Grandu schreef:Forumcollega's, ik wil graag voordat ik ein-de-lijk ga boeken mijn vluchten voor de allerlaatste keer laten controleren waar ik eerder geen reactie kreeg.
Ik ben van plan onderstaande te boeken:
Graag hoor ik wat jullie er van vinden!
Derk
Derk,
Kan denk ik beter.....
Keek even op govolo.nl en daar kost bru-sf0 & nyc-bru op dezelfde data 791 (Air Canada via Toronto methele nette tijden.....)
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Heel erg bedankt voor het meedenken A3. Punt is dat ik graag de 747 en de A346 vlieg én Heathrow's terminal 5 wil zien én vanaf Amsterdam wil vertrekken. Komt er dus op neer dat ik nogal wat eisen heb voor deze reis, maar toch bedankt voor het meedenken
Ik heb vanavond ook geboekt bij tix.nl. Een vlucht via Brussel naar New York. Tix.nl was 25 euro p/p goedkoper dan connections.be.
Per persoon was ik nu 604 euro per ticket kwijt. (excl 30 euro p/p kosten). In de periode van 3 juli tot 20 juli.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York
Hallo,
nog altijd op zoek zijnde naar tickets kom ik vaak een vlucht tegen van Brussel naar Seattle via Londen.
Aankomsttijd in Londen om 10.15 uur en aansluitende vlucht vanuit Londen om 12.05 uur.
Dat geeft ons 1uur en 50 min om in Londen de volgende vlucht te halen.
Is dat voldoende denken jullie of is dat wat nipt ?
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Wie weet voor mij nog een leuke prijs voor:
AMS - SFO op 8 augustus
SEA - AMS op 31 augustus
Een dagje naar voren/achteren is geen probleem
Bij heel groot prijsverschil wil ik wel naar een andere luchthaven uitwijken maar we wonen op een half uur ten noorden van Schiphol.
1u50 is het minimum Jann. Minder zou eventueel zelf ook kunnen maar is riskant.
Veel hangt af van in welke terminal je toekomt... Als je aankomt en vertrekt in bvb terminal 5 (met British Airway) dan zou dit denk ik ruim voldoende moeten zijn.
Ik heb ook eens gevlogen via Heathrow en we hadden maar 1u30 overstaptijd, waarbij we dan ook eens moesten wisselen van terminal 1 naar 5... en we hadden geluk want 3 kwartier voordat onze volgende vlucht vertrok zaten we al te wachten om te boarden.
Jann schreef:Hallo,
nog altijd op zoek zijnde naar tickets kom ik vaak een vlucht tegen van Brussel naar Seattle via Londen.
Aankomsttijd in Londen om 10.15 uur en aansluitende vlucht vanuit Londen om 12.05 uur.
Dat geeft ons 1uur en 50 min om in Londen de volgende vlucht te halen.
Jann
Jann,
waar, voor wanneer en tegen welke prijs vindt jij deze vlucht?
Heeft iemand ervaring met Orbitz? Ik heb tickets geboekt maar heb nog geen eticket en mijn credit card is ook nog niet belast maar er zijn wel ineens kosten afgeboekt zonder dat ik daarvan afwist. Moet misschien geduldig wachten ( heb ze al een mail gestuurd) maar dacht gooi het even in de groep
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, heb er ervaring mee! Bij mij verliep, als ik het me nog goed herinner, alles zeer vlot! Ze zijn zeker betrouwbaar.
Hoe lang zit je al zonder e-tickets?
ALs je ze vandaag maar geboekt hebt, zou ik nog eventjes wachten. Anders zou ik bellen...
Ik heb maandag geboekt en heb wel een traveldocument gekregen met een totaal overzicht. Daar staat wel de ticket nummersop maar etickets krijg je toch altijd in een apart document?
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Via tix. 2054 euro inclusief alles, ook administratiekosten etc. voor 4 volwassenen. Van 28 september tot en met 17 oktober.
Vliegen met BA vanaf Brussel naar Londen en dan in een 747 naar LA. Mooie tijden en een overstap van 1 uur en 50 minuten in Londen op de heenweg.
Is wel door de week buiten het seizoen dus hopen dan maar dat dat geen probleem oplevert. Wat denken jullie?
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.