Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis f.liebregts: vakantiereis zuidwest amerika
-
- Amerika-ontdekker
Reis f.liebregts: vakantiereis zuidwest amerika
Hallo,
We willen in de zomer van 2011 (juli - augustus 2011) een reis maken door zuidwest amerika. We willen graag de volgende dingen bezoeken: death valley, bryce national park, grand canyon national park, san francisco en monterey/morro bay, omdat ik graag de zeeotters wil zien. Verder hebben we familie in Sacramento en in de beurt van Sacarmanto wonen. Die willen we ook graag bezoeken. Ik weet niet welke route het meest geschikt is en ik kan verder allerlei tips e.d. gebruiken. We willen trouwens een auto huren. We willen trouwens 15 a 18 dagen gaan.
francien
We willen in de zomer van 2011 (juli - augustus 2011) een reis maken door zuidwest amerika. We willen graag de volgende dingen bezoeken: death valley, bryce national park, grand canyon national park, san francisco en monterey/morro bay, omdat ik graag de zeeotters wil zien. Verder hebben we familie in Sacramento en in de beurt van Sacarmanto wonen. Die willen we ook graag bezoeken. Ik weet niet welke route het meest geschikt is en ik kan verder allerlei tips e.d. gebruiken. We willen trouwens een auto huren. We willen trouwens 15 a 18 dagen gaan.
francien
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis f.liebregts± vakantiereis zuidwest amerika
Hallo Francien,
Met 15 tot 18 dagen is het denk ik het handigste om geen rondje te maken, maar bijvoorbeeld in Phoenix te beginnen en in San Francisco of Los Angeles te eindigen. En dan wordt het nog krap. Hoeveel tijd wil je gebruken voor familiebezoek?
Wil je niet naar Yosemite NP? Of Las Vegas?
Met een start in Phoenix zou je zoiets kunnen krijgen:
1 aankomst Phoenix
2 Phoenix- Grand Canyon
3 Grand Canyon - Page
4 Page - Bryce Canyon
5 Bryce canyon - Zion
6 Zion - Las Vegas
7 La Vegas - Death valley
8 Death Vally - Lee Vining
9 Lee Vining - Yosemite
10 yosemite - Sacramento
11 Sacramento - San francisco
12 SF - Monterey
13 Monterey - Pism beach
14 Pismo Beach - LA
15 LA
Je zou op veel plaatsen langer moeten zitten, dus naar LA lijkt niet haalbaar. Als Monterey een must is zou je dat vanuit SF kunnen doen. Van death Valley via Bakersfield naar de kust rijden is ook een mogelijkheid, dan sla je Yosemite over.
Marianne
Met 15 tot 18 dagen is het denk ik het handigste om geen rondje te maken, maar bijvoorbeeld in Phoenix te beginnen en in San Francisco of Los Angeles te eindigen. En dan wordt het nog krap. Hoeveel tijd wil je gebruken voor familiebezoek?
Wil je niet naar Yosemite NP? Of Las Vegas?
Met een start in Phoenix zou je zoiets kunnen krijgen:
1 aankomst Phoenix
2 Phoenix- Grand Canyon
3 Grand Canyon - Page
4 Page - Bryce Canyon
5 Bryce canyon - Zion
6 Zion - Las Vegas
7 La Vegas - Death valley
8 Death Vally - Lee Vining
9 Lee Vining - Yosemite
10 yosemite - Sacramento
11 Sacramento - San francisco
12 SF - Monterey
13 Monterey - Pism beach
14 Pismo Beach - LA
15 LA
Je zou op veel plaatsen langer moeten zitten, dus naar LA lijkt niet haalbaar. Als Monterey een must is zou je dat vanuit SF kunnen doen. Van death Valley via Bakersfield naar de kust rijden is ook een mogelijkheid, dan sla je Yosemite over.
Marianne
L.A. staat niet op je lijstje, Zion en Yosemite ook niet. Is dat bewust? De meeste reizigers willen deze toch wel zien. Ik heb even gekeken, maar veel maatschappijen vliegen op Sacremento en daar zijn ook genoeg maatschappijen om een auto te huren. Ik zou hoe dan ook eerder uitgaan van 18 dagen als van 15, Marianne schetste je een route van 15 dagen die ik persoonlijk te vol zou vinden. Met 18 dagen en het schrappen van L.A. komt er meer rust.
Je krijgt dan dus dit:
1: Aankomst Phoenix
2: Phoenix - Grand Canyon
3: Grand Canyon - Bryce
4: Bryce - Zion
5: Zion
6: Zion - Las Vegas
7: Las Vegas (shoppen, relaxen)
8: Las Vegas - Death Valley
9: Death Valley - Lee Vining
10: Lee Vining - Yosemite
11: Yosemite
12: Yosemite - Cambria
13: Cambria - Monterey
14: Monterey - S.F.
15: S.F.
16: S.F. - Sacremento
17: Sacremento
18: Sacremento - naar huis
Met een camper mag je trouwens niet door Death Valley in de zomer. Ik mag dus aannemen dat jullie met een auto gaan reizen. Ook in het donker rijden wil ik jullie afraden omdat zeker in de afgelegenere gebieden het echt pikdonker is.
Je krijgt dan dus dit:
1: Aankomst Phoenix
2: Phoenix - Grand Canyon
3: Grand Canyon - Bryce
4: Bryce - Zion
5: Zion
6: Zion - Las Vegas
7: Las Vegas (shoppen, relaxen)
8: Las Vegas - Death Valley
9: Death Valley - Lee Vining
10: Lee Vining - Yosemite
11: Yosemite
12: Yosemite - Cambria
13: Cambria - Monterey
14: Monterey - S.F.
15: S.F.
16: S.F. - Sacremento
17: Sacremento
18: Sacremento - naar huis
Met een camper mag je trouwens niet door Death Valley in de zomer. Ik mag dus aannemen dat jullie met een auto gaan reizen. Ook in het donker rijden wil ik jullie afraden omdat zeker in de afgelegenere gebieden het echt pikdonker is.
Hi en welkom op het forum.
Ik zou eerst eens vaststellen of het nu 15 of 18 dagen gaat worden en hoe lang je van plan bent bij familie te blijven.
Ik zou eerst eens vaststellen of het nu 15 of 18 dagen gaat worden en hoe lang je van plan bent bij familie te blijven.
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis f.liebregts: vakantiereis zuidwest amerika
Hallo,
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ga inderdaad uit van 18 dagen. Ik wil niet naar Las Vegas, maar wel naar Yosemite park. Onze familie wil graag met ons naar San Francisco om dit samen te bezoeken (ik denk een dag bij hen thuis en dan twee dagen San Francisco). Zij weten daar ook de weg, dus dat lijkt me wel een goed idee. La en Zion staat inderdaad bewust niet op mijn lijstje. Ik wil niet te veel doen, omdat ik liever op een aantal plekken wat langer wil blijven. Natuurlijk wil ik graag Zion zien, maar misschien iets voor een volgende keer.
Monterey/morro bay is wel een must, want ik wel graag zeeotters gaan bekijken. Heeft iemand hier misschien nog suggesties voor. Ik heb iets gelezen over een walvissen trip, maar dan zie je ook zeeotters, maar ik heb ook iets gelezen dat je kunt kanoën tussen de kelp door en zeeotters kunt zien. Ik weet ook niet precies waar ik nu moet zijn. Dan lees ik weer over Monterey waar je zeeotters kunt zien (ik bedoel NIET) het aquarium en dan weer Morro bay. Dit ben ik dus nog aan het uitzoeken.
Dus het komt eigenlijk neer op: Grand canyon, Bryce, Deathvalley, Yosemite, Monterey/morro, San Francisco. Als jullie denken dat er meer kan in 18 dagen laat maar weten.
Ben benieuwd of jullie nog adviezen hebben.
groet,
F. Liebregts
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ga inderdaad uit van 18 dagen. Ik wil niet naar Las Vegas, maar wel naar Yosemite park. Onze familie wil graag met ons naar San Francisco om dit samen te bezoeken (ik denk een dag bij hen thuis en dan twee dagen San Francisco). Zij weten daar ook de weg, dus dat lijkt me wel een goed idee. La en Zion staat inderdaad bewust niet op mijn lijstje. Ik wil niet te veel doen, omdat ik liever op een aantal plekken wat langer wil blijven. Natuurlijk wil ik graag Zion zien, maar misschien iets voor een volgende keer.
Monterey/morro bay is wel een must, want ik wel graag zeeotters gaan bekijken. Heeft iemand hier misschien nog suggesties voor. Ik heb iets gelezen over een walvissen trip, maar dan zie je ook zeeotters, maar ik heb ook iets gelezen dat je kunt kanoën tussen de kelp door en zeeotters kunt zien. Ik weet ook niet precies waar ik nu moet zijn. Dan lees ik weer over Monterey waar je zeeotters kunt zien (ik bedoel NIET) het aquarium en dan weer Morro bay. Dit ben ik dus nog aan het uitzoeken.
Dus het komt eigenlijk neer op: Grand canyon, Bryce, Deathvalley, Yosemite, Monterey/morro, San Francisco. Als jullie denken dat er meer kan in 18 dagen laat maar weten.
Ben benieuwd of jullie nog adviezen hebben.
groet,
F. Liebregts
Ik neem aan dat de dagen Sacramento en San Francisco aaneengesloten moeten zijn?
Je ontkomt er niet aan een heel eind te moeten rijden als je de door jou genoemde plaatsen wil bezoeken.
Dag 1: Aankomst Phoenix
Dag 2: Naar GCNP via Sedona
Dag 3: GCNP
Dag 4: Naar Bryce (6 uur rijden)
Dag 5: Bryce en naar Zion (Je komt vrijwel door Zion heen. Zonde om dit park over te slaan) Als je laat in de middag naar Zion gaat heb je nog heel wat tijd voor Bryce.
Dag 6: Zion.
Dag 7: Zion naar Death Valley NP (5+ uur rijden)
Dag 8: Death Valley NP naar Lee Vining/Mammoth Lakes
Dag 9: Tioga Pass naar Yosemite NP
Dag 10 :Yosemite NP
Dag 11: Yosemite NP naar Morro Bay/Cambria/San Simeon
Dag 12: Morro Bay naar Monterey
Dag 13: Monterey
Dag 14: Monterey naar Sacramento
Dag 15: Sacramento
Dag 16: Naar San Francisco
Dag 17 en 18: San Francisco
Dag 19: Familie naar Sacramento en jij naar huis.
Als je eenmaal in Zion bent zal je begrijpen waarom wij dit NP zo aanbevelen. Ik heb een bezoek aan Lake Powell/Page niet in de route opgenomen.
Yeehaw
Je ontkomt er niet aan een heel eind te moeten rijden als je de door jou genoemde plaatsen wil bezoeken.
Dag 2: Naar GCNP via Sedona
Dag 3: GCNP
Dag 4: Naar Bryce (6 uur rijden)
Dag 5: Bryce en naar Zion (Je komt vrijwel door Zion heen. Zonde om dit park over te slaan) Als je laat in de middag naar Zion gaat heb je nog heel wat tijd voor Bryce.
Dag 6: Zion.
Dag 7: Zion naar Death Valley NP (5+ uur rijden)
Dag 8: Death Valley NP naar Lee Vining/Mammoth Lakes
Dag 9: Tioga Pass naar Yosemite NP
Dag 10 :Yosemite NP
Dag 11: Yosemite NP naar Morro Bay/Cambria/San Simeon
Dag 12: Morro Bay naar Monterey
Dag 13: Monterey
Dag 14: Monterey naar Sacramento
Dag 16: Naar San Francisco
Dag 17 en 18: San Francisco
Dag 19: Familie naar Sacramento en jij naar huis.
Als je eenmaal in Zion bent zal je begrijpen waarom wij dit NP zo aanbevelen. Ik heb een bezoek aan Lake Powell/Page niet in de route opgenomen.
Yeehaw
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
mooie route van Yeehaw!!!
Het zou inderdaad heel zonde (eigenlijk zelfs heel stom) zijn om zion over te slaan aangezien je er echt gewoon passeert!
Veel mensen vinden Zion een van de mooiste parken...
Het zou inderdaad heel zonde (eigenlijk zelfs heel stom) zijn om zion over te slaan aangezien je er echt gewoon passeert!
Veel mensen vinden Zion een van de mooiste parken...
-
- Amerika-ontdekker
Heel erg bedankt yeehaw.
Als je zegt Zion opnemen in de route zal ik jullie raad zeker ter harte nemen. We hebben nog een dag aan onze reis toegevoegd, dus nu iets meer speling voor bij de familie. Reistickets reeds geboekt. Aankomst Phoenix en vertrek San Francisco.
