Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Routekaartjes maken.......opmerkingen/mededelingen
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Klaas (zeearend),
Jouw routekaartje is ook geplaatst.
Ik miste een paar dagen aan het begin en aan het eind van je trip. Ik heb San Francisco en Denver wel toegevoegd voor de volledigheid.
De dagtrips die je gaat maken in de Nationale Parken zijn hier niet in verwerkt. Mocht je nog vragen hebben of wil je nog correcties, dan mag je dat in dit topic vermelden.
Veel plezier ermee!
Groetjes Marjan
Ik miste een paar dagen aan het begin en aan het eind van je trip. Ik heb San Francisco en Denver wel toegevoegd voor de volledigheid.
De dagtrips die je gaat maken in de Nationale Parken zijn hier niet in verwerkt. Mocht je nog vragen hebben of wil je nog correcties, dan mag je dat in dit topic vermelden.
Veel plezier ermee!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Monique (repelsteeltje),
jouw routekaartje is nu ook geplaatst. Enkele opmerkingen over het routekaartje:
Bij Sunset Crater, Moab en Escalante heb ik de dagtochten eruit gelaten. Door de vele stopplaatsen zou het routekaartje hierdoor erg onoverzichtelijk worden. Wil je van deze dagen een apart routekaartje hebben, dan kan ik die eenvoudig voor je maken. Verder heb ik Goblin Valley State Park vóór Capitol Reef NP gezet omdat dit park tussen Moab en Capitol Reef NP ligt. Bezoek je het toch in de volgorde die jij aangaf, dan pas ik dat nog wel even aan.
Veel plezier ermee!
Roland
jouw routekaartje is nu ook geplaatst. Enkele opmerkingen over het routekaartje:
Bij Sunset Crater, Moab en Escalante heb ik de dagtochten eruit gelaten. Door de vele stopplaatsen zou het routekaartje hierdoor erg onoverzichtelijk worden. Wil je van deze dagen een apart routekaartje hebben, dan kan ik die eenvoudig voor je maken. Verder heb ik Goblin Valley State Park vóór Capitol Reef NP gezet omdat dit park tussen Moab en Capitol Reef NP ligt. Bezoek je het toch in de volgorde die jij aangaf, dan pas ik dat nog wel even aan.
Veel plezier ermee!
Roland
- repelsteeltje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Esther en Mark,
Jullie routekaartje is inmiddels ook geplaatst. Roland en ik hebben New York City en de vlucht naar Las Vegas buiten beschouwing gelaten. Mochten jullie nog iets aangepast willen hebben, horen we dat graag.
Veel plezier ermee!
Roland en Marjan
Jullie routekaartje is inmiddels ook geplaatst. Roland en ik hebben New York City en de vlucht naar Las Vegas buiten beschouwing gelaten. Mochten jullie nog iets aangepast willen hebben, horen we dat graag.
Veel plezier ermee!
Roland en Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even een update:
We zijn nu een week verder en het maken van routekaartjes op maat blijkt een groot succes. Inmiddels hebben we al zo'n 30 aanvragen voor complete routes verwerkt.
Wij willen hierbij nogmaals onder de aandacht brengen dat naast complete routes ook aanvragen van routekaartjes voor dagtrips, of detailkaarten van bezienswaardigheden in een bepaalde stad of streek, welkom zijn.
Schroom dus niet om ook hiervoor onze hulp in te roepen. Want ondanks het vele werk, doen wij dit met heel veel plezier.
Marjan en Roland
We zijn nu een week verder en het maken van routekaartjes op maat blijkt een groot succes. Inmiddels hebben we al zo'n 30 aanvragen voor complete routes verwerkt.
Wij willen hierbij nogmaals onder de aandacht brengen dat naast complete routes ook aanvragen van routekaartjes voor dagtrips, of detailkaarten van bezienswaardigheden in een bepaalde stad of streek, welkom zijn.
Schroom dus niet om ook hiervoor onze hulp in te roepen. Want ondanks het vele werk, doen wij dit met heel veel plezier.
Marjan en Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Irma,
Jouw routekaartje is geplaatst.
De afstanden zijn in kms, maar houdt er rekening mee dat in Amerika de afstanden in mijlen zijn.
