Dank voor alle wensen, wij zijn er zo goed als klaar voor. Morgen de laatste dingetjes, wekker op 5:30 en dan zijn we op pad. Nu hopen dat het weer meezit in Brussel (en onderweg daar naartoe) ....
Weblog is weer ge-update, nieuwe update vanuit de USA hoop ik ! Maar tussendoor natuurlijk Twitters !
We zijn weer terug, de weblog is (net) weer helemaal afgerond, mijn 'overwegingen' staan er weer op, dus de vakantie is nu echt voorbij ! Iedereen dank voor de leuke reacties in de afgelopen twee weken.
Ik heb jullie weer met vele plezier gevolgd!
Leuk ook omdat jullie een aantal dingen hebben gedaan die wij ook al gedaan hebben en het voelt dan heel vertrouwd als anderen daarover schrijven.
Ik heb ook genoten van je weblog. We zijn er de week voor jullie geweest en het is leuk om alles gelijk weer even terug te zien. Dus niet stoppen met die familiefoto's, is erg leuk en ook zeker alle details, haal er altijd weer een hoop tips uit. Ik kijk nu alweer uit naar jullie volgende vakantie want het lezen geeft zoveel vakantiegevoel, heerlijk.
Nog een vraagje, die pot met magneten, zijn dat die magneten die je op een speciaal bord kan plakken?
Iedere magneet is in de vorm van een staat met de bijnaam en de hoofdstad?
Ook wij hebben je reisverslag weer gelezen! Altijd leuk om jullie te volgen. En ach de details, ik denk dat het zeker leuk is voor je familie en naaste vrienden. Verder vind ik het ook niet vervelend om te lezen haha
Gewoon lekker doorgaan zoals je het altijd het altijd doet! Dat maakt jullie blog misschien zo toegankelijk.
Binnenkort naar Breckenridge.....wat vervelend. Ik lees weer mee
Hier precies hetzelfde. Ik heb wel regelmatig je verslag gelezen, maar geen reactie geplaatst. Zo te lezen hebben jullie weer een geweldige tijd gehad, leuk!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.