Emenem schreef:Ik zou ze gewoon allebei doen.
's Morgens om 8 uur de ESB (om de wachtrijen te ontwijken) en voor vlak voor zonsondergang de TOTR op (om de zonsondergang boven mee te maken).
ik zou ze ook beide doen, hangt wel een prijskaartje aan uiteraard. Het voordeel van TOTR is dat je het CP goed kan zien, alleen niet als het donker is. Dan is het een groot zwart gat, dus ik zou niet al te laat gaan.....
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
john ny schreef:ik zou ze ook beide doen, hangt wel een prijskaartje aan uiteraard. Het voordeel van TOTR is dat je het CP goed kan zien, alleen niet als het donker is. Dan is het een groot zwart gat, dus ik zou niet al te laat gaan.....
Klopt! Beide attracties zijn best prijzig!
Ik zou inderdaad TOTR overdag doen en ESB 's avonds anders mis je de view van het Central Park wat juist zo leuk is als je op TOTR staat
john ny schreef:ik zou ze ook beide doen, hangt wel een prijskaartje aan uiteraard. Het voordeel van TOTR is dat je het CP goed kan zien, alleen niet als het donker is. Dan is het een groot zwart gat, dus ik zou niet al te laat gaan.....
Klopt! Beide attracties zijn best prijzig!
Ik zou inderdaad TOTR overdag doen en ESB 's avonds anders mis je de view van het Central Park wat juist zo leuk is als je op TOTR staat
we zitten op 1 lijntje zeg maar.....
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Maar mijn ervaring is dat je om 8 uur 's ochtends bij de ESB zo kunt doorlopen naar boven, scheelt weer een aantal uur wachten.
Bij de TOTR daarentegen is nauwelijks een wachttijd en als je dan zorgt dat je ruim voor zonsondergang boven bent kun je ook nog
het Central Park bij daglicht zien liggen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.