Veel plezier ermee!
Roland en Marjan
Jouw routekaartje is geplaatst.
De afstanden zijn in kms, maar houdt er rekening mee dat in Amerika de afstanden in mijlen zijn.
Veel plezier ermee!
Roland en Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marjanne,
De rit van Yosemite naar Las Vegas loopt via Tonopah, maar zou ook via Ridgecrest en Barstow kunnen lopen, alleen maak je dan veel meer kilometers.
Veel plezier ermee!
Roland en Marjan
De rit van Yosemite naar Las Vegas loopt via Tonopah, maar zou ook via Ridgecrest en Barstow kunnen lopen, alleen maak je dan veel meer kilometers.
Veel plezier ermee!
Roland en Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tjibbe,
Jouw routekaartje is inmiddels geplaatst.
Voor het traject San Fransisco - Santa Barbara, heb ik de kustweg (hwy 1) gekozen en niet de Interstate. Wil je dat gewijzigd hebben, laat het ons maar weten.
Veel plezier ermee!
Marjan
Jouw routekaartje is inmiddels geplaatst.
Voor het traject San Fransisco - Santa Barbara, heb ik de kustweg (hwy 1) gekozen en niet de Interstate. Wil je dat gewijzigd hebben, laat het ons maar weten.
Veel plezier ermee!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kees en Linda,
jullie routekaartje is geplaatst.
Veel plezier ermee!
Bezienswaardigheden heb ik niet vermeld. De topic is enkel bedoeld om routekaartjes te maken. Zoek je nog leuke bezienswaardigheden dan zou ik jullie willen aanraden hiervoor een nieuwe topic te openen waar de overige forumleden ook in kunnen reageren.
Mededeling van algemene aard: Vaak zetten Marjan en ik er extra stops in die wij verder niet vermelden. Wij doen dit om een duidelijke en logische route te krijgen. Wij hebben een vrij goed gevoel waar men langs wil rijden en proberen de routekaartjes daarom zo uitgebreid mogelijk te maken.
Roland
jullie routekaartje is geplaatst.
Veel plezier ermee!
Bezienswaardigheden heb ik niet vermeld. De topic is enkel bedoeld om routekaartjes te maken. Zoek je nog leuke bezienswaardigheden dan zou ik jullie willen aanraden hiervoor een nieuwe topic te openen waar de overige forumleden ook in kunnen reageren.
Mededeling van algemene aard: Vaak zetten Marjan en ik er extra stops in die wij verder niet vermelden. Wij doen dit om een duidelijke en logische route te krijgen. Wij hebben een vrij goed gevoel waar men langs wil rijden en proberen de routekaartjes daarom zo uitgebreid mogelijk te maken.
Roland
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik vind dat jullie geweldig werk verichten en schitterende kaartjes maken.
Ik hoop dat ze allemaal op het forum blijven staan, ze zijn erg makkelijk als je een reis aan het voorbereiden bent.
Op andermans kaartjes kun je erg veel ideeen opdoen, en zo je eigen route samenstellen.
Eric
Ik hoop dat ze allemaal op het forum blijven staan, ze zijn erg makkelijk als je een reis aan het voorbereiden bent.
Op andermans kaartjes kun je erg veel ideeen opdoen, en zo je eigen route samenstellen.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dankje wel Eric!
We vinden het zelf ook leuk dat we anderen hiermee van dienst kunnen zijn. De routekaartjes zullen gewoon op het forum blijven staan. Het is inderdaad erg handig als je zelf een route aan het samenstellen bent. Zeker diegenen die geen routeplanner hebben, kunnen nu ook mooi de afstand en reistijd tussen bepaalde steden bepalen.
Het overgrote merendeel van routekaartjes is nu van het zuidwesten. We hopen dat we naast het zuidwesten ook nog voor de andere gebieden "opdrachten"
krijgen.
Roland

We vinden het zelf ook leuk dat we anderen hiermee van dienst kunnen zijn. De routekaartjes zullen gewoon op het forum blijven staan. Het is inderdaad erg handig als je zelf een route aan het samenstellen bent. Zeker diegenen die geen routeplanner hebben, kunnen nu ook mooi de afstand en reistijd tussen bepaalde steden bepalen.
Het overgrote merendeel van routekaartjes is nu van het zuidwesten. We hopen dat we naast het zuidwesten ook nog voor de andere gebieden "opdrachten"

Roland
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi Roland, wij hebben zelf Streets and Trips dus ik heb zelf al een routekaartje gemaakt. Maar ik zie onze route niet tussen de kaartjes staan. Misschien is het wel leuk om hem er tussen te zetten, zodat andere mensen er ook iets aan hebben. Ik zal de route even posten op het betreffende topic.Coyote schreef:Het overgrote merendeel van routekaartjes is nu van het zuidwesten. We hopen dat we naast het zuidwesten ook nog voor de andere gebieden "opdrachten"krijgen.
Roland
groetjes Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goed idee Marjon. Ik zal mijn eigen route er ook tussen zetten als die klaar is. Heeft een ander er ook nog iets aan.vana schreef: wij hebben zelf Streets and Trips dus ik heb zelf al een routekaartje gemaakt. Maar ik zie onze route niet tussen de kaartjes staan. Misschien is het wel leuk om hem er tussen te zetten, zodat andere mensen er ook iets aan hebben. Ik zal de route even posten op het betreffende topic.
We gaan z.s.m. met je routekaartje aan de slag. We melden wel even als die klaar is.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marjon,vana schreef: Hoi Roland, wij hebben zelf Streets and Trips dus ik heb zelf al een routekaartje gemaakt. Maar ik zie onze route niet tussen de kaartjes staan. Misschien is het wel leuk om hem er tussen te zetten, zodat andere mensen er ook iets aan hebben. Ik zal de route even posten op het betreffende topic.
groetjes Marjon
Prachtige route!
Ik zie dat jullie via Billings rijden. Kijk maar uit! Een paar dagen geleden was Billings in het NOS-journaal: de jeugd is er massaal aan de "meth" omdat er helemaal niets te beleven is.
Rijden jullie via de Beartooth Highway naar Cody? Het stuk van Cody naar Yellowstone schijnt ook heel mooi te zijn; wij hadden twee jaar geleden de noordoostingang. Als jullie er tijd voor hbben (en de wegen zijn open) dan is het ook de moeite waard om die kant van het park te bekijken.
Marianne
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Marjon,
Jouw routekaartjeis nu ook geplaatst.
We missen in jouw rijtje dag 28. Moet die nog toegevoegd worden? We hebben op eigen initiatief "dag" voor de nummers gezet.
We hebben het bezoek aan Cheyenne Frontier Days en Badlands niet opgenomen, omdat de kaart dan te onoverzichtelijk wordt door de vele nummers.
Roland en Marjan.
Jouw routekaartjeis nu ook geplaatst.
We missen in jouw rijtje dag 28. Moet die nog toegevoegd worden? We hebben op eigen initiatief "dag" voor de nummers gezet.
We hebben het bezoek aan Cheyenne Frontier Days en Badlands niet opgenomen, omdat de kaart dan te onoverzichtelijk wordt door de vele nummers.
Roland en Marjan.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik weet niet zeker of we via Billings rijden. Ger wil graag een stukje door Montana rijden en dit leek me de meest logische route. Maar ik heb nog niet nader bekeken of het een aantrekkelijke route is. Heb je een andere suggestie voor ons?Martin & Marianne schreef: Ik zie dat jullie via Billings rijden. Kijk maar uit! Een paar dagen geleden was Billings in het NOS-journaal: de jeugd is er massaal aan de "meth" omdat er helemaal niets te beleven is.
We willen inderdaad via de Beartooth Pass rijden. Dan gaan we de volgende dag via de oostingang naar Yellowstone.Rijden jullie via de Beartooth Highway naar Cody? Het stuk van Cody naar Yellowstone schijnt ook heel mooi te zijn; wij hadden twee jaar geleden de noordoostingang. Als jullie er tijd voor hbben (en de wegen zijn open) dan is het ook de moeite waard om die kant van het park te bekijken.
Marianne
Een andere optie is dat we pas de volgende dag de Beartoothpass rijden en via de Noordoostingang gaan. We zien ter plekke wel wat we doen.
Marjon