Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Staceybeesie »

Nou deze is misschien ook wel in scene gezet, maar volgens mij denkt ze dat de rest van de wereld ook vrolijk jagend door het leven gaat.
Ik werd zo wat misselijk bij deze beelden. (lees, ik wilde heel hard gaan schreeuwen zodat het beest schrok van het geluid en weg kon rennen)
Weet natuurlijk dat er heel veel in Amerika gejaagd wordt, maar het zo op tv zien, met deze hoofdrolspeelster.... :roll: :?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Die hele serie is te gek voor woorden. Waar is haar waardigheid? Dat hoopt tot president verkozen te worden?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Haar idolen zijn denk ik Reagen en Schwarzenegger, ook niet zo'n beste acteurs en toch ver gekomen in de politiek :roll:
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Mad Money met Jim Cramer. Vermakelijk maar ook leerzaam.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Gisten voor het eerst gezien "Men of a Certain age" http://www.tnt.tv/series/menofacertainage/ Is wel leuk :thumbup: Zit nu allemaal herhalingen te kijken van de 70's show, blijft leuk :lol:
Briggy
Amerikafan

Bericht door Briggy »

Ben helemaal verkikkerd aan Criminal Minds, mijn favoriete serie ever <3 Door die serie heb ik mijn Texaanse vriendin Pam leren kennen, als ik niet naar Criminal Minds had gegeken was ik waarschijnlijk niet naar Texas geweest. Wat een enge gedachte!

The big bang theory vind mijn hele familie geweldig :D Love it!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wij hebben gisteren de laatst aflevering gekeken van Covert Afairs seizoen 1, jammer hoor! Nu weer wachten op het vervolg. Er is momenteel niet zoveel nieuws te downloaden............
One Tree Hill hebben we gestaakt. We zijn aangekomen in seizoen 7 en vinden het lang niet zo leuk meer nu de hoofdrolspelers de serie hebben verlaten.

Brothers & Sisters is trouwens heel onregelmatig, jammer! Ik hoop dat er snel weer een nieuwe aflevering is. Royal Pains en White Collar starten weer in januari. Gelukkig heeft The Good Wife af en toe nog een nieuwe aflevering, en ook Blue Bloods.

In januari start Fairly Legal, lijkt me ook wel leuk. Ga ik in elk geval de pilot van kijken.

Heeft iemand verder nog goede tips van nieuwe series?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Vanaf 7 februari start The Chicago Code in de VS. Politieserie met Jennifer Beals. Trailer zag er best goed uit. Moet wel toegeven dat ik haar erg goed vind.
Covert Affairs begint weer in de zomer en heb je Rizzoli & Isles al gekeken? Die begint in januari op de NL tv maar ik heb 'm online gekeken. SUPER!!!!(maar dat vind ik dan....)
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik vond het ook erg jammer dat er 2 hoofdrolspelers uit one three hill gingen, maar ik zou toch doorkijken hoor. Ik vind de serie na een tijdje weer erg leuk worden. Ken je life unexpected?

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dank voor de tips, ik heb ze op het lijstje gezet voor Peter om te zoeken!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik volg One Tree Hill ook, ben nu bij seizoen 5. Ik had ook al gelezen dat er 2 hoofdrolspelers opstappen. Jammer hoor!!
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Petra/VS schreef:Die hele serie is te gek voor woorden. Waar is haar waardigheid? Dat hoopt tot president verkozen te worden?
Helemaal mee eens, Petra. Als je b.v. ook ziet dat Sarah Palin en Kate Gosselin samen in dezelfde aflevering verschijnen, dan is waardigheid (en laat staan presidentieel materiaal) toch wel heel ver te zoeken...
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Op basis van jullie tips -ook in oudere berichten- hebben wij deze week weer een aantal pilots van series bekeken, en we hebben er weer een paar gevonden die we leuk vinden om te volgen.

Onze proeflijst:

- The Walking Dead: ik gruwelde ervan, maar vond het verhaal wel weer boeiend. Uiteindelijk heeft Peter hem alleen gekeken. Hij is nu bij aflevering 5, dus nog maar 1 te gaan. Weten jullie of er nog een seizoen 2 komt?

- Entourage: vonden we allebei niets aan.

- The Closer: leuke serie! We gaan zeker voorlopig nog verder kijken.

- Dirty Sexy Money: vonden we allebei niets aan.

- Friday Night Lights: vonden we allebei niets aan.

- Life Unexpected: wat een leuke pilot, belooft veel goeds. We gaan zeker verder kijken.

- Being Erica: vonden we ook erg leuk. We hebben de helft van seizoen 1 al gekeken, en gaan nog even door.

- Rizzoli & Isles: vinden we ook heel leuk, we hebben nu een paar afleveringen gekeken en kijken vrolijk verder.

- Burn Notice: ik ben toch afgehaakt na een paar afleveringen, Peter kijkt nog wel. Ik vind de personages niet zo leuk, en erg over de top.

En dan wachten we nog op de pilots van "The Chicago Code" en "Fairly Legal", die starten allebei in januari.

Van "The Shield" en "United States of Tara" konden we geen afleveringen vinden met engelse of Nl ondertiteling, die kunnen we dus niet uitproberen. En verder staan de series "Greek", "The Big C" en "Private Practice" nog klaar om te worden beoordeeld. Daar wachten we nog even mee, we hebben nu wel weer aardig wat te volgen.

Onze "volg" lijst is inmiddels al aardig uitgebreid:
- Brothers & Sisters
- White Collar
- The Good Wife
- Royal Pains
- Blue Bloods
- Being Erica
- Covert Afairs
- Life Unexpected
- Rizzoli & Isles
- The Closer
- V

En Peter kijkt nog:
- The walking dead
- Burn Notice

Bedankt voor alle tips, ik houd me verder aanbevolen voor nieuwe tips. Ik vind het heerlijk om series op mijn eigen tempo te kunnen volgen!
Winston Churchill

Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Van the Walking Dead is inderdaad een tweede seizoen aangekondigd. Duurt nog ff, dat wel. En hoewel Life Unexpected niet officieel gecancelled is, is hij ook niet gerenewed.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Rizzoli & Isles is vanaf vanavond ook op de Nederlandse televisie te zien, op Net 5. Vanavond om 20.30 uur de eerste twee afleveringen.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Jasmino schreef:Brothers & Sisters is trouwens heel onregelmatig, jammer! Ik hoop dat er snel weer een nieuwe aflevering is.
Morgen komt er weer een nieuwe aflevering. Normaliter wordt met de feestdagen het normale programma omgegooid.
Of met sport evenementen. Ik snap het ook nog niet altijd hoe het werkt, maar met de kerst was er wel steeds een filmpje hier van te zien.
En ik heb ze nu op Facebook. En als er een uitzending is, is er op de dag van uitzending vaak een berichtje met een preview.

Amazing race is ook erg leuk om te volgen. Begin February begint er weer een nieuw seizoen, met allemaal oude deelnemers.
Vind ik altijd zo'n leuke serie
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Gisteravond begonnen met The Defenders met o.a. James Belushi, bekend van o.a. According to Jim.
Het gaat over 2 advocaten die hun werkterrein hebben in Las Vegas.

Afbeelding
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Jacqueline,

Kyra Sedgwick van The Closer heeft aangekondigd nog maar 1 seizoen te willen doen dus gaan we binnenkort aan de laatste beginnen. (HELAAS)

The Chicago Code begint in de VS op 7 februari en niet in januari.
Veel plezier!!!
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Wij hebben gisteren voor het eerst naar Haven gekeken (via Hulu), en dat was wel aardig. Het is gebaseerd op een boek van Stephen King, The Colorado Kid. Per aflevering een op zichzelf staand verhaal, met een groter verhaal door de afleveringen heen.

Bovenaan onze lijst staan nog steeds Fringe en Medium, en Lie To Me en The Mentalist staan ook hoog. V, Flash Forward en Caprica zijn ook wel aardig, maar als ik het goed begrijp gaat alleen V door met een nieuw seizoen. Ik ben nog altijd boos over de cliff hanger van The Pretender, die nooit een vervolg heeft gekregen...
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Whoa, the Pretender dat is toch lang geleden? Vond ik ook altijd goed.
Vanavond in de VS weer een nieuwe Castle. Daar word ik erg vrolijk van. :D
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer