% korting op je eerste bestelling! Overigens: bij bestellingen van EUR25 of meer krijg je het geheel ook nog eens gratis thuisbezorgd.
Veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: USfoodz biedt speciale korting voor AA-leden
Goed dat je erbij zegt dat het logo aan de rechter kant staat. Mijn AdBlocker haalt die hele rechterkant weg 
Overigens: bij bestellingen van EUR25 of meer krijg je het geheel ook nog eens gratis thuisbezorgd maar dan gaat het wel om het bedrag exclusief BTW (dus het minimale totaal bedrag is iets hoger dan 25,-)
Ik ga vanavond er eens rustig voor zitten. Vooral Distortion vinden wij erg lekker

Overigens: bij bestellingen van EUR25 of meer krijg je het geheel ook nog eens gratis thuisbezorgd maar dan gaat het wel om het bedrag exclusief BTW (dus het minimale totaal bedrag is iets hoger dan 25,-)
Ik ga vanavond er eens rustig voor zitten. Vooral Distortion vinden wij erg lekker

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Goede ervaring met USfoodz. 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
ik vind ze wel erg duur moet ik zeggen.
Ik vergelijk het dan met als ik mijn inkopen doe (al is het dan omgekeerd)
Ik koop als nederlander in amerika wonende nederlandse dingen in de internetwinkels met ned lekkernijen.
Mijn ervaring is dat de ned produkten die hier aangeboden worden ong 2x zo duur zijn als in nederland.
Als ik dan zie dat er 1.20 euro voor een blikje dr pepper wordt gevraagd waar ik hier een kwartje voor betaal dan vind ik dat best een hoop geld
Ik vergelijk het dan met als ik mijn inkopen doe (al is het dan omgekeerd)
Ik koop als nederlander in amerika wonende nederlandse dingen in de internetwinkels met ned lekkernijen.
Mijn ervaring is dat de ned produkten die hier aangeboden worden ong 2x zo duur zijn als in nederland.
Als ik dan zie dat er 1.20 euro voor een blikje dr pepper wordt gevraagd waar ik hier een kwartje voor betaal dan vind ik dat best een hoop geld
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Echt waar? Ik koop ook bij de webshop mijn Nederlandse producten. Het hangt van het product af, maar sommigen zijn hier in de VS echt tot 4 keer duurder dan in Nederland. En dan moet ik nog verzendkosten betalen ook, wat je bij USfoodz niet hoeft te doen. Ik vind dat bedrag voor Dr. Pepper dan ook best meevallen, zeker omdat je er hier in de vending machines toch ook al gauw 75c tot een dollar voor betaalt. (Alleen in de machine op mijn werk was het ooit 25c.)
Met andere zaken zijn ze wel goedkoper. Bv Lucky Charms zijn hier 5.99, terwijl ik bij twee andere webshops er 8 euro voor betaal. Hangt een beetje van het product af dus.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dennis schreef:Echt waar? Ik koop ook bij de webshop mijn Nederlandse producten. Het hangt van het product af, maar sommigen zijn hier in de VS echt tot 4 keer duurder dan in Nederland. En dan moet ik nog verzendkosten betalen ook, wat je bij USfoodz niet hoeft te doen. Ik vind dat bedrag voor Dr. Pepper dan ook best meevallen, zeker omdat je er hier in de vending machines toch ook al gauw 75c tot een dollar voor betaalt. (Alleen in de machine op mijn werk was het ooit 25c.)
Ik weet niet waar jij je spullen koopt dennis maar voor een choco vlokken, drop, beschuit, stroopwafels, conimex produkten, koffie etc betaal ik niet 4x zoveel hoor.\
2x zoveel is een aardige benadering. Shipping is ook niet veel trouwens (ja als je een rolletje beschuit haalt maar ik koop er 12 tegelijk).
enne USfoodz koopt zijn Dr pepper ook niet uit de Vending machine toch?
Voorbeeld, de chocovlokken van de Ruijter die ik laatst gehaald heb waren $5.49. Dat is ong 4 EURO.
Maar goed de concurrentie onder ned winkels zal hier wel groter zijn dan am winkels in ned.
Wel een goed iets om aan te kunnen bieden natuurlijk. Altijd mensen die dat blikje Dr Pepper toch moeten hebben

Ik heb net een pakket van USfoodz ontvangen en ik ben best tevreden over die gasten! Ik kreeg donderdag een telefoontje van ze dat ze helaas door hun voorraad Lucky Charms heen waren en of ik dat soms wilde vervangen door een ander product. Ik heb toen gekozen voor de Cap't Crunch Berries, die even duur zijn. Zat er in mijn pakket toch nog wat extraatjes als verontschuldiging: naast de mnt dew die ik besteld had, een blikje Voltage (waar ik niks van besteld had), er zat een Oreo Funstix in en een pak Reeses Milk Chocolate Dipped Cookies.
Al met al een nette Toko imo.
Al met al een nette Toko imo.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Beetje jammer dat je voor minimaal 25 euro moet bestellen, anders kan je helemaal geen order plaatsen.
Had net een winkelwagentje voor zo'n 12 euro gevuld en wilde gaan afrekenen, maar dat is onmogelijk en ik ga dus echt het mandje niet vullen tot 25 euro....
Had net een winkelwagentje voor zo'n 12 euro gevuld en wilde gaan afrekenen, maar dat is onmogelijk en ik ga dus echt het mandje niet vullen tot 25 euro....

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Vond mijn eerste levering een week of 4 terug, tegenvallen. 6 blikjes van de Mountain Dew Code Red waren al een week of 6 over datum, en een paar andere blikjes een week of 2. Slordig.
Vrees dat er niet veel alternatieven zijn, nu American Goodies ermee gestopt is.
Vrees dat er niet veel alternatieven zijn, nu American Goodies ermee gestopt is.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Normaal gesproken staat er op de site bij dat het tot een bepaalde datum houdbaar is. Maar ik heb het ook een keer meegemaakt dat het iets over de datum was terwijl dit op de site er niet bij stond. Ik heb hierover gemaild en keurig een tegoed-bon gekregen.
DeDuitsers zijn stiekem goedkoper dan American Goodies ooit is geweestthebruins schreef: Vrees dat er niet veel alternatieven zijn, nu American Goodies ermee gestopt is.

Ik heb mij laten vertellen dat frisdrank niet zo zeer echt bederft als in 'Je kan er ziek van worden'. Na de 'Best By'-datum wordt de smaak echter niet gegarandeerd zoals hij was bij het maken.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
Hm, die Duitsers kende ik nog niet, wellicht eens proberen een volgende keer!
Moet zeggen dat ik er niets tegen USFoodz over gezegd heb, volgende keer toch maar doen dan :-/
Moet zeggen dat ik er niets tegen USFoodz over gezegd heb, volgende keer toch maar doen dan :-/
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Les 1 bij klachten: eerst melden bij de leverancier en als daar niks uitkomt dan pas gaan melden op een forum.
Wel zo netjes..
Wel zo netjes..
Heb even uw bestelling nagekeken en de Mountain Dew Voltage was in de aanbieding ivm de korte THT. Dit staat altijd vermeldt in de titel (omschrijving) van het product.thebruins schreef:Vond mijn eerste levering een week of 4 terug, tegenvallen. 6 blikjes van de Mountain Dew Code Red waren al een week of 6 over datum, en een paar andere blikjes een week of 2. Slordig.
Echter had de THT van de Mountain Dew Code Red nooit over datum mogen zijn! Stuur ons aub een foto en wij vergoeden uiteraard de blikjes!
Dit mag niet gebeuren namelijk!
Overigens hebben wij (USfoodz) per 1 december 2010 AmericanGoodies overgenomen van de vorige eigenaar.
Daar er dus nu een enorme groei in de bestellingen zit kunnen er fouten worden gemaakt.
Echter kun je ons altijd een email sturen of een tweet sturen op Twitter (http://www.twitter.com/usfoodz) indien er problemen zijn.
Reacties meestal binnen 24 uur !
Noot van Dennis: USfoodz is sponsor van AA en heeft toestemming om dit bericht te plaatsen.
-
- Amerikakenner
Heb de blikjes niet meer, maar de volgende keer geef ik wel een seintje. Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Nu je dit toch leest
, American Goodies verkocht altijd Arizona Lemon Ice tea. Enige kans dat jullie dat ook gaan doen?
Nu je dit toch leest

Arizona Lemon Ice Tea zal vanaf januari 2011 in bijna elke benzine station verkrijgbaar zijn dus die is uit het assortiment.thebruins schreef:Heb de blikjes niet meer, maar de volgende keer geef ik wel een seintje. Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Nu je dit toch leest, American Goodies verkocht altijd Arizona Lemon Ice tea. Enige kans dat jullie dat ook gaan doen?
Momenteel nog wel het merk 'Sweet Leaf Tea' in het assortiment.
http://www.USfoodz.nl lijkt niet echt te werken...
Welcome to Magento's Installation Wizard!
You are now ready to continue the installation process by downloading the most up-to-date copy of the Magento software.
Use custom permissions:
Folders:
Files:
Executable files:
Start the download process
Auto-scroll console contents
*
o Download completed. You can proceed with installation
Continue Magento installation
*
o There was a problem during downloading of Magento packages. Please check the output frame for errors information and refresh the page to retry again.
Refresh
Momenteel zijn wij bezig de database over te zetten van AmericanGoodies naar USfoodz.
Klaarblijkelijk is er iets fout gegaan...zal snel weer online zijn vandaag

Klaarblijkelijk is er iets fout gegaan...zal snel weer online zijn vandaag

Ook "AA10" werkt niet...Kortingscode “AA10%” is niet geldig.