Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
4 persoonskamers
4 persoonskamers
Dag allemaal,
gezien de bruikbare antwoorden op eerdere vragen van mijn kant, laat ik er hierbij nog maar eentje los:
in elke folder die ik bekijk zie ik dat de prijzen voor 4 persoonskamers beduidend goedkoper per persoon zijn dan 2 persoonskamer. Nu gaan wij met 4 personen, dus de optie is op zijn minst een overweging waard..
Hoe moet ik me 4 persoonskamers voorstellen? Genoeg privacy voor 2 koppels of echt 1 ruimte met 2 bedden? In eerste geval is het namelijk financieel behoorlijk aantrekkelijk ok gebruik van te maken.
Is het verder nog zo dat deze kamers eerder vol zitten of minder beschikbaar zijn?
groeten,
Rudy
gezien de bruikbare antwoorden op eerdere vragen van mijn kant, laat ik er hierbij nog maar eentje los:
in elke folder die ik bekijk zie ik dat de prijzen voor 4 persoonskamers beduidend goedkoper per persoon zijn dan 2 persoonskamer. Nu gaan wij met 4 personen, dus de optie is op zijn minst een overweging waard..
Hoe moet ik me 4 persoonskamers voorstellen? Genoeg privacy voor 2 koppels of echt 1 ruimte met 2 bedden? In eerste geval is het namelijk financieel behoorlijk aantrekkelijk ok gebruik van te maken.
Is het verder nog zo dat deze kamers eerder vol zitten of minder beschikbaar zijn?
groeten,
Rudy
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
**** Heel erg offtopic ****
Ik zie dat je uit Sint Oedenrode komt! Cool, daar kom ik oorspronkelijk dus ook vandaan.
(voor zo'n 'groot' dorp kom ik maar weinig mensen uit Rooi tegen op forums...)
Ik zie dat je uit Sint Oedenrode komt! Cool, daar kom ik oorspronkelijk dus ook vandaan.

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen zomer vaak met vijven op een kamer overnacht (met de kinderen). Het zijn gewoon grote kamers met 2 tweepersoons bedden en wij vroegen nog om een extra bed. Dus weinig privacy.
Groetjes Elly
Hier nog een geboren "Rooise" :doublethumb:SpaceAce schreef:**** Heel erg offtopic ****
Ik zie dat je uit Sint Oedenrode komt! Cool, daar kom ik oorspronkelijk dus ook vandaan.(voor zo'n 'groot' dorp kom ik maar weinig mensen uit Rooi tegen op forums...)
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: 4 persoonskamers
over welke folders heb je het dan?? van een reisbureau?
als je de reis zelf organiseert kan je met het bedrag dat je uitspaart overal 2 tweepersoonskamers boeken waar je wil, en dan heb je misschien nog over
nog een optie is voor zogenaamde 'suites' te gaan...
als je de reis zelf organiseert kan je met het bedrag dat je uitspaart overal 2 tweepersoonskamers boeken waar je wil, en dan heb je misschien nog over

nog een optie is voor zogenaamde 'suites' te gaan...
Rudy schreef:Dag allemaal,
In eerste geval is het namelijk financieel behoorlijk aantrekkelijk ok gebruik van te maken.
groeten,
Rudy
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Met deze folders bedoel je waarschijnlijk de boeken van de diverse reisbureau's, het is in Amerika namelijk de gewoonte om een prijs per kamer te noemen en het maakt volgens mij niet uit of je die nu alleen of met 4 personen betrekt.Rudy schreef:in elke folder die ik bekijk zie ik dat de prijzen voor 4 persoonskamers beduidend goedkoper per persoon zijn dan 2 persoonskamer. Nu gaan wij met 4 personen, dus de optie is op zijn minst een overweging waard..
Rob
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier wel geen "Rooise", maar wel een "Veghelse" (maar nu in Seattle)!SpaceAce schreef:**** Heel erg offtopic ****
Ik zie dat je uit Sint Oedenrode komt! Cool, daar kom ik oorspronkelijk dus ook vandaan.(voor zo'n 'groot' dorp kom ik maar weinig mensen uit Rooi tegen op forums...)
Wel in Rooi getrouwd, in kasteel Henkeshage. Telt dat ook?

Ron
http://www.dutchavenue.com
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
De meeste kamers beschikken over 2 tweepersoonsbedden (meestal Queensize). In Amerika betaal je per kamer en niet per persoon, vandaar dat als je met 4 personen op één kamer slaapt, je aanmerkelijk goedkoper uit bent. Deze kamers zijn niet eerder vol of minder beschikbaar.Rudy schreef: Hoe moet ik me 4 persoonskamers voorstellen? Genoeg privacy voor 2 koppels of echt 1 ruimte met 2 bedden? In eerste geval is het namelijk financieel behoorlijk aantrekkelijk ok gebruik van te maken.
Wij (echtpaar) vragen altijd om two double beds en dat wordt voor 99% gehonoreerd. Normaal gesproken beschik je dan over een al dan niet grote kamer met 2 tweepersoonsbedden. Echt privacy kun je niet van spreken. Wel is er standaard een badkamer met douche en toilet.
Groet Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ja hoor,soms is de wereld toch maar kleindutch_in_seattle schreef:Hier wel geen "Rooise", maar wel een "Veghelse" (maar nu in Seattle)!SpaceAce schreef:**** Heel erg offtopic ****
Wel in Rooi getrouwd, in kasteel Henkeshage. Telt dat ook?
Ron

Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Beste Rob,Rob schreef:Hoi Carola,
Had je het bed niet even kunnen opmaken, staat zo rommelig
Ik zal het aan Fred doorgeven. Dit was namelijk zijn bed voor de afgelopen 16 nachten. Hij is op dienstreis geweest naar New York.

Mij zou dat niet gebeuren, ik maak namelijk altijd mijn bed op in een hotel.

groetjes, Carola
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
Ik zie dat jullie ook van die geweldige tassen hebben ....
niks apart, na bijna 35 jaar nog steeds gezellig samen in één bedjeAls wij 2 bedden hebben, slapen wij apart ... Heerlijk je eigen bedje
Ineke
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Doen wij ook Sandy! Ik heb zo'n man die nooit een airco aan wil hebben, zelfs niet in Las Vegas. Dan ben ik maar wat blij met een apart bedje, anders wordt het wel heel erg "klef" in die hitte....Sandy schreef:Als wij 2 bedden hebben, slapen wij apart ... Heerlijk je eigen bedje

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Moet ik niet aan denken!hekkie schreef:Doen wij ook Sandy! Ik heb zo'n man die nooit een airco aan wil hebben, zelfs niet in Las Vegas. Dan ben ik maar wat blij met een apart bedje, anders wordt het wel heel erg "klef" in die hitte....Sandy schreef:Als wij 2 bedden hebben, slapen wij apart ... Heerlijk je eigen bedje
![]()
Marjan
Toen wij in 2004 in Las Vegas waren was er een hittegolf. Op TV werd iedereen aangeraden zoveel mogelijk binnen te blijven. Ook werd toen gevraagd of iedereen zich zoveel mogelijk om de oudere mensen kon bekommeren.
's Avonds om 23.00 uur was het nog 44 gr. C.
Ik kan me niet voorstellen dat je dan zonder airco zou slapen.
Carola