Na een geweldige vakantie aan de westkust vorig jaar, wil ik van de zomer een rondtrekken rond new york / washington / niagara falls etc maken. Grofweg is dit mijn idee;

Hoe ik alles precies in ga vullen zie ik de komende maanden wel, maar het lijkt mij in iedergeval verstandig de tickets (en de auto) zo snel mogelijk te boeken daar het alleen maar duurder wordt. (Met een in de USA gehuurde auto mag je toch zo Canada in?).
Ik wil vertrekken rond 16 juli, en wil op 5 / 6 augustus weer terug zijn.
Grofweg kwam ik aanbiedingen tegen die allemaal rond de €750 - 850 pp zitten. Zou het vliegen op een andere locatie (New York, Washington, Philadelphia, ???) nog echt geld op kunnen leveren?. Het maakt voor de reis toch niet zoveel uit waar ik start... New York zou misschien het slimste zijn zodat ik een 2 -3 dagen geen auto hoef te huren?..
Zelfde geld eigelijk voor het vertrek punt, ik woon vlak bij Arnhem, dus luchthavens als Dusseldorf en Keulen zijn voor mij ongeveer net zo ver weg als Amsterdam..... Brussel waar ik veel mensen van zie vertrekken is vanaf mij bekeken wel vrij ver weg.
Vind het opzich vreemd dat ik voor een vlucht naar new york meer betaal als mijn vlucht naar LA vorig jaar.... Is toch een stuk verder vliegen.....