Nog een vraagje. Ik zie in jouw route staan Death Valley en dan Yosemite en dan Monterey (van daar uit naar familie in Sacramento). Is dat beter dan Death Valley dan naar Monterey en dan pas Yosemite en dan naar Sacramento? Graag je advies.
groet
F. Liebregts
Als je zegt Zion opnemen in de route zal ik jullie raad zeker ter harte nemen. We hebben nog een dag aan onze reis toegevoegd, dus nu iets meer speling voor bij de familie. Reistickets reeds geboekt. Aankomst Phoenix en vertrek San Francisco.
Nog een vraagje. Ik zie in jouw route staan Death Valley en dan Yosemite en dan Monterey (van daar uit naar familie in Sacramento). Is dat beter dan Death Valley dan naar Monterey en dan pas Yosemite en dan naar Sacramento? Graag je advies.
groet
F. Liebregts
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eerst Monterey en dan Yosemite is langer en minder mooi. Als je van DV naar Yosemite rijdt, rij je de mooie route langs de Tioga Pass (met onder andere Mono Lake en Bodie als interessante stops). Van DV naar Monterey is een erg lang en niet erg mooi stuk, hoewel je dan wel meer van de kust mee zou kunnen nemen. Hangt af van hoeveel tijd je daar voor uit kunt trekken. Je zou dan Yosemite via de oostingang weer kunnen verlaten en via een van de andere passen naar Sacramneto kunnen rijden. Maar dat wordt een stuk langer dus ik zou voor de route van Yeehaw gaan.
Marianne
Marianne
Kijk maar even hier; onze reis heeft onderdelen die jullie graag willen.
-
- Amerika-ontdekker
Weer bedankt voor jullie reacties. Ik ga er mee aan de slag.
Ga nu hotels uitzoeken.
Francien Liebregts
Ga nu hotels uitzoeken.
Francien Liebregts
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik wil ook nog even een alternatief aan je laten zien. Als je van je wensenlijstje alleen Bryce Canyon haalt, heb je een veel rustigere route, waarbij je alle tijd op het einde hebt bij jullie familie. Eventueel zou je nog ergens een dag weg kunnen halen om te plaatsen bij Cambria na Yosemite, dus Yosemite - Cambria en Cambria - Monterey. Op deze manier pak je ook nog eens het allermooiste stuk van de kustroute mee met Big Sur.
Dag 2: Phoenix - Sedona
Dag 3: Sedona
Dag 4: Sedona - Grand Canyon
Dag 5: Grand Canyon
Dag 6: Grand Canyon - Kingman (Route 66)
Dag 7: Kingman - Death Valley
Dag 8: Death Valley - Lee Vining
Dag 9: Lee Vining - Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite - Monterey
Dag 13: Monterey - Sacramento
Dag 14: Sacramento
Dag 16: Sacramento - San Francisco
Dag 17: San Francisco
Dag 18: San Francisco
Dag 19: San Francisco - Terugreis
Dag 2: Phoenix - Sedona
Dag 3: Sedona
Dag 4: Sedona - Grand Canyon
Dag 5: Grand Canyon
Dag 6: Grand Canyon - Kingman (Route 66)
Dag 7: Kingman - Death Valley
Dag 8: Death Valley - Lee Vining
Dag 9: Lee Vining - Yosemite
Dag 10: Yosemite
Dag 11: Yosemite
Dag 12: Yosemite - Monterey
Dag 13: Monterey - Sacramento
Dag 14: Sacramento
Dag 16: Sacramento - San Francisco
Dag 17: San Francisco
Dag 18: San Francisco
Dag 19: San Francisco - Terugreis
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Weer bedankt. Ik heb denk ik de route nu wel rond. Hotels zoeken vind ik nog wel een probleem. Ik probeer te boeken, maar dan wordt aangegeven dat het al vol is. Is dat mogelijk? Als ik via de site van de parken zelf wil doen of via http://www.xanterra.com, dan wordt aangegeven dat je pas kunt reserveren tot 14 dagen van te voren? Ik weet dus niet wat ik het beste kan doen. Via ebookers heb ik ook al geprobeerd, maar die vindt sommige hotels/lodges niet. Graag jullie advies of de hotels e.d die ik heb uitgezocht en hoe het beste te boeken. In San Francisco weet onze familie wel leuke plekken om te overnachten.
Routeplanning
11 juli 2011 aankomst in Phoenix
1 overnachting in Phoenix (hotel met vervoer van en naar vliegveld) - Overnachten in ?
12 juli van Phoenix naar Grand Canyon national park
13 juli Grand Canyon national park
2 Overnachtingen in Bright Angel Lodge of maswik lodge?
14 juli vanuit GCNP naar Monument Valley
1 overnachting Monument Valley - goulding lodge of the view hotel
15 juli vanuit MV en naar Bryce national park
1 Overnachting Bryce national park - Best Western Bryce Canyon Grand
16 juli BNP en ook vertrek naar Zion
17 juli Zion national Park
2 overnachtingen in Zion - Zion lodge of Pearl View
18 juli vertrek ZNP naar Death Valley
19 juli Death Valley
2 overnachtingen in Death Valley Furnace Creek Ranch ***. Furnace creek inn (?)
20 juli vertrek DV naar mammoth lakes
Of lee vining/ mono lakes
1 overnachting mammoth lakes of lee vining
Overnachten Motel 6 bij mammoth lake of ?
21juli vertrek ML of LV naar Yosemite national park
22 juli Yosemite park
2 overnachting YP - “Lodge at the Falls (voorkeur), Yosemite view lodge, Curry village
23 juli vertrek YP naar Monterey
24 juli Monterey
2 overnachtingen Monterey - econo lodge Monterey fairgrounds of super 8 monterey of comfort inn Monterey bij the sea
25 juli vertrek Monterey naar Sacramento
Of Gras Valley
26 juli Grass Valley naar Sacramento
27 juli Sacramento
28 juli Sacramento naar San Francisco
29 juli San Francisco
30 juli beetje San Francisco en terug naar London
Weer bedankt. Ik heb denk ik de route nu wel rond. Hotels zoeken vind ik nog wel een probleem. Ik probeer te boeken, maar dan wordt aangegeven dat het al vol is. Is dat mogelijk? Als ik via de site van de parken zelf wil doen of via http://www.xanterra.com, dan wordt aangegeven dat je pas kunt reserveren tot 14 dagen van te voren? Ik weet dus niet wat ik het beste kan doen. Via ebookers heb ik ook al geprobeerd, maar die vindt sommige hotels/lodges niet. Graag jullie advies of de hotels e.d die ik heb uitgezocht en hoe het beste te boeken. In San Francisco weet onze familie wel leuke plekken om te overnachten.
Routeplanning
11 juli 2011 aankomst in Phoenix
1 overnachting in Phoenix (hotel met vervoer van en naar vliegveld) - Overnachten in ?
12 juli van Phoenix naar Grand Canyon national park
13 juli Grand Canyon national park
2 Overnachtingen in Bright Angel Lodge of maswik lodge?
14 juli vanuit GCNP naar Monument Valley
1 overnachting Monument Valley - goulding lodge of the view hotel
15 juli vanuit MV en naar Bryce national park
1 Overnachting Bryce national park - Best Western Bryce Canyon Grand
16 juli BNP en ook vertrek naar Zion
17 juli Zion national Park
2 overnachtingen in Zion - Zion lodge of Pearl View
18 juli vertrek ZNP naar Death Valley
19 juli Death Valley
2 overnachtingen in Death Valley Furnace Creek Ranch ***. Furnace creek inn (?)
20 juli vertrek DV naar mammoth lakes
Of lee vining/ mono lakes
1 overnachting mammoth lakes of lee vining
Overnachten Motel 6 bij mammoth lake of ?
21juli vertrek ML of LV naar Yosemite national park
22 juli Yosemite park
2 overnachting YP - “Lodge at the Falls (voorkeur), Yosemite view lodge, Curry village
23 juli vertrek YP naar Monterey
24 juli Monterey
2 overnachtingen Monterey - econo lodge Monterey fairgrounds of super 8 monterey of comfort inn Monterey bij the sea
25 juli vertrek Monterey naar Sacramento
Of Gras Valley
26 juli Grass Valley naar Sacramento
27 juli Sacramento
28 juli Sacramento naar San Francisco
29 juli San Francisco
30 juli beetje San Francisco en terug naar London
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Francien,
Waar lukt het niet? Als ik bij 12 juli op Xanterra naar de GC kijk zie ik zowel voor de MAswik Lodge als voor de BA Lodge nog mogelijkheden.
Dat er al iets vol zit, zou best kunnen, maar dat je pas 14 dagen van te voren zou kunenn boeken kan niet kloppen denk ik.
In Yosemite zie ik niets in de Lodge, wel tenten in CV. Je zou iets kunenn obeken daar en regelmatig eens kijken of er iets anders vrij komt.
Voor Zion bedoel je waarschijnlijk de Desert Pearl Inn?
Marianne
Waar lukt het niet? Als ik bij 12 juli op Xanterra naar de GC kijk zie ik zowel voor de MAswik Lodge als voor de BA Lodge nog mogelijkheden.
Dat er al iets vol zit, zou best kunnen, maar dat je pas 14 dagen van te voren zou kunenn boeken kan niet kloppen denk ik.
In Yosemite zie ik niets in de Lodge, wel tenten in CV. Je zou iets kunenn obeken daar en regelmatig eens kijken of er iets anders vrij komt.
Voor Zion bedoel je waarschijnlijk de Desert Pearl Inn?
Marianne
Ik weet niet hoe laat jullie in Phx aankomen maar als dat niet al te laat is zou ik meteen de auto huren en naar een hotel in Phoenix North gaan langs I17. Scheelt heel wat tijd de volgende dag. GC kan je een jaar van te voren reserveren. BA is aan de rim, Maswik niet. Ik zou voor BA gaan. Furnace Creek Inn in DV is in de zomer gesloten.
-
- Amerika-ontdekker
Ik kon echt niet boeken via de site van xanterra. Ik las op het forum dat er meer mensen problemen mee hadden. Gisteren echter een aantal hotels geboekt (die in de parken, maar een enkel had al geen plaats meer!) en toen lukte het wel weer.
We komen in Phoenix aan rond 17.00 uur, dus we moeten inderdaad daar een nacht overnachten. Ze hebben ons aangeraden een hotel te nemen die vervoer heeft vanaf de luchthaven en terug en dan de volgende dag de auto te huren. Misschien dat jij dat ook bedoeld? Ik moet dus op zoek gaan naar een hotel in Phoenix North. Hebben jullie mogelijk een naam van een hotel.
francien
We komen in Phoenix aan rond 17.00 uur, dus we moeten inderdaad daar een nacht overnachten. Ze hebben ons aangeraden een hotel te nemen die vervoer heeft vanaf de luchthaven en terug en dan de volgende dag de auto te huren. Misschien dat jij dat ook bedoeld? Ik moet dus op zoek gaan naar een hotel in Phoenix North. Hebben jullie mogelijk een naam van een hotel.
francien
Waarom zou je de volgende dag de auto huren als je om 5pm aankomt? De shuttle naar het verhuurcentrum staat voor de deur van de aankomsthal en je bent er zo. Onze vaste plaats de eerste nacht is Embassy Suites Phoenix North. Gratis full breakfast de volgende morgen.
Ik heb dezelfde vlucht uit Brussel op 1 juni en heb geboekt in La Quinta Inn Sky Harbor Airport. Zeer goede shuttlebus naar de luchthaven. $75 (plus tax) per nacht , incl ontbijt.
angelino
angelino
-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Weer beide bedankt voor de tips. La Quinta Inn Sky Harbor Airport ziet er goed uit en is inderdaad niet duur. Ik dacht om de volgende dag de auto pas te huren, omdat we hem dan ook pas nodig hadden. Ik begreep van het reisbureau, dat je de huurauto nl. afhaalt op het vliegveld. Daarom met een shuttle naar het hotel en de volgende dag terug naar vliegveld en dan de auto afhalen, leek me het handigst. Vandaar.
grt. francien
Weer beide bedankt voor de tips. La Quinta Inn Sky Harbor Airport ziet er goed uit en is inderdaad niet duur. Ik dacht om de volgende dag de auto pas te huren, omdat we hem dan ook pas nodig hadden. Ik begreep van het reisbureau, dat je de huurauto nl. afhaalt op het vliegveld. Daarom met een shuttle naar het hotel en de volgende dag terug naar vliegveld en dan de auto afhalen, leek me het handigst. Vandaar.
grt. francien
Wij hebben precies hetzelfde gepland. Dit geeft je ook wat extra ruimte in geval van vliegtuigvertraging, bagageproblemen, enz
francis
francis
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1903 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa