Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Connections 2011 Book & Pay

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Connections 2011 Book & Pay

Bericht door Jasmino »

Wij zijn met US Airways gevlogen en vonden het een prima ervaring. Nadeel was toen dat we geen persoonlijke schermpjes hadden, maar dat hebben we opgelost met andere dingen. Prima maatschappij, zou ik zo weer mee vliegen! De stoelen waren vooral erg goed kan ik me herinneren.
Laatst gewijzigd door Jasmino op 03 jan 2011, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

US Airways staat over het algemeen bekent als matig. Geen persoonlijk IFE aanwezig. Je komt er wel, maar het is niet luxe. Nou moet ik zeggen dat het verschil met United niet zo groot zal zijn, want ook hun IFE komt uit de '90s.
Afbeelding
Caesar2
Amerika-ontdekker

Bericht door Caesar2 »

Dude schreef: Ik kreeg tussen dit en mijn vorige berichtje telefoon van Evy en in Hasselt vertelde ze dat de prijzen NIET meer zullen zakken voor juni. Er was al erg veel geboekt voor die maand dus die raadde aan om snel te boeken omdat anders de prijzen misschien nog zouden stijgen.
Gebruikt men echt nog dat verkooppraatje dat al zo oud is als de straat? :mrgreen:

Alleen al bij United zie je bij de zetelverdeling in Economy dat de vluchten nog absoluut leeg zijn.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Echte luxe hoef ik niet, als ik er maar in één stuk aankom :lol:
Jacqueline, wanneer was dat? als dat al langer geleden is hebben ze misschien nu wel eigen schermpjes?
Dat zou in ieder geval leuk zijn. Maar zoals ik het nu zie in Continental de goedkoopste met 621 euro.
USairways zit op 622 euro :lol:
United op 642 euro
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Caesar2 schreef:
Dude schreef: Ik kreeg tussen dit en mijn vorige berichtje telefoon van Evy en in Hasselt vertelde ze dat de prijzen NIET meer zullen zakken voor juni. Er was al erg veel geboekt voor die maand dus die raadde aan om snel te boeken omdat anders de prijzen misschien nog zouden stijgen.
Gebruikt men echt nog dat verkooppraatje dat al zo oud is als de straat? :mrgreen:

Alleen al bij United zie je bij de zetelverdeling in Economy dat de vluchten nog absoluut leeg zijn.
Dan steken ze wel heel veel werk in hun website
Let op, voor dit tarief zijn er slechts 8 stoelen beschikbaar

terwijl er op andere vliegtuigen nog 9 of meer plaatsen zijn. Volgens mij werkt dat gewoon via een computer programma en is er niets gelogen aan. Maar ik ben misschien te goedgelovig ja. Anderzijds zou ik wel graag in Amerika geraken dusja, dan betalen we maar wat meer en eten we een boterham minder :lol:
Grts, Bart

Caesar2
Amerika-ontdekker

Bericht door Caesar2 »

Dude schreef:Dan steken ze wel heel veel werk in hun website
Let op, voor dit tarief zijn er slechts 8 stoelen beschikbaar

terwijl er op andere vliegtuigen nog 9 of meer plaatsen zijn. Volgens mij werkt dat gewoon via een computer programma en is er niets gelogen aan. Maar ik ben misschien te goedgelovig ja. Anderzijds zou ik wel graag in Amerika geraken dusja, dan betalen we maar wat meer en eten we een boterham minder :lol:
Goedgelovig zijn doet idd geen pijn, 't kost alleen maar geld. :mrgreen:

Wij boeken zowiezo nog niet. 't Moet eerst nog 15 à 20 % zakken, zoniet wordt het dit jaar een rondje Europa.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Bart, ik had bij Joker onze eigen data's in gegeven en als je dan de prijs ziet staat er recht iets van alternatieve datums als je dat aan klikt dan zie ik voor 2 juni ( dat was toch jullie vertrek datum) dan zie ik daar de prijs van 1080 staan. als je dat selecteerd dan is de terugvlucht met 1 overstap.
Het kan zijn dat het verandert met jullie terugreisdatum.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dude schreef:Echte luxe hoef ik niet, als ik er maar in één stuk aankom :lol:
Jacqueline, wanneer was dat? als dat al langer geleden is hebben ze misschien nu wel eigen schermpjes?
Dat zou in ieder geval leuk zijn. Maar zoals ik het nu zie in Continental de goedkoopste met 621 euro.
USairways zit op 622 euro :lol:
United op 642 euro
In september 2008. We vlogen Amsterdam - Philadelphia - Seattle en vv. De goede stoelen maakte voor mij het gemis aan de schermpjes meer dan goed. We hadden onze laptops mee met extra batterypower (die philips apparaten), een psp hadden we bij ons, en daarnaast gewoon een goed boek. Ik heb gewoon filmpjes zitten kijken op de laptop! Nu zou ik de schermpjes helemaal niet meer nodig hebben. De kwaliteit is vaak zo slecht! Ik kijk liever naar mijn laptop of de iPad.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Jacqueline, volgens seatguru zouden er nu wel schermpjes zijn. Vliegtuig is wel aan de kleine kant vind ik 3+3.
Terwijl het met Continental 2+3+2 is. Dat heeft uiteraard niks te maken met de kwaliteit van de zetels :wink:

@Annie. Als ik ingeef voor onze datums kom ik bij joker (bij eender welke maatschappij) duurder uit dan bij connections.
Als ik echter alternatieve datums ingeef zakken de prijzen wel als we enkele dagen eerder zouden terugkomen, maar dat is natuurlijk geen optie :lol:

