Het is natuurlijk zo dat niet de camera de foto maakt maar het moment, de compositie enz., maar zou het een idee zijn om bij de foto's te vermelden met welke camera en/of lens ze zijn gemaakt?
Een gokje....het is Nymph Lake, vlakbij Bear Lake. De Rocky's zijn soms een beetje lastig te fotograferen (minder makkelijk om 'overzichts' foto's te maken en in bossen raak je soms de ervaring van diepte, die je in het echt wel ervaart, een beetje kwijt op een foto) maar werkelijk prachtig om doorheen te wandelen. Ik vond het één van de mooiste parken waar ik geweest ben!Isis schreef: Die in Colorado met bomen water en bergen is ook mooi, misschien eerst niet zo in het oog springend maar wel erg goed.
Daarom zei ik ook dat ik het een mooie plaat vond die misschien minder makkelijk als mooi wordt gezien. Het is een wat complexere plaat; niet gek voor een hele grote afdruk...RiverCola schreef:Een gokje....het is Nymph Lake, vlakbij Bear Lake. De Rocky's zijn soms een beetje lastig te fotograferen (minder makkelijk om 'overzichts' foto's te maken en in bossen raak je soms de ervaring van diepte, die je in het echt wel ervaart, een beetje kwijt op een foto) maar werkelijk prachtig om doorheen te wandelen. Ik vond het één van de mooiste parken waar ik geweest ben!Isis schreef: Die in Colorado met bomen water en bergen is ook mooi, misschien eerst niet zo in het oog springend maar wel erg goed.
@ Isis:Isis schreef: @J van mil
De Bizon zou je net wat dichterbij willen net als de Pronghorn, maar ja lieverkoekjes worden niet gebakken.
Die van Kings ook erg mooi!
Deze foto dingt mee naar de prijs van beste foto bij National Geographic.Staceybeesie schreef:Geen foto van mij, maar las net dit blog....
Het is zo'n bijzondere foto dat ik hem hier even wilde laten zien.
Nogmaals geen foto van mijzelf.
Maar het is een foto gemaakt tijdens onweer en de flits slaat in op Lady Liberty.
Die kans dat dat gebeurd en je er net bent om een foto te maken....
http://photoblog.msnbc.msn.com/_news/20 ... ?gt1=43001
Ik vind deze wel even het quoten waard!Nordschleife schreef:Hoi, als eerste post op dit forum dan ook maar 2 foto's.
Michael