Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

welke telefoon provider?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: welke telefoon provider?

Bericht door Dento »

1250 schreef:Verizon is inderdaad meestal beter...
Daar ben ik het niet echt mee eens; de geluidskwaliteit van Verizon is in mijn ervaring vaak slechter dan die van AT&T, juist door de CDMA.
Wij zijn juist binnen twee weken overgestapt van Verizon naar AT&T. Ook qua dekking hangt het maar net af van waar je bent. Over het algemeen heb je in de grote steden en langs de grote snelwegen net zo'n goede dekking met AT&T als met Verizon.

Prive heb ik AT&T, voor mijn werk Verizon, maar als ik moet kiezen bel ik persoonlijk liever met AT&T.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

buiten de steden hier aan de oostkust moet je wel Verizon hebben..anders heb je geen ontvangst.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

en in een grote stad met veel iPhone gebruikers (SF, NYC) heb je een grote kans dat de verbinding van AT&T er regelmatig uit knalt, doordat het netwerk het niet aan kan.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Color01 schreef:buiten de steden hier aan de oostkust moet je wel Verizon hebben..anders heb je geen ontvangst.
Dus de dekking in Europa is beter dan in de USA?
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ik weet de dekking in Europa niet ...wij wonen 8 mijl van de grens met NC ..en dan heb je alleen nog maar bereik met verizon..om dat die meer masten hebben in het buiten gebied. ..in de grotere steden heb je wel weer ontvangst.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Het hangt er inderdaad maar net vanaf waar je bent. Hier in het Zuid-Oosten is AT&T slecht, maar hebben Verizon en Sprint weer het meeste bereik. Trouwens is AT&T in Atlanta wel goed, maar dat geldt voor alle maatschappijen, maar kom je erbuiten dan knalt AT&T er om de haverklap uit.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer