Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels route Los Angeles - San Francisco goed?
Hotels route Los Angeles - San Francisco goed?
Wij hebben de vliegtickets al binnen maar de hotels zijn nog aan te passen dus ik hoor heel graag jullie op/aanmerkingen. Gezien ons budget zitten we wel aan bepaalde klassen hotels vast.
Los Angeles, Holiday Inn Los Angeles Airport
Las Vegas, Best Western Mardi Gras Inn
St. George, Ramada Inn St. George
Bryce Canyon, Bryce View Lodge
Flagstaff, Days inn route 66 - (of deze staop overslaan)
Scotssdale, Clarion Hotel
Palm Springs, Comfort Inn
Los Angeles, Knott's Berry Farm Hotel
Santa Maria, Historic Inn
San Francisco Holiday Inn Golden Gateway
De plaatsen en hotels zijn nog open voor veranderen.
Los Angeles, Holiday Inn Los Angeles Airport
Las Vegas, Best Western Mardi Gras Inn
St. George, Ramada Inn St. George
Bryce Canyon, Bryce View Lodge
Flagstaff, Days inn route 66 - (of deze staop overslaan)
Scotssdale, Clarion Hotel
Palm Springs, Comfort Inn
Los Angeles, Knott's Berry Farm Hotel
Santa Maria, Historic Inn
San Francisco Holiday Inn Golden Gateway
De plaatsen en hotels zijn nog open voor veranderen.
Re: Hotels route Los Angeles - San Francisco goed?
Via het draaiende wereldbolletje rechtsboven kun je beoordelingen van hotels vinden.
En anders op http://www.tripadvisor.com
Je zit vrij ver van de Strip in Las Vegas. Kijk even wat voor vervoersmogelijkheden er vanaf het hotel zijn. Is er een shuttle bus? Velen kiezen voor een hotel aan de Strip.
Ikzelf geef de voorkeur aan het rustige Travelodge aan Koval Lane (boeken via http://www.travelodge.com), op loopafstand van die Strip.
Wanneer je Zion wil bezoeken, dan is St.George niet gunstig gelegen, maar wel betaalbaar (daar zijn diverse motels, al voor rond $40). In Springdale overnachten zou het meest logisch zijn voor Zion.
Je hebt weinig tijd voor Grand Canyon. Vanaf Bryce is dat nog een flinke rit en Flagstaff ligt vervolgens nog weer verder.
Probeer Bright Angel Lodge via http://www.xanterra.xom of iets in Tusayan; dat ligt even ten zuiden van Grand Canyon.
Scotssdale zou ik in alle gevallen overslaan. (Was het de bedoeling om Grand Canyon op de dag van Flagstaff naar Scotsdale te bezoeken?)
Probeer tussen LA en San Francisco iets in Cambria of San Simeon te vinden, dan heb je de volgende dag minder ver rijden.
Het hotel in SF is het enige dat ik zelf ken en is prima.
Verder heb je niet zo'n handige route. Maar de vluchten zijn al geboekt. Je bent nu 2 keer in LA. En je mist o.a. de nationale parken Death Valley en Yosemite, waar je met 13 dagen ook weinig tijd voor zou hebben.
Ik denk dat ik er zoiets van zou maken (zonder de zuidelijke route via Palm Springs):
09/08 aankomst LA
10/08 LA
11/08 LA - LV
12/08 LV
13/08 LV - Springdale (Zion NP)
14/08 Springdale - Bryce (of Tropic)
15/08 Bryce - Page (Lake Powell, Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
16/08 Page - Grand Canyon
17/08 Grand Canyon - Barstow (of iets anders ten noorden van LA, je hoeft deze dag niks te boeken)
18/08 Barstow - Cambria of San Simeon
19/08 Cambria of San Simeon - SF (de kustroute neemt veel tijd!)
20/08 SF
21/08 SF - Miami
of zonder kustroute, maar met Death Valley en Yosemite:
09/08 aankomst LA
10/08 LA - Kingman - Williams
11/08 Williams - Grand Canyon
12/08 Grand Canyon - Page
13/08 Page - Bryce (of Tropic)
14/08 Bryce (of Tropic) - Springdale (Zion)
15/08 Springdale - LV
16/08 LV - Death Valley - Lone Pine - Bishop
17/08 Bishop - Lee Vining - Tioga Pass - Yosemite - El Portal
18/08 El Portal - Yosemite - El Portal
19/08 El Portal - SF
20/08 SF
21/08 SF - Miami
Johan (...)
En anders op http://www.tripadvisor.com
Je zit vrij ver van de Strip in Las Vegas. Kijk even wat voor vervoersmogelijkheden er vanaf het hotel zijn. Is er een shuttle bus? Velen kiezen voor een hotel aan de Strip.
Ikzelf geef de voorkeur aan het rustige Travelodge aan Koval Lane (boeken via http://www.travelodge.com), op loopafstand van die Strip.
Wanneer je Zion wil bezoeken, dan is St.George niet gunstig gelegen, maar wel betaalbaar (daar zijn diverse motels, al voor rond $40). In Springdale overnachten zou het meest logisch zijn voor Zion.
Je hebt weinig tijd voor Grand Canyon. Vanaf Bryce is dat nog een flinke rit en Flagstaff ligt vervolgens nog weer verder.
Probeer Bright Angel Lodge via http://www.xanterra.xom of iets in Tusayan; dat ligt even ten zuiden van Grand Canyon.
Scotssdale zou ik in alle gevallen overslaan. (Was het de bedoeling om Grand Canyon op de dag van Flagstaff naar Scotsdale te bezoeken?)
Probeer tussen LA en San Francisco iets in Cambria of San Simeon te vinden, dan heb je de volgende dag minder ver rijden.
Het hotel in SF is het enige dat ik zelf ken en is prima.
Verder heb je niet zo'n handige route. Maar de vluchten zijn al geboekt. Je bent nu 2 keer in LA. En je mist o.a. de nationale parken Death Valley en Yosemite, waar je met 13 dagen ook weinig tijd voor zou hebben.
Ik denk dat ik er zoiets van zou maken (zonder de zuidelijke route via Palm Springs):
09/08 aankomst LA
10/08 LA
11/08 LA - LV
12/08 LV
13/08 LV - Springdale (Zion NP)
14/08 Springdale - Bryce (of Tropic)
15/08 Bryce - Page (Lake Powell, Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
16/08 Page - Grand Canyon
17/08 Grand Canyon - Barstow (of iets anders ten noorden van LA, je hoeft deze dag niks te boeken)
18/08 Barstow - Cambria of San Simeon
19/08 Cambria of San Simeon - SF (de kustroute neemt veel tijd!)
20/08 SF
21/08 SF - Miami
of zonder kustroute, maar met Death Valley en Yosemite:
09/08 aankomst LA
10/08 LA - Kingman - Williams
11/08 Williams - Grand Canyon
12/08 Grand Canyon - Page
13/08 Page - Bryce (of Tropic)
14/08 Bryce (of Tropic) - Springdale (Zion)
15/08 Springdale - LV
16/08 LV - Death Valley - Lone Pine - Bishop
17/08 Bishop - Lee Vining - Tioga Pass - Yosemite - El Portal
18/08 El Portal - Yosemite - El Portal
19/08 El Portal - SF
20/08 SF
21/08 SF - Miami
Johan (...)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Leona, je hebt deze vraag al eerder gesteld, en ook al antwoord gekregen, zie hier.
Zoals ik toen al zei en zoals Johan ook aangeeft, is het raadzaam om zo hier en daar wat aan te passen. Daar hangt wellicht een prijskaartje aan, maar misschien valt het wel mee.
Gaan jullie de hotels zelf boeken?
Voor Zion zou je eens naar de Canyon ranch motel in Springdale kunnen kijken. En bij de Grand Canyon is de Bright Angel Lodge inderdaad betaalbaar.
In Las Vegas zijn voldoende goedkope mogelijkheden aan de strip zoals Circus Circus of Excalibur. Iets duurder maar wel mooi gelegen is Flamingo.
Marianne
Zoals ik toen al zei en zoals Johan ook aangeeft, is het raadzaam om zo hier en daar wat aan te passen. Daar hangt wellicht een prijskaartje aan, maar misschien valt het wel mee.
Gaan jullie de hotels zelf boeken?
Voor Zion zou je eens naar de Canyon ranch motel in Springdale kunnen kijken. En bij de Grand Canyon is de Bright Angel Lodge inderdaad betaalbaar.
In Las Vegas zijn voldoende goedkope mogelijkheden aan de strip zoals Circus Circus of Excalibur. Iets duurder maar wel mooi gelegen is Flamingo.
Marianne
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als je voor Las Vegas het Best Western Mardi Gras wilt reserven, kan je dat het goedkoopste bij booking.com doen.
Voor een hotel op de strip het Flamingo bijvoorbeeld kan je kijken of er een kortingscode te vinden is op smartervegas.com
Voor een hotel op de strip het Flamingo bijvoorbeeld kan je kijken of er een kortingscode te vinden is op smartervegas.com
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Tussen SF en LA is een goede budget optie: de Courtesy Inn in San Simeon, netjes en rond de 50-60 dollar.
Bedankt voor jullie reacties! uit navraag blijkt dat onze tickets toch nog niet geboekt zijn dus op jullie aanraden gaan we misschien toch San Francisco, Los Angeles doen dat is misschien dan handiger.
We gaan kijken of mogelijk toch alles zelf kunnen boeken want de reisorganisatie waar we de reis uit hadden staan komt weer met een hogere prijs dan wij oorspronkelijk al hadden. We willen wel graag via Miami om daar een cruise te maken via de Bahama's, dat is een grote wens van mijn dochter.
Wat ik wel merk is dat het hotelpakket via de reisorganisatie vele malen goedkoper is dan als ik het zelf probeer te boeken m.u.v. autohuur dat is weer goedkoper zelf en de tickets.
We gaan kijken of mogelijk toch alles zelf kunnen boeken want de reisorganisatie waar we de reis uit hadden staan komt weer met een hogere prijs dan wij oorspronkelijk al hadden. We willen wel graag via Miami om daar een cruise te maken via de Bahama's, dat is een grote wens van mijn dochter.
Wat ik wel merk is dat het hotelpakket via de reisorganisatie vele malen goedkoper is dan als ik het zelf probeer te boeken m.u.v. autohuur dat is weer goedkoper zelf en de tickets.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2006 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 16 Reacties