Vandaag, de dag na Kerst, kom ik tot een verschrikkelijke ontdekking! Ik dacht de confirmation number goed bewaard te hebben door het naar m'n eigen e-mailadres te sturen, op een USB-stickje te zetten, en uit te printen. Ik heb al langere tijd een ander e-mailadres, en ben het wachtwoord dus kwijt van m'n e-mail waar ik het naar verstuurd heb. Zou je denken, gelukkig heb je een USB-stickje, nou die ben ik kwijtgeraakt bij m'n laatste bezoek aan de States. En je voelt hem al aankomen, de hardcopy, de papieren confirmation number, ja, die heeft de hond opgegeten. Nee, dat zou een understatement zijn. Ik heb deze zelf per ongeluk weggegooid tussen allerlei post in!
Dit is dus flink balen. Een tip aan allen die wel hun confirmation number nog hebben. Maak er drieduizend kopieen van, en desnoods dreun je die cijfers en letters op zoals je je credit card nummer kent
Gelukkig is er wel hoop, maar dat hoort denk ik niet in dit topic thuis. Kleine mededeling hoop ik wel, en dat is dat ik voor een project in Los Angeles gevraagd ben waar ik een O-visum voor nodig heb. O-visum is in dit geval gerelateerd aan de entertainment (film) industrie, en meer mag ik er eigenlijk niet over zeggen. Dus via die weg, en evt. via DV 2013 hoop ik ooit een GC te bemachtigen. Ben nog jong gelukkig, maar 't is wel flink balen. En misschien ontmoet ik ooit een leuke Amerikaanse die het me wat makkelijker maakt. Februari in ieder geval naar New York en Los Angeles waar ik heel veel zin in heb!