Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
welke midsize suv kiezen?
welke midsize suv kiezen?
Volgend jaar mei hebben we een midsize suv gehuurd in Phoenix.
Nu hebben we zelf helemaal geen kijk op auto´s. Stel dat we nu zelf een auto mogen/ moeten kiezen, waar let ik dan op? Welke voldoet het beste op alle wegen?
We gaan met zijn 2en en hoeven dus niet veel kofferruimte, het gaat ons vooral om de zit (zijn allebei vrij lang) en om het weggedrag. Dat laatste kan ik zelf niet beoordelen als ik voor zo´n auto sta.
Graag advies.
Nu hebben we zelf helemaal geen kijk op auto´s. Stel dat we nu zelf een auto mogen/ moeten kiezen, waar let ik dan op? Welke voldoet het beste op alle wegen?
We gaan met zijn 2en en hoeven dus niet veel kofferruimte, het gaat ons vooral om de zit (zijn allebei vrij lang) en om het weggedrag. Dat laatste kan ik zelf niet beoordelen als ik voor zo´n auto sta.
Graag advies.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: welke midsize suv kiezen?
Ik zou er gewoon even in gaan zitten en rustig alles bekijken. Maar je hebt niet altijd veel keus.
Dit jaar stonden er maar drie auto's toen we in Phoenix aankwamen. Twee dezelfde en één grotere. Wij hebben gewoon de grootste genomen, die was gloednieuw, er zat zelfs nog geen nummerbord op.
Marjon
Dit jaar stonden er maar drie auto's toen we in Phoenix aankwamen. Twee dezelfde en één grotere. Wij hebben gewoon de grootste genomen, die was gloednieuw, er zat zelfs nog geen nummerbord op.
Marjon
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Soms valt er helemaal niets te kiezen en krijg je er eentje toegewezen. Dat hadden wij in mei vorig jaar in Phoenix.
Heb nog nooit mogen kiezen .Kreeg telkens aan de balie de horen welke nummerplaat de auto heeft endat was het dan.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Wij kijken vaak welke auto er goed uitziet en testen dan even of we hem lekker vinden zitten. De meeste auto's hebben een prima wegligging voor de wegen en snelheden die je gaat rijden maar op een lange rijdag is zitcomfort toch wel erg belangrijk.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Kijk eens even in het topic over de huurauto's hier op het forum. Daar zie je snel wie welke auto meekreeg of gekozen heeft en wat ze er van vonden.
Zo heb ik dit jaar een lijstje gemaakt met mogelijkheden en welk type ik dan het liefst zou hebben.
Verder kan je altijd eens kijken hoeveel miles er op de teller staat en binnen hoeveel miles hij voor onderhoud binnen moet. En dan kies je eentje waar je nog genoeg afstand mee kan afleggen vooraleer er misschien allerlei lampjes beginnen aangaan
Maar wij hebben al 2 keer een auto toegewezen gekregen in Phoenix.
Zo heb ik dit jaar een lijstje gemaakt met mogelijkheden en welk type ik dan het liefst zou hebben.
Verder kan je altijd eens kijken hoeveel miles er op de teller staat en binnen hoeveel miles hij voor onderhoud binnen moet. En dan kies je eentje waar je nog genoeg afstand mee kan afleggen vooraleer er misschien allerlei lampjes beginnen aangaan

Maar wij hebben al 2 keer een auto toegewezen gekregen in Phoenix.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Als je kan kijk naar het motorvermogen en dan eventueel ook of'm 4wd is.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je de gelegenheid hebt kun je altijd even een rondje over het terrein rijden. Ik heb dat drie weken terug nog gedaan, en heb de nieuwe Kia Sorrento mooi weer in de rij teruggezet - een rondje vond ik al genoeg... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
Wij werden dit jaar ook een auto toegewezen in phoenix.
Maar waren niet akkoord en vroegen of vervolgens het mogelijk was een andere te kiezen.
En dit was mogelijk.
We hadden dan nog een upgrade genomen.
Als je je mond open doet kan je nog veel bereiken
.
Maar waren niet akkoord en vroegen of vervolgens het mogelijk was een andere te kiezen.
En dit was mogelijk.
We hadden dan nog een upgrade genomen.
Als je je mond open doet kan je nog veel bereiken

Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht