Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Universal & IOA in 1 dag?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Universal & IOA in 1 dag?

Bericht door Jasmino »

Het is mijn ervaring dat een single rider rij vaak niet zo heel veel sneller gaat dan de gewone rij, zeker niet op drukke dagen. Dan zijn er namelijk meer mensen die op dit idee komen......
Wat ik wel vaak gedaan heb in verschillende parken: treuzelen bij het weglopen na het uitstappen. Het komt regelmatig voor dat er nog een stoeltje overblijft, omdat mensen niet opletten of treuzelen. Dan schiet ik snel op die stoel, nog nooit iets van gezegd. Lukt niet altijd, want bij sommige attracties gaan ze niet "inladen" voordat de vorige passagiers allemaal weg zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
xFenna
Amerika-ontdekker

Bericht door xFenna »

De single rider lines zijn precies bij de goede attracties!
De snelle attracties zal ik toch alleen samen met zijn zus doen.
Maarja. we gaan wel op een drukke dag!
ik had op internet gekeken en op zondag 14 augustus was de express pas wat goedkoper
Ik neem aan dat dat ook betekend dat het park wat rustiger is!

@Jasminp
Het is een goede tip :P
Het is het proberen waard ;)
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij maken vaak gebruik van de single riders line! Ideaal! In een achtbaan maakt het ons niet zoveel uit we naast elkaar zitten oid! Wij hebben nooit heel lang hoeven wachten, zelfs niet toen het redelijk druk was in een park. Maar je moet het denk ik ook maar net treffen.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Waar Universal Studios in Hollywood best goed te doen is binnen een dag, is het in Orlando net even anders. Wil je en Islands of Adventure en Universal Studios doen dan ga je dat in de zomer op een dag niet redden als je alle attracties wil doen in beide parken.

Zeker nu de Wizarding World van Harry Potter (in Islands of Adventure) geopend is. Afgelopen zomer (en ik ga ervan uit dat het volgend jaar zomer weer zo zal zijn) en ook nu met Kerst moet je in de rij staan om enkel in alleen maar het gebied van de Wizarding World of Harry Potter in te komen. Hoe lang je in de rij staat hangt af van de drukte. En dan heb ik het dus nog niet over de rijen voor de atrracties in the Wizarding World zelf, die ook enorm op kunnen lopen.

Ben je een Harry Potter fan en je wilt de Wizarding World graag bekijken dan rijd ik aan om daar als eerste en meteen 's morgens vroeg mee te beginnen.

Verder heeft de Forbidden Journey of Harry Potter inderdaad een single rider rij, maar als je die doet dan mis je de helft van de route door het kasteel (met de kamer van Dumbledore, het lokaal van Snape etc), het kan echter in tijd schelen. Ik heb zelf alleen nog maar de single rider rij gedaan omdat ik hier woon en altijd nog terug kan om de rest van het kasteel te bekijken. De attractie zelf is heel gaaf. Zeker als je een Harry Potter fan bent.

Universal Orlando is wel wat anders dan in Hollywood, maar zeer gaaf om te doen. Elk van de parken heeft iets unieks. Veel plezier alvast.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Ik las net even snel wat over de express pass. Tenzij ze het gaan veranderen is op dit moment de Express pass NIET geldig voor en in de Wizarding World of Harry Potter (en daarmee dus ook niet voor de Dragon Challenge achtbaan attractie).

Just FYI :-)

Mostertje
Amerikafan

Bericht door Mostertje »

Even een vraagje aan de kenners. Zijn de parken Universal en Island of Adventure ook leuk voor mensen die niet persé met duizelingwekkende snelheid in een achtbaan willen?
Afbeelding
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Absoluut!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Tans4USA
Amerikakenner

Bericht door Tans4USA »

Mostertje schreef:Even een vraagje aan de kenners. Zijn de parken Universal en Island of Adventure ook leuk voor mensen die niet persé met duizelingwekkende snelheid in een achtbaan willen?
Ja hoor zeker wel. Ik hou helemaal niet van achtbanen maar vind het heerlijk om in deze parken rond te lopen, er hangt een gezellige sfeer. Er is zoveel te zien en te beleven, ook voor niet achtbaan liefhebbers. Ik vind het dan ook absoluut geen straf om zo nu en dan "tassenoppasser" :lol: te zijn en lekker op een bankje mensen te kijken.
Groetjes
Anita
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Bovendien staan de genoemde parken niet vol met achtbanen. Als je niet van achtbanen houdt, zou ik niet adviseren naar Cedar Point te gaan bijvoorbeeld. Maar Universal heeft juist heel veel leuke attracties, heel bijzonder ook, die voor iedereen geschikt zijn!
Winston Churchill

Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Er zijn ook veel shows. Zoals bijvoorbeeld Fear Factor Live, de Horror Makeup Show, de Blues Brothers revue...
Allemaal erg leuk om mee te maken.

Bekijk de site van Universal maar eens dan krijg je een beetje een indruk: http://www.universalorlando.com/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
suebrons
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Er is in beide parken van Universal genoeg te doen voor de niet achtbaan liefhebbers. Ik ben daar ook een van :-)

Fear Factor en de Horror Make up show zijn overigens beide in de Universal Studios.
Persoonlijk vind ik het Studios park beter als je niet van achtbanen houdt er is dan qua aantal attracties meer te doen, maar nu met Harry Potter in Islands of Adventure zul je me daar ook vinden.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer