Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Wim Stevens
Amerika-ontdekker

Hotel San Francisco

Bericht door Wim Stevens »

hoy,

Voor onze rondreis van volgende zomer zijn we nog op zoek naar een hotel in San Francisco. Wij zijn met twee personen.
We zijn op zoek naar een hotel met onderstaande vereisten:

Prijs per nacht minder dan 150 dollar (indien mogelijk)
Zwembad aanwezig (moet niet groot zijn)
Aanwezige parking gratis of tegen betaling
Goede ligging (op wandelafstand van Union Square of in de buurt van Fisherman's Warf)
Liefst minimum drie sterren.

Alvast bedankt voor de informatie :)
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Hotel San Francisco

Bericht door MichelH »

Voor welke datum?
Voor minder dan 150 dollar moet dit minstens mogelijk zijn. Grootste struikelblok is wellicht het gratis parkeren alhoewel er via de zoekfunctie vast wel hotels te vinden zijn hier op het forum waar parkeren gratis is, de vraag is echter of het ook voldoet aan je andere wensen. De Columbus Motor Inn wordt hier vaak genoemd, wellicht heb je daar iets aan?
Heb je het al geprobeerd via Hotwire of Priceline?
Wim Stevens
Amerika-ontdekker

Begin juni zouden we in SF toekomen. Dat gratis parkeren is geen must, zolang er maar parking in de directe omgeving is waar we onze huurauto kwijtraken.
Ik heb het nog niet geprobeerd via Priceline. Zal ik eens direct doen. Bedankt voor de tip al :)
MichelH
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Voor begin juni zie ik bv. al via Hotwire een 3 sterren hotel voor 129 USD per nacht vlakbij Fisherman's Wharf.
Heb je een precieze datum? Dan kunnen de mensen je beter helpen met zoeken.
Het is belangrijk om te weten hoeveel nachten je verblijft en of je er in een weekend zit ja of nee.

Voor bv. 2 t/m 5 juni 2011 vind ik het volgende:
3***
$119 per room per night
Fisherman's Wharf area Hotel (1.7 - 2.2 mi from city center)
Recommended in 90 % of Hotwire customer reviews

Volgens Betterbidding.com zou het hier dan gaan om het Holiday Inn Fishermans Wharf.
Wim Stevens
Amerika-ontdekker

Ziet er een superhotel uit.

We zouden op zondag 5 juni aankomen met het vliegtuig. En woensdag 8 juni zouden we vertrekken richting yosemite NP. We overnachten dus drie keer in SF.

Dat zwembad heb ik al laten vallen als vereiste omdat ik zie dat het geen evidentie is in SF.
MichelH
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Voor die datum kom ik uit op 116 USD per nacht als ik kijk naar Fisherman's Wharf.
Waarschijnlijk hetzelfde hotel, aangezien Hotwire dezelfde amenities laat zien.

Er is een goedkopere optie als je ervoor kiest om bv. in Union Square West - Nob Hill area Hotel te gaan zitten, dichtbij het centrum.
Ik kom dan op een 3*** hotel uit van 89 USD per nacht.
Volgens Betterbidding.com zou je dan kans hebben op Hotel California volgens de amenities die ze laten zien.
Wim Stevens
Amerika-ontdekker

Oké bedankt voor de informatie.
De Holiday Inn Fisherman's Wharf lijkt ons de beste keuze omwille van de ligging. Ook heeft dat hotel een zwembad :)

thanks
MichelH
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Het is uiteraard geen garantie dat je dit hotel ook krijgt.
Laat even weten wat je 'gewonnen' hebt!
Sel
Amerikafan

Bericht door Sel »

Wij hadden via booking.com een goede aanbieding voor The Huntington. die zat tussen union square en fishermans wharf in.
Enige deal was dat je dan geen geld terug krijgt bij annulering.
Bij aankomst kregen we (bij vermelding verloving) een free update naar een supermooie suite.
De locatie vond ik helemaal leuk. Dus wie weet is het wat ;)
Veel plezier met uitzoeken!
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Via expedia.nl is Hotel Triton in de aanbieding voor een leuke prijs (ongeveer 100 euro per nacht). Ik ben er zelf niet geweest, maar staat best goed bij Tripadvisor.
Mjölnir
Amerikafan

Bericht door Mjölnir »

Ook ik ben op zoek naar overnachtingstips in SF. 12 juni land ik namelijk rond 19.00 op SFO. Vervolgens lijkt het me handig om die nacht rond het vliegveld te overnachten, aangezien ik de volgende ochtend de auto op wil halen (via USAreizen.de) op datzelfde vliegveld. Iemand tips?

Aan het einde van mijn rondreis wil ik nog een aantal dagen in SF verblijven. Zodra ik vanuit Monterey in SF aankom wil ik mijn huurauto wederom afleveren op het vliegveld. De overige dagen wil ik SF te voet/per OV bezichtigen. Mijn vraag is alleen hoeveel dagen jullie zouden adviseren. Momenteel heb ik 4 dagen ingepland, waarvan ik de laatste avond weer wil overnachten rond het vliegveld i.v.m. een vroege terugvlucht. In SF zelf lijkt het me leuk om in hostels te verblijven.
suusja
Amerikakenner

Bericht door suusja »

Hoi,

Misschien een tip:
in sf heb je geen auto nodig, tenminste als je goed ter been bent. Veel is op loopafstand te bereiken en het openbaar vervoer is prima en goedkoop. Mijn idee: haal de huurauto pas op , op de dag van vertrek. Zo bespaar je parkeerkosten en huurkosten.

Groetjes Susanne
tdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tdj »

Aanvullend op het andere bericht: je kunt vrij eenvoudig van San Francisco naar de luchthaven (en terug) met BART (Bay Area Rapid Tranport), is gewoon een soort trein en kost iets van 8 dollar vanaf de luchthaven tot Powell Street. Zelf zaten we twee jaar geleden in The Powel Hotel (http://www.thepowellhotel.com/), dat was dus lekker dichtbij het station. We hebben de auto pas opgehaald op de luchthaven toen we SF weer verlieten en aan de rest van de reis begonnen.

TdJ
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Hoi

Wij hebben Hotel California via Priceline. Dit is een Best Western, incl free wifi en ontbijt.
2,5* van 7 tm 11 juni voor 400 dollar voor 4 nachten incl.tax
Ligt in de buurt Union Square .
Krijgt niet te slechte kritieken.
Wie weet komen we er nog wel een verdwaalde Eagle tegen. :wink:

Best Western The Hotel California
580 Geary Street
San Francisco, CA
Bizze
Amerikafan

Bericht door Bizze »

wij zitten van 7 tot 10 juni in de grand hyatt
Afbeelding
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Wim Stevens schreef:Zwembad aanwezig (moet niet groot zijn)
Wim Stevens schreef:Dat zwembad heb ik al laten vallen als vereiste omdat ik zie dat het geen evidentie is in SF.
Best koud voor een zwembad begin juni in San Francisco, of het zou binnen moeten zijn.
Wij hebben the Wharf Inn gehad afgelopen jaar en voor mei 2011 weer geboekt, prima ligging en gratis parkeren.

Els
Mjölnir
Amerikafan

Bericht door Mjölnir »

Bedankt voor de hoteltips. Vanwege het budget en contact met andere reizigers ga ik voor mijn verblijf in SF wellicht op zoek naar een hostel. Iemand hier ervaring mee? Maar wat betreft de duur van mijn verblijf: 4 dagen, waarvan 's avonds terug naar hotel in de buurt van vliegveld. Voldoende om lekker rustig SF te kunnen verkennen?
neuberben
Amerika-ontdekker

Bericht door neuberben »

Wij zaten vorig jaar in juni in Motel Capri in SF, goed gelegen, rustig, goedkoop en proper. Gratis parking en gratis wifi, wel geen ontbijt. Maar ligt vlakbij Lombard Street en Union, daar is genoeg te vinden!

http://www.sfmotelcapri.com/

Geen zwembad helaas, maar juni in SF kan nog behoorlijk fris zijn... :)

ps: zoals zovelen al zeiden: het is een goed idee om je auto pas op te halen wanneer je richting Yosemite vertrekt. Hebben wij ook gedaan vorig jaar. Een auto heb je echt niet nodig in SF!
Bijlagen
map.gif
Judith.e
Amerika-ontdekker

Bericht door Judith.e »

Wij hebben vier dagen gelogeerd voor 335 dollar in het Hyatt Fishermann's Wharf. Dit hotel heeft een zwembad maar we hebben er geen gebruik van kunnen maken, het was te koud (midden augustus). Hotel ligt zeer gunstig. Je hebt geen auto nodig. Wij hebben geboekt via www.hotwire.com.

Groetjes,
Judith
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Wij hebben een aantal jaar geleden in dit hostel gezeten: http://sfhostels.com/downtown/
Meer dan prima en met een heel betaalbare parkeergarage aan de overkant. Locatie was echt top!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer