(30x25x10cm +/- 2kg naar Texas)
Nu is mijn vraag hoe jullie dat doen? Wij hebben via de bekende kanalen (UPS-Fedex-DHL etc..) geïnformeerd, maar veel goedkoper dan €60 komen wij niet..

Indien jullie goeie tips hebben dan horen wij dat graag.

Color01 schreef:Pakket voor mij![]()
Maar ik woon helemaal niet in Texas.
Als ze niet stakenMeneerG schreef:Ik doe dit al een tijdje en heb ook zeker wat tijd gestoken in de beste en natuurlijk goedkoopste manier. TNT is inderdaad het meest geschikt. Je kan gewoon naar het Postkantoor lopen en het daar achterlaten en dan zorgen zij voor de bezorging.
Hier kan de tracking verder gecontroleerd worden, maar de update is traag.MeneerG schreef:Hey,
Ik ben nieuw hier, maar ik dacht dat ik ook mijn verhaal even zou doen over pakketjes sturen naar de VS.
Ik doe dit al een tijdje en heb ook zeker wat tijd gestoken in de beste en natuurlijk goedkoopste manier. TNT is inderdaad het meest geschikt. Je kan gewoon naar het Postkantoor lopen en het daar achterlaten en dan zorgen zij voor de bezorging.
Mijn ervaring met de TNT is een levertijd van 3-4 weken. Tenminste, dat was met mijn pakjes naar Ohio ten minste zo.
Het kan zijn dat je een tracking nummer meekrijgt. Erg leuk en handig, maar best wel waardeloos, nadat het pakje is aangekomen bij een kantoor in de VS. Nadat mijn pakjes daar in een of ander distributiekantoor waren aangekomen, werd de tracking site niet meer geupdate. Erg jammer. Hoe dan ook, raak niet in paniek als het allemaal zo lang lijkt te duren volgens zo'n tracking site, aangezien het meestal niet meer geupdate wordt na aankomst in de VS.
Hoop dat ik je nog wat heb kunnen helpen.
Texas Boy schreef:Dit is erg lastig, want in principe moet hij van alles wat in de koffer zit bonnen hebben en ook Belasting betalen, dus word erg duur.
Optie is de spullen opsturen per UPS ground naar een kennis of iemand op dit forum in New York en na de reis daar oppikken en meenemen als bagage. Opsturen via een bedrijf is geen optie denk ik.inge67 schreef:Hij zit momenteel in Santa Barbara en wil (eventueel) een rondereis maken per trein. Dus bijvoorbeeld vanuit California naar New York en dan daar het vliegtuig terug naar België nemen. Onderweg wil hij dan uitstappen en enkele dagen ter plaatse verblijven, maar hij heeft natuurlijk een hele hoop spullen en kleding die nu in Santa Barbara staan. Het zou handig zijn als hij dat kon versturen en dan met weinig bagage een maand zou kunnen rondtrekken. HIj zou dus vertrekken uit Santa Barbara en daar niet meer terugkeren.