Binnen een paar dagen wil ik de auto gaan boeken via usareizen.de (bij huurmaatschappij Dollar). Weet iemand tot hoe lang de vroegboekkorting daar trouwens ongeveer duurt?
Na aankomst met het vliegveld wil ik in een hotel overnachten bij SFO. De volgende dag rond ongeveer 8.00 de auto oppikken bij het vliegveld en op weg naar Yosemite!
Aan het einde van mijn reis lever ik de auto 's avonds weer in. Aangezien ik die dagen in downtown wil verblijven kan ik daar de auto in principe inleveren. Ik weet alleen niet hoe autovriendelijk de binnenstad van SF is. Ik kan hem namelijk ook gewoon bij SFO inleveren en vervolgens met BART naar downtown. Wat zouden jullie doen?
Heeft er iemand nog adviezen waarop ik moet letten bij de autoverhuur? Ik wil gaan voor een MIDSIZE 4 DEURS met het SUPER SAVER PLUS PAKKET:
Unlimited Mileage
Loss Damage Waiver (LDW) without a Deductible including Glass-, Tire-, Roof and Undercarriage- Damage, excludes cases of reckless driving.
includes all local taxes (Sales Tax)
includes the Airport Fee
Includes the important supplemental liability insurance LIS / EP covering 1 Mio. USD directly from the rental company! (...simplifies the process in case of a claim)
No additional driver fee for additional drivers over the age of 25 in California
No Cancelation fees until 72 hours before pickup.
Cancelations within 72 hours of pick up are subject to the terms of the tour operator.
Dat laatste is ook wel erg prettig.