@Caesar2: Dat is jouw keuze, maar een rondje europa is niets voor mij, ik geef liever 100 euro meer dan vorig jaar zodat ik mijn favorieten vakantieland kan bezoeken. Goedgelovigheid kost inderdaad veel geld, maar dat is al zo sinds ik een relatie heb. Dus als ik het niet spendeer aan een ticket zal Evy het wel opsoeperen in Las Vegas. Eindresultaat blijft dus hetzelfde :lol: Uit ervaring weet ik dat de prijzen niet snel weer zullen zakken in normale omstandigheden. Vroeger vaak terug gekeken naar mijn eigen datums en goedkoper werden ze niet (tenzij er een oorlog of tweede crisis zou uitbreken, dan zullen ze wel zakken)
Grts, Bart

Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

@Annie. Als ik ingeef voor onze datums kom ik bij joker (bij eender welke maatschappij) duurder uit dan bij connections.
Als ik echter alternatieve datums ingeef zakken de prijzen wel als we enkele dagen eerder zouden terugkomen, maar dat is natuurlijk geen optie
Nee, paar dagen langer zou misschien nog kunnen.
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Wij hebben in Oktober geboekt voor juni 2011, bij BA.
Betaalde toen 560 euro pp, deze vlucht kost nu bij joker en connections 683 euro.
Wij hebben ook nog multicity, heen SFO terug LAX.
Andere jaren altijd gewacht op de januari sale, blij dat ik nu toch al geboekt had.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

volgens de travelshop van connections liggen de prijzen allemaal tussen de 500 en de 650 euro voor juni en die zullen niet meer zakken.
Evy zei dat we in 2009 voor 387 euro naar Phoenix vlogen: Die tijden zijn voorgoed voorbij was het antwoordt :wink:
Tenzij er zoals ik al eerder zei, een oorlog zou uitbreken of dat de crisis hervalt.
Grts, Bart

Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

wij hebben afgelopen zomer (aug/sept) gevlogen met US Airways, was in principe prima. Wij hadden ook geen persoonlijke schermpjes maar dit kwam omdat een tijd na boeking een wijziging in toestel had plaatsgevonden, wij gingen ineens naar een kleiner toestel. Bij boeking hadden wij een groter toestel met eigen schermpjes. Het ligt dus aan het toestel waarmee je vliegt.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik heb net het Book&Pay mailtje ontvangen!
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik kreeg een sms gisteren namiddag over hun acties, helaas een nummer die niet kan beantwoordt worden , anders schreef ik terug: welke acties, ik zie er geen 8)
Grts, Bart

RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

EUR 500/550 voor een vlucht naar de USA in mei/juni is toch een mooie prijs. In het verleden geboekte prijzen bieden geen garantie voor de toekomst. In 2009 was het en crisis en hadden we de mexicaanse griep, die mogelijk nog meer impact had op het intercontinentale vliegverkeer dan de crisis.
Afbeelding
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Goed om weten dat US Airways bij de meeste hier dan toch goed meevalt. Dat is bij ons één van de goedkoopste mogelijkheden.

Het zou wel jammer zijn dat de prijzen niet meer dalen. Misschien voor eind augustus/september nog wel. Hoewel, ik betwijfel het, want we zitten zo net op de overgang van hoogseizoen naar tussenseizoen.

Ik vond het ook wel stom dat je op de site nooit alle mogelijkheden ziet. Ik weet nog dat ik vorig jaar op een bepaald moment vluchten zag staan die daarna ineens verdwenen waren. Op hun site kreeg ik alleen maar slechte verbindingen te zien en de goede stonden er niet meer tussen "omdat ze niet meer de laagste prijs hadden" werd mij verteld. Je zou eigenlijk zelf het vluchtnummer moeten kunnen ingeven en zien wat dan de mogelijkheden zijn :lol:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Dude schreef:Jacqueline, volgens seatguru zouden er nu wel schermpjes zijn. Vliegtuig is wel aan de kleine kant vind ik 3+3.
Terwijl het met Continental 2+3+2 is. Dat heeft uiteraard niks te maken met de kwaliteit van de zetels :wink:
US airways van Amsterdam naar Philadelphia en terug heeft geen schermpjes hoor. (vlucht 799 en 798)
Manlief is er gisteren mee gevlogen. Was wel de goedkoopste inderdaad. ;-)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik ben nu al uren aan het zoeken op allerhande sites maar kom toch steeds weer bij connections uit. Er zijn wel goedkopere alternatieven maar dan zijn de overstap - en aankomsttijden niet interessant. Toch ook wel iets om in het oog te houden. Ik kan bv voor ruim 100 euro pp goedkoper vliegen met twee tussenstops maar dan kom ik ook pas de volgende morgen in Las Vegas aan. Dan valt deze optie voor mij zowiezo af, ik heb geen zin in een overnachting op LAX :wink:
En zo zijn er wel meerdere sites waar de tijden er slecht uitkomen. De vlucht die connections aanbiedt is perfect qua tijden en als ik op zoek ga naar identiek dezelfde vlucht is het op andere sites net even duur en soms nog duurder dan connections.
Voor ons wordt het dus waarschijnlijk opnieuw connections.

Bart
Grts, Bart

Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Ik heb een vraagje, iedereen vind hier precies tickets van rond de 700 euro terwijl als ik zoek voor een ticket heen naar phoenix of las vegas en trug vanuit los angeles voor juli of september vind ik niks onder de 1000 euro per man :?
Hoe komt dat ? Of heeft dat te maken met een verschillende aankomst en vertrek locatie ?
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer