Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

NBA wedstrijd meemaken

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tosca
Amerika-expert

Re: NBA wedstrijd meemaken

Bericht door tosca »

headhunterke schreef:Ik dacht dat er ook een website bestond met seasoncard holders die op een bepaalde dag niet naar de match kunnen gaan, en dan een deeltje van hun seasoncard aan jou doorverkopen (dit is wel degelijk legaal en erkent door de NBA).
Dat is TicketExchange denk ik, dat is een onderdeel van Ticketmaster! Handig voor als een wedstrijd is uitverkocht en soms zelfs goedkoper dan een kaartje via Ticketmaster kopen.

Maar dat zal inderdaad niet werken voor de PO ;)
pistol pete
Amerika-ontdekker

Bericht door pistol pete »

headhunterke schreef: Je hebt een PM ontvangen omdat ik een licht vermoeden heb dat ik je ken ;-) (als dat niet zo is, nogmaals sorry ;))
Dat vermoeden zou dus wel eens kunnen kloppen!

om toch nog een iets toe te voegen aan dit topic (ook al heeft het eigelijk niets met het noordoosten te maken, met die NBAwedstrijden des te meer):

wie tickets wilt voor de Miami Heat (dit jaar toch een redelijk populaire ploeg) kan deze gewoon via de site van de Heathttp://www.nba.com/heat bestellen en kiezen voor online ticketing. Als je vervolgens aan de arena toekomt scannen ze gewoon je credit card en zien ze dat je 2 zitjes hebt. (wel zien dat je credit card nog geldig is op dat moment uiteraard...) ik weet niet of er nog ploegen zijn die op deze manier handelen maar het is zeker geen standaard...

ook nog een bedankje aan Nici: die PLAYOFFalerts en nieuwsbrieven zijn e supergoed idee... beetje schaamtelijk dat ik er zelf niet aan gedacht heb.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

pistol pete schreef:ik weet niet of er nog ploegen zijn die op deze manier handelen maar het is zeker geen standaard...
Alle ticketsystemen die werken met "Will Call" werken op die manier :).. Ontzettend handig voor toeristen! Wij hebben er al meerdere malen gebruik van gemaakt. Wat wel lastig is, is als het stadion niet in de stad ligt. Dan moet je de kaarten voor de wedstrijd of concert ophalen en dan kan het nog wel eens druk zijn!
pistol pete
Amerika-ontdekker

headhunterke schreef:Neem in The Garden ook eens die tour. Je komt in de kleedkamer, in de lounges etc. Erg leuk als echte basketbalfan!
Helaas slecht nieuws: komende jaar geen tours in MSG:

"Due to the current construction of The Transformation of Madison Square Garden, the All Access tour will be closed throughout the remainder of 2010 and all of 2011."

Bron: http://www.thegarden.com/tour/all-access-tour.html
pistol pete
Amerika-ontdekker

toscabreeschoten schreef:Alle ticketsystemen die werken met "Will Call" werken op die manier :).. Ontzettend handig voor toeristen! Wij hebben er al meerdere malen gebruik van gemaakt. Wat wel lastig is, is als het stadion niet in de stad ligt. Dan moet je de kaarten voor de wedstrijd of concert ophalen en dan kan het nog wel eens druk zijn!
Dat is dus net niet het geval, toscabreeschoten. Dat wou ik duidelijk maken, die tickets dien je helemaal niet op voorhand op te halen. Je credit card is eigenlijk het ticket.

"Instead of receiving your tickets ahead of the event, the credit card used to make the purchase will serve as your ticket. All you need to attend the show is the credit card you used to purchase the ticket and a valid ID (such as a driver's license or passport). When you arrive at the venue, just go directly to the gate and present the credit card you used to purchase the tickets along with your ID to a ticket attendant. They will scan your credit card to validate your order and present a seat locator slip for each ticket ordered."

Bij ticketmaster noemt dit blijkbaar gewoon "paperless ticketing". Het lijkt mij extra handig voor toeristen, alleen vind ik het jammer dat ik dan de 'ticket stub' niet in mijn verzameldoos kan steken. :roll:
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ohw wel handig inderdaad! Ik ken de het niet op die manier! Wel een groene oplossing :)
pistol pete schreef:alleen vind ik het jammer dat ik dan de 'ticket stub' niet in mijn verzameldoos kan steken
Je hoeft niet voor die optie te kiezen natuurlijk :)
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Dat is inderdaad een mooi systeem!

Overigens hebben wij echt niet lang in de rij hoeven staan toen we in 2005 (of was het 2006?) kaartjes moesten ophalen voor de wedstrijd in het MSG (ook niet bij de Nets trouwens). Er liepen voor de ingang nog een aantal season ticket houders en die wilden hun kaartjes doorverkopen. Helaas hadden wij onze kaartjes al besteld. Wel een leuk gesprek gehad. Toen we uiteindelijk naar binnen gingen, hebben we de kaartjes alsnog gratis meegekregen (we kwamen tenslotte van heel ver en ze vonden het geweldig dat we helemaal naar NY kwamen en daar bball gingen kijken) zodat we toch plaatsen hadden die iets dichterbij het veld zaten.
Maar goed, bij PO wedstrijden zal dat wel weer anders zijn...

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

pistol pete schreef:
headhunterke schreef:Neem in The Garden ook eens die tour. Je komt in de kleedkamer, in de lounges etc. Erg leuk als echte basketbalfan!
Helaas slecht nieuws: komende jaar geen tours in MSG:

"Due to the current construction of The Transformation of Madison Square Garden, the All Access tour will be closed throughout the remainder of 2010 and all of 2011."

Bron: http://www.thegarden.com/tour/all-access-tour.html
Da's wel héél slecht nieuws, want dat vond ik een bijzonder leuke attractie.
Ik vond zo'n Will Call geweldig makkelijk, en het geeft je ook geen extra stress of het ticket al dan niet zal toekomen (want dat ben je nooit helemaal zeker met de post, en al helemaal geen luchtpost)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Don61
Amerika-ontdekker

Bericht door Don61 »

shit das inderdaad slecht nieuws! Stond wel redelijk op de planning in NY
Xurk
Amerikafan

Bericht door Xurk »

Dat is wel een domper ja! Wij waren ook van plan om naast de Knicks wedstrijd ook nog de All Access Tour te gaan doen... het zit tenslotte inbegrepen met de NY Pass :(
1985 - 1990 Naperville, Illinois
1990 - 1995 Hopewell Junction, New York
Zomer 2008 NYC, Las Vegas, Hawaï
Zomer 2010 Rondreis Florida
Maart 2011 New York City
Zomer 2012 NYC + Southwest
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Is er weer een rede om terug te keren naar NY :mrgreen:
pistol pete
Amerika-ontdekker

tosca schreef:Is er weer een rede om terug te keren naar NY :mrgreen:
Dat eeuwige optimisme van tosca, you gotta love it! :mrgreen:
jackryan
Amerika-ontdekker

Bericht door jackryan »

Naar welke wedstrijd zouden jullie gaan?

New Jersey Nets vs. Indiana Pacers

of

New York Knicks vs. Boston Celtics

De prijzen van de tickets van de New York Knicks zijn 3 a 4 keer de prijs van de Nets (ik kijk op stubhub.com). Volgens mij staan de Nets laatste in hun conference, hoe is de sfeer dan tijdens zo'n wedstrijd waar het nergens meer om gaat?
Volgens mij staan de Knicks en de Celtics eerste en tweede in hun conference en dus het geld wel waard?
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door iverson »

Knicks!!! Zeker en vast, geen twijfel mogelijk!
Ze spelen in het mekka van het basketbal (Madison Square Garden) en ze zijn momenteel zeer goed bezig (is wel eens anders geweest de laatste jaren) waardoor de sfeer er super zit
+
Ze spelen tegen de rivalen van Boston, één van de sterkste teams in de NBA

Ik zou allesinds geen moment twijfelen :D Super affiche, Knicks - Celtics :thumbup:

iverson
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat

Bericht door DVDGuy »

Knicks vs Celtics; dan zie je in één keer meer dan 5 van de top spelers uit de NBA aan het werk :thumbup:
Nici
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Nici »

Zeker de Knicks! Het is die meerprijs meer dan waard, waarom: zie de vorige twee commentaren!
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

iverson schreef:(is wel eens anders geweest de laatste jaren)
Inderdaad! Maar zelfs in de jaren dat de Knicks slecht waren was een wedstrijd in de MSG geweldig qua sfeer en happening :)! Dus zeker naar de Knicks gaan!!
Don61
Amerika-ontdekker

Bericht door Don61 »

Zeker Knicks tegen de Celtics! Twee bazenteams tegen elkaar :)
shivo
Amerikafan

Bericht door shivo »

Celtics! Mijn favoriete team, ik heb momenteel tickets voor de Clippers - Celtics, en voor de Rockets - Celtics.
Don61
Amerika-ontdekker

Bericht door Don61 »

Ikke in februari naar Magic - Celtics in Boston :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer