Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Update

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Bedankt weer voor de lieve berichtjes..nu wordt de PC af gekoppeld en zo gauw ik bijgekomen ben van de reis, zal ik mij weer melden!!
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Goede reis Annewiep, laat snel wat van je horen : ))

Sandy
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Aannemende dat de reis goed is verlopen dan nu een:
WELKOM IN AMERIKA
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Annewiep, heel veel geluk in Amerika, samen met je man en Ruby. Ik hoop, dat jullie daar snel kunnen "aarden" en het helemaal naar jullie zin hebben.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik wil jou en je familie ook alle succes toewensen met je verhuis naar Amerika.Ik hoop dat alles naar wens verloopt en dat jullie dromen werkelijkheid worden.
Afbeelding :wink:

Groetjes Nancy
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Veel succes in Florida!!!
Voor ons is het nu 1 jaar geleden dat we ook naar hier kwamen. Voel de kriebels nog in mijn buik als ik je berichtjes lees.

Voor wat betreft het reizen met honden was het bij ons ook zo dat ik niks hoefde te laten zien bij het afhalen. Ik was gelukkig zo door de douane en ben toen gelijk naar de balie gegaan en heb daar staan wachten op onze honden. Het bleek dat er in totaal 8 hondjes op dezelfde vlucht waren. In totaal kreeg ik twee keer een verkeerd hondje aangeboden en had zo met alle 8 honden het vliegveld kunnen verlaten. Vond dat eigenlijk maar heel raar.

Verder heb ik nog een vraagje of iemand de link heeft naar Anne-wiep's weblog. Zou het graag ook willen gaan lezen :wink:
De link bij haar naam gaan naar een website.

Groetjes Petra
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Staceybeesie schreef:Verder heb ik nog een vraagje of iemand de link heeft naar Anne-wiep's weblog. Zou het graag ook willen gaan lezen :wink:
De link bij haar naam gaan naar een website.
http://rubyandwiep.blogspot.com/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

We zijn hier nu een dag, alles is goed verlopen, de vluchten waren perfect, op tijd..geen turbulentie, lekkere plekken.

Met Tommy, de hond, is alles goed gegaan, alleen op Washington is hij ontsnapt, Rod had een kennel meegenomen vanuit de States. top vloog eraf..op Schiphol was een foutje gemaakt, met deze kennel had hij eigenlijk niet mee gemogen. Met tape hebben we alles weer goed vergrendeld. De invoer was een piece of cake, niemand vroeg naar de gezondheidsverklaring, alleen of ik nog dierenvoer bij ons had en dat moest ik weggooien en dat was het.
Hij is alleen nog erg boos op ons :roll: , Rod is nu zijn beste maatje.

Verder gaan we nu uitrusten van alle commotie, volgende week aan de gang met scholen etc.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Annewiep,

Fijn dat de reis zo goed verlopen is,al was het wel even schrikken met de hond. Gelukkig hebben jullie hem weer terug je moet er toch niet aan denken dat je hem kwijt was geweest.
Rust maar lekker uit jullie hebben drukke tijden voor de boeg.
Ben benieuwd naar jullie belevenissen de komende tijd.

groetjes Marjon
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

dit wordt vast een hele spannende tijd voor jullie. probeer er tussen alle logistieke zaken door ook nog van te genieten. een gigantische stap. veel succes toegewenst!!!
SEEING IS BELIEVING
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Gisterenavond in m'n bed lag ik nog aan hen te denken, en vroeg ik me af of zo ook zo moe waren als ik...
Goed begonnen is half gewonnen! Eerste indruk is dus al positief, geniet er lekker van!!!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Heeeeeeeel veel succes en geluk gewenst! Fijn dat jullie een goede reis hadden en dat het met de hond toch nog goed kwam.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer