Hallo amerika liefhebbers
Ik ben reeds enkele keren in de vs geweest,ook aan de westkust. Nu gaan we met drie vrienden half januari naar de shotshow in las vegas. We hebben er enkele dagen aan vastgebreid. We vliegen op sf waar we twee nachten hebben. Ook de alcatraz avondtour hebben we al vastgelegd. Dan rijden we in een ruk door richting fresno of bakersfield. In deze buurt zouden we willen overnachten in een oud stadje alla calico ghosttown. Liefst niet te toeristisch en zelfs liefst e beetje spooky . Ergens in een cabin of zo iets.
Tzou heel leuk zijn als iemand hier tips over heeft .
alvast bedankt
Groetjes Johan
Een overnachting in een ghosttown zal lastig worden, maar om toch het gevoel te hebben van een overnachting in the middle of nowhere kan ik je een overnachting in Stovepipe Wells in Death Valley zeker aanraden. Toen wij daar hebben overnacht ben ik er ook nog even op uit gegaan. Doodstil is het er en ik werd al gewaarschuwd dat ze in de buurt van Stovepipe Wells slangen hadden gezien. Mijn vriendin bleef lekker in onze kamer, maar ik ben er dus nog wel even op uit gegaan. Prachtige sterrenhemel, doodstil, GEWELDIG!!!
Dat had ik ook in gedachten René maar dat is een beetje ver voor op één dag te doen. Maar misschien kan het wel dienen als tip voor tussen de Bakersfield area en Las Vegas.
Misschien is er wel iets te vinden nabij Lake Isabella ? Qua Cabins moet daar toch iets te vinden zijn al weet ik dat niet zeker want ik ben er zelf nog niet geweest.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Dude schreef:Dat had ik ook in gedachten René maar dat is een beetje ver voor op één dag te doen.
Goed dat je het zegt. Zo te zien is het de bedoeling om met 1 tussenstop van San Francisco naar Las Vegas te rijden?
Is het nog mogelijk om dit met 2 tussenstops te doen?
Ik heb even gekeken, maar de snelste route van San Francisco onderlangs naar Death Valley is bijna 900 kilometer.
We hebben 2 overnachtingen om deze trip te doen. We moeten sowieso ten westen van de sierra nevada blijven ivm de passen die gesloten zijn. Als ik de eerste dag vanuit SF rij tot in de buurt van fresno of bakersfield dan zou ik de dag erna death valley kunnen doen met die overnachting.
Zou dat een goede oplossing zijn?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.