Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Georgie's NYC Foto-Trip Planning!
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Georgie's NYC Foto-Trip Planning!
Dank je, wat stom dat ik dat niet zelf heb gevonden. Ik was zo gefocused op een boekje dat ik de website vergeten was.
Ik kopieer het hier even, misschien heeft iemand er nog wat aan:
Aja Asian Bistro
* 20% savings on entire check (dinner) with the New York City Explorer Pass
more...
Bloomingdale's
* Complimentary 15% Savings Certificate with New York City Explorer Pass. And when you spend $200 or more, receive a free Signature Gift with purchase.
more...
CitySights New York City All Around Town Tour
* Special upgrade fee of only $12 for the All Around Town Tour is one choice* with the New York City Explorer Pass.
more...
Guggenheim Museum Store
* 10% savings on merchandise in the Museum Store
more...
Heartland Brewery & Rotisserie
* 20% savings on lunch or dinner at the Empire State location with the New York City Explorer Pass.
more...
Macys Herald Square
* Complimentary Visitor Savings Pass valid for 11% savings on qualifying purchases with the New York City Explorer Pass.
more...
Manhattan Helicopter Tour
* 20% savings on a Manhattan Helicopter Tour with the New York City Explorer Pass, plus Free picture with a keepsake frame
more...
Metropolitan Museum of Art Store
* 10% savings with purchase of $50 or more (some exclusions apply) with the New York City Explorer Pass.
more...
NBC Experience Store
* 10% savings with the New York City Explorer Pass.
more...
New York Water Taxi Beach
* Complimentary Mini Golf at Water Taxi Beach with the New York City Explorer Pass
more...
NY Skyride
* 2-for-1 admission* with the New York City Explorer Pass.
more...
Pacific Grill
* Your choice of either 20% off your total bill, happy hour drink specials, or complimentary dessert just by showing your New York City Explorer Pass.
more...
Sopranos Tour by On Location Tours
* 40% savings on Sopranos Sites Tour with the New York City Explorer Pass.
more...
South Street Seaport
* Free VIP Welcome Packet that includes special incentives, a coupon book, a complimentary logo gift item, and more.
more...
Woodbury Common Premium Outlets Day Trip
* Skip the Lines! Plus, as a bonus, you will receive a Woodbury Common Premium Outlets VIP Coupon Book filled with valuable discounts!
Ik kopieer het hier even, misschien heeft iemand er nog wat aan:
Aja Asian Bistro
* 20% savings on entire check (dinner) with the New York City Explorer Pass
more...
Bloomingdale's
* Complimentary 15% Savings Certificate with New York City Explorer Pass. And when you spend $200 or more, receive a free Signature Gift with purchase.
more...
CitySights New York City All Around Town Tour
* Special upgrade fee of only $12 for the All Around Town Tour is one choice* with the New York City Explorer Pass.
more...
Guggenheim Museum Store
* 10% savings on merchandise in the Museum Store
more...
Heartland Brewery & Rotisserie
* 20% savings on lunch or dinner at the Empire State location with the New York City Explorer Pass.
more...
Macys Herald Square
* Complimentary Visitor Savings Pass valid for 11% savings on qualifying purchases with the New York City Explorer Pass.
more...
Manhattan Helicopter Tour
* 20% savings on a Manhattan Helicopter Tour with the New York City Explorer Pass, plus Free picture with a keepsake frame
more...
Metropolitan Museum of Art Store
* 10% savings with purchase of $50 or more (some exclusions apply) with the New York City Explorer Pass.
more...
NBC Experience Store
* 10% savings with the New York City Explorer Pass.
more...
New York Water Taxi Beach
* Complimentary Mini Golf at Water Taxi Beach with the New York City Explorer Pass
more...
NY Skyride
* 2-for-1 admission* with the New York City Explorer Pass.
more...
Pacific Grill
* Your choice of either 20% off your total bill, happy hour drink specials, or complimentary dessert just by showing your New York City Explorer Pass.
more...
Sopranos Tour by On Location Tours
* 40% savings on Sopranos Sites Tour with the New York City Explorer Pass.
more...
South Street Seaport
* Free VIP Welcome Packet that includes special incentives, a coupon book, a complimentary logo gift item, and more.
more...
Woodbury Common Premium Outlets Day Trip
* Skip the Lines! Plus, as a bonus, you will receive a Woodbury Common Premium Outlets VIP Coupon Book filled with valuable discounts!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Hey Sophie!
Ik heb een kaartje voor je gemaakt met google maps. Het transport tussen DUMBO-Williamsburg & williamsburg-Green-Wood/Coney is aardig lastig, maar dat heb ik allemaal wel in eht kaartje geschreven. Hopelijk heb je er wat aan!
Kaartje
Ik heb een kaartje voor je gemaakt met google maps. Het transport tussen DUMBO-Williamsburg & williamsburg-Green-Wood/Coney is aardig lastig, maar dat heb ik allemaal wel in eht kaartje geschreven. Hopelijk heb je er wat aan!
Kaartje
- Georgie
- Amerika-expert
Oh Chris wat geweldig! Heel erg bedankt.
Ook erg leuk dat je die schoenen er bij hebt gezet, dat vond ik al zo'n tof plekje.
Atlantic Avenue zat ik vandaag nog aan te denken dat ik daar ook heen wilde.
En natuurlijk vind je tip voor Green-Wood heel erg goed, en Coney Island dus ook.

Ook erg leuk dat je die schoenen er bij hebt gezet, dat vond ik al zo'n tof plekje.
Atlantic Avenue zat ik vandaag nog aan te denken dat ik daar ook heen wilde.
En natuurlijk vind je tip voor Green-Wood heel erg goed, en Coney Island dus ook.

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Atlantic avenue is verder geen zak aan, tenzij je op zondag gaat als de Brooklyn Flea gehouden wordt in de oude Williamsburg savings bank
.

- Georgie
- Amerika-expert
Maar jij had er wel mooie foto's 

kijk super even alle bladzijden gelezen
wat een verhaal...
super dat je in februari gaat kan je mooi vertellen waar je nu echt heen moet (A)
deze maand maar mijn hw maken om in de vakantie flink te gaan genieten aangezien ik ook puur voor de fotos ga !!

super dat je in februari gaat kan je mooi vertellen waar je nu echt heen moet (A)
deze maand maar mijn hw maken om in de vakantie flink te gaan genieten aangezien ik ook puur voor de fotos ga !!
- Georgie
- Amerika-expert
Ik had je pm gekregen bartjeuh maar er stond niets in behalve een quote van mij. Had je nog iets willen zeggen of was dat het 
Ik zal zeker hierna tips komen geven en ik wil hier live gaan foto-reporten, dus hou het over 1 maand maar in de gaten.

Ik zal zeker hierna tips komen geven en ik wil hier live gaan foto-reporten, dus hou het over 1 maand maar in de gaten.
ja ik zie het klopt helemaal niks van ik had een klein verhaaltje getypt :S
maar het kwam er op neer wat het ongeveer gaat kosten da geintje weekje a 10 dagen voor mijn vakantie in .... augustus\september +-
maar het kwam er op neer wat het ongeveer gaat kosten da geintje weekje a 10 dagen voor mijn vakantie in .... augustus\september +-
- Georgie
- Amerika-expert
Nou ik heb heel erg geluk gehad met mijn reis.
Mijn ticket was 240 euro, mijn hostel 110 dollar en de NY Explorer Pass was 65 dollar. Ik reken nog op 200 euro aan eten en drinken. Maar dat is voor 5 dagen.
Je kunt New York zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Ik heb voor budget gekozen. Ergens in dit topic staat ook een grove prijsberekening en er staan heel veel topics hier die met prijzen (en tips hiervoor!) te maken hebben. Altijd wat ruimer rekenen is ook handig.
Verder las ik dus dat jij ook gaat voor de fotografie? Wat voor camera heb je? En wat voor fotografie wil je gaan doen? En is het je eerste keer in New York? Wil je echt de standaard foto's maken of op zoek naar de wat onbekendere, authentiekere plekjes? Ik ga proberen een mix van beide te maken.
Mijn ticket was 240 euro, mijn hostel 110 dollar en de NY Explorer Pass was 65 dollar. Ik reken nog op 200 euro aan eten en drinken. Maar dat is voor 5 dagen.
Je kunt New York zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Ik heb voor budget gekozen. Ergens in dit topic staat ook een grove prijsberekening en er staan heel veel topics hier die met prijzen (en tips hiervoor!) te maken hebben. Altijd wat ruimer rekenen is ook handig.
Verder las ik dus dat jij ook gaat voor de fotografie? Wat voor camera heb je? En wat voor fotografie wil je gaan doen? En is het je eerste keer in New York? Wil je echt de standaard foto's maken of op zoek naar de wat onbekendere, authentiekere plekjes? Ik ga proberen een mix van beide te maken.
ik hou van fotos maken !! ik ga niet de deur uit zonder camera.
doe het nu ? 2½ jaar met dslr camera
ben zelf van de macro fotos maar ja op vakantie heb je daar weinig aan dan is het meer voor kiekjes maar tog weer op me eigen manier en alles zien kwa bezichtigingen.
de bedoeling is in..augustus\september te gaan en ja eerste keer
ben vorige jaar in china geweest voor een dikke vette rondreis was super mooi alleen ja zat wel een prijskaartje aan.
verder heb ik dan een canon 450D met wat standard lenzen 24-105 / 75-300 ( die ik dan ook meeneemm op reis )
wat ik ook zeker ga meenemen is een statief want ja die ontbrak nogal tot me grote spijt geen nachtfotos kunnen maken
en verder speur ik hier en daar rond voor tips en me eigen agenda te maken
doe het nu ? 2½ jaar met dslr camera
ben zelf van de macro fotos maar ja op vakantie heb je daar weinig aan dan is het meer voor kiekjes maar tog weer op me eigen manier en alles zien kwa bezichtigingen.
de bedoeling is in..augustus\september te gaan en ja eerste keer

ben vorige jaar in china geweest voor een dikke vette rondreis was super mooi alleen ja zat wel een prijskaartje aan.
verder heb ik dan een canon 450D met wat standard lenzen 24-105 / 75-300 ( die ik dan ook meeneemm op reis )
wat ik ook zeker ga meenemen is een statief want ja die ontbrak nogal tot me grote spijt geen nachtfotos kunnen maken
en verder speur ik hier en daar rond voor tips en me eigen agenda te maken
Nu dat ik al een paar dagen bezig ben met zoeken wat ik wil gaan doen
Moet ik wel zeggen dat je goed je huiswerk heb gemaakt kwa dingen te gaan bezichten
Mijn complimenten
Scheelt natuurlijk een hoop tijd voor mij ^^
Maar wat voor camera of iets schiet jij mee
Heb je ook een site...
Moet ik wel zeggen dat je goed je huiswerk heb gemaakt kwa dingen te gaan bezichten
Mijn complimenten
Scheelt natuurlijk een hoop tijd voor mij ^^
Maar wat voor camera of iets schiet jij mee
Heb je ook een site...
- Georgie
- Amerika-expert
Leuk, ik heb bijna dezelfde camera, de 400D, dus een iets ouder model. Ik heb de kitlens 18-55 en twee zoomlenzen 50-80 en 80-200 en sinds twee weken een groothoeklens 10-24.
Ik hoop dat je wat aan mijn voorwerk hebt. Ik heb alles in GoogleMaps gezet met icoontjes, die ik dan voor mezelf ga uitprinten. Het is het slimste om te plannen per wijk en dan ook naar het licht te kijken. Zo doe ik bewust het ESB 's avonds en TOTR overdag. En de Brooklyn Bridge doe ik met zonsopkomst (zonsondergang helaas geen tijd voor). Dat soort dingen zijn toch wel handig om in te calculeren.
Wanneer wil je gaan?
Mijn website is www.sosiewosie.com maar die is erg outdated.
Ik hoop dat je wat aan mijn voorwerk hebt. Ik heb alