Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oprah Winfrey show
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
net een herhaling gezien van een show van vorig jaar waarbij iedereen een auto cadeau krijgt
Helemaal van de pot gerukt
Maar ik zou best in t publiek willen zitten
ik vind Oprah erg goed
Ze weet als geen ander hoe ze als "one of us" over moet komen, om 5 minuten later weer te praten over haar butler en 4 villa's
En t komt nooit opschepperig over
Ze kan soms wel overdreven zijn, maar ja...dat is Amerikaans he?
Helemaal van de pot gerukt

ik vind Oprah erg goed
Ze weet als geen ander hoe ze als "one of us" over moet komen, om 5 minuten later weer te praten over haar butler en 4 villa's
En t komt nooit opschepperig over
Ze kan soms wel overdreven zijn, maar ja...dat is Amerikaans he?
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik vertel altijd gewoon wat ik verdien, wat is daar nu mis mee? Moet men zich schamen ofzo wat je verdiend?marcuscj schreef:Maar wel in Nederland en mijn antwoord was altijd "niet genoeg".
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Als iemand mij vraagt wat ik verdien dan zeg ik het ook gewoon.SpaceAce schreef:Ik vertel altijd gewoon wat ik verdien, wat is daar nu mis mee? Moet men zich schamen ofzo wat je verdiend?marcuscj schreef:Maar wel in Nederland en mijn antwoord was altijd "niet genoeg".
Ik vraag ook vaak aan anderen wat iets gekost heeft. Vind ik leuk om te weten.
Hier nog even 2 foto's van Oprah:

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik herinner me, toen wij in 1985 voor het eerst in de USA op vakantie waren, raakten we in de kabeltram in San Fransisco aan de praat met een Amer. echtpaar en echt waar.... 1 van de eerste dingen die ze vroegen was, hoeveel verdienen jullie wel niet om zo'n reis te kunnen betalen, of hebben jullie een eigen company? Ik was verbaasd, ik zou zoiets zelfs noooooit vragen aan een wildvreemde, maar goed wij zagen het meer als een opmerking, omdat ze ook verbaasd waren toen wij vertelden hoeveel vakantiedagen je in Ned. hebt!! Maar op de vraag wat wij verdienen, ook toen was ons antwoord, we verdienen veel, maar krijgen het niet!! HAHA

http://breedijkies1.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
Tot nu toe 29 USA-staten bezocht/USA = vakantieland nr. 1
-
- Amerika-expert
Over verdienen spreken de Amerikanen onderling niet. Zelfs op kantoor wordt dat angstvallig geheim gehouden. Waar ik af en toe keihard tegenin ben gegaan door gewoon te zeggen wat ik kreeg. Waarschijnlijk ook 1 van de redenen, waarom ik twee jaar geleden van de ene op de andere minuut ontslagen werd (ik kan me de ontzetting van de Franse jongeren over die nieuwe wet daardoor erg goed voorstellen).
Ben overigens goed terecht gekomen, zit thuis te tikken aan vertalingen en stukjes en via de telefoon te tolken. Gelukkig heeft mijn (Amerikaanse) vrouw een goede ziekteverzekering waar ik gewoon aan hang.
Ben overigens goed terecht gekomen, zit thuis te tikken aan vertalingen en stukjes en via de telefoon te tolken. Gelukkig heeft mijn (Amerikaanse) vrouw een goede ziekteverzekering waar ik gewoon aan hang.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Gisteren op tv gaf ze met veel entoesiasme een huis weg aan een koppel dat alles verloren was in New Orleans.
Simpel huisje,maar het was natuurlijk leuk voor die mensen.
Nou ja....een huisje van 150.000 dollar weg geven en dezelfde tijd er 500.000 verdienen....
Zo wil ik het ook doen :hilarious:
Simpel huisje,maar het was natuurlijk leuk voor die mensen.
Nou ja....een huisje van 150.000 dollar weg geven en dezelfde tijd er 500.000 verdienen....

Georgia on my mind.
Zolang mijn baas doet alsof ik veel verdien, doe ik net of ik hard werkFCRMteB schreef:Ik wel hoor. Ik verdien heeeeeeeeeeeel veel, maar ik krijg het niet! :hilarious:marcuscj schreef:Niemand heeft mij hier gevraagd hoeveel ik verdien.
Maar wel in Nederland en mijn antwoord was altijd "niet genoeg".
Carola

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Nou ja, ze had ook gewoon al haar verdiende geld kunnen houden. Zij doet er tenminste iets goeds mee.Condor schreef:Nou ja....een huisje van 150.000 dollar weg geven en dezelfde tijd er 500.000 verdienen....![]()
Ze heeft het Angel Network opgericht en al het geld dat daar binnenkomt gaat voor 100 % naar goede doelen. Alle kosten van de organisatie betaalt ze uit eigen zak.
Ook heeft ze al een heleboel projecten in Afrika opgezet, ze heeft daar scholen opgezet en ze betaald voor een stuk of honderd kinderen per jaar de volledige studie en levensonderhoud.
Ik heb veel bewondering voor wat ze doet en bereikt heeft.
Marjon
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Kennelijk spreekt het miljoenen mensen wel aan en ben je vrij om niet te kijken. Wat is het toch fijn om in een vrije wereld te leven
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 566 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 18 Reacties