Intro
Volgende zomer zal ik 7 weken in the states zijn

In 2009 hebben we het klassieke rondje LA-LV-SF-LA gemaakt, en we vonden het allemaal helemaal geweldig. Vooral de ruimte, de overweldigde ruige natuur spraken ons erg aan! Maar ook de steden waren geweldig, de balans steden/natuur in de reis was echt helemaal goed. De route die we toen gereden hebben valt hier terug te vinden.
Het plan
Nu hebben we dus besloten om nog een keer naar dit gebied terug te keren. We willen in totaal 4 weken over de reis doen. We zitten nu te denken eerst een stop-over van een dag of 4 te besteden in Chicago. Hoe is jullie ervaring met deze stad, en is het leuk in de zomer? Is 4 dagen een goed tijdsbestek?
Vervolgens willen we doorvliegen naar Phoenix/Tuscon (wat maar het goedkoopst is) om een vriendin van mijn moeder te bezoeken die ze onlangs heeft teruggevonden. Hier willen we een dag of 3 besteden.
Dan blijven er dus drie weken over om te roadtrippen

Een indeling van de dagen heb ik nog niet, maar aan de hand van Google maps heb ik nu even het volgende samengesteld:
Kaartje
1. Tuscon
2. Sedona
3. Las Vegas (2 of drie nachten)
4. Kanab/Page/White Pocket/The Wave(Zion slaan we over, beviel ons niet echt ;P )
5. Coal Mine Canyon onderweg -->Petrified Wood/Little painted desert
6. Canyon de Chelly
7. Tent Rocks & Santa Fé (is een leuk stadje toch?)
8. Bisti Badlands
9. Moab
10. Capitol Reef (Cathedral Valley)
11. Yellowstone (4 nachten?)
Het is nog maar een beginnetje, maar volgens mij zijn dit wel de belangrijkste/mooiste plekjes. Misschien zouden we ook bijvoorbeeld Bryce nog een keer met een bezoekje kunnen vereren

Sorry voor de enorme bak informatie, maar ik waardeer alle feedback echt enorm! wie o wie helpt mij hier een fatsoenlijke route van te maken, alle aanpassingen en suggesties zal ik met aandacht bekijken!