Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shag meenemen
Re: Shag meenemen
De mensen op Schiphol of Brussel kunnen je wel vertellen wat je mag meenemen. Vergeet de vloeitjes niet. Want als je die in Amerika koopt neemt men overal aan dat je een jointje gaat roken.
Shag is niet echt bekend in Amerika. In sommige z kust plaatsen en sommige bigger drugstores kun je DRUM kopen. Maar dat zal halfzwaar zijn en je een fortuin kosten.
Als je moet roken, denk er dan even om over te stappen naar filter.
Je kunt mogelijk ook nog een hoop problem voorkomen while in the US.
Shag is niet echt bekend in Amerika. In sommige z kust plaatsen en sommige bigger drugstores kun je DRUM kopen. Maar dat zal halfzwaar zijn en je een fortuin kosten.
Als je moet roken, denk er dan even om over te stappen naar filter.
Je kunt mogelijk ook nog een hoop problem voorkomen while in the US.
It is what you make of it!
- Color01
- Amerika-expert
ik heb jaren lang hier shag gerookt, en ben 3 jaar geleden gestopt ...maar ik betaalde rond de 4 dollar per pakje...dus dat valt ook wel weer mee.mcccm schreef:Shag is niet echt bekend in Amerika. In sommige z kust plaatsen en sommige bigger drugstores kun je DRUM kopen. Maar dat zal halfzwaar zijn en je een fortuin kosten.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan hier in mijn directe kennissenkring twee mensen die shag roken. Het is niet zo ongebruikelijk.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Begrijp ik uit de laatste reactie's dat jullie zware Van Nelle in de VS hebben weten te kopen ?
Na vier maanden VS is de voorraad van mijn man bijna op.... voor hem jammer genoeg geen rede om te stoppen. Maar hoe vul je je voorraad aan als er voorlopig niemand deze kant op komt en laten opsturen wat ver vind gaan.
Hem is de afgelopen maanden ook regelmatig gevraagd wat hij rookt en als ze dan ook nog eens horen dat je uit Nederland komt word er vaak gelachen.
Na vier maanden VS is de voorraad van mijn man bijna op.... voor hem jammer genoeg geen rede om te stoppen. Maar hoe vul je je voorraad aan als er voorlopig niemand deze kant op komt en laten opsturen wat ver vind gaan.
Hem is de afgelopen maanden ook regelmatig gevraagd wat hij rookt en als ze dan ook nog eens horen dat je uit Nederland komt word er vaak gelachen.
Onze ervaringen tijdens onze expat periode in de VS http://www.amerikhanen.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Mijn vader rookt al zijn hele leven shag en het lukt hem ook wel altijd om in Amerika adressen te vinden die het hem kunnen leveren.
In het begin zelfs nog voor minder dan wat hij in Nederland betaalde, maar dat is ook wel voorbij.
Dat je iets aan het draaien bent kan leuke situaties opleveren inderdaad.
Zo zat hij er eens een te draaien en kwam er een wat jonger iemand naar hem toe die hem een paar dollar bood voor zo een ding
Had bij de eerste heis best zijn gezicht willen zien.
In het begin zelfs nog voor minder dan wat hij in Nederland betaalde, maar dat is ook wel voorbij.
Dat je iets aan het draaien bent kan leuke situaties opleveren inderdaad.
Zo zat hij er eens een te draaien en kwam er een wat jonger iemand naar hem toe die hem een paar dollar bood voor zo een ding

Had bij de eerste heis best zijn gezicht willen zien.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een kennis van mij draait ook nog rolt ook zijn eigen sigaretten, en hij is zelfs nog nooit in Nederland geweest. Het gebruik van shag is hier niet zo ongewoon, alleen om shag te kopen moet je meestal naar een speciale "Tobacco Shop". Ik ben weleens met hem meegeweest naar zijn "dealer" (zo noemt hij het zelf) en die had een ruime sortering van verschillende soorten shag. Mijn kennis rookt zelf Brandaris; ook niet een standaard merk hier. Ik heb toen niet zo heel erg goed opgelet, maar gezien de andere nederlandse merken die me opvielen (Drum, Brandaris, Samson), kan ik me voorstellen dat je Van Nelle daar ook wel vind. Gewoon even zo'n winkel binnenlopen en vragen; als ze het niet hebben kunnen ze het misschien wel voor je bestellen.
Proficiat!ned in MO schreef:Jawel hoor, Ik kan ook mijn mond houden (typevingers stilhouden) maar daar had ik even geen zin in.Kon je het niet laten toch iets daarover te zeggen?
Ben zelf voormalig rookverslaafde die erachter kwam hoe achterlijk roken eigenlijk is. Er zit namelijk geen enkele benefit aan. Alleen maar nadelen.
Waarom doe je het dan? Toen ben ik maar gestopt. Na 40 sigaretten per dag

Als je niet zeker bent hoeveel je mag meenemen, zou ik gewoon GEEN meenemen!

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 857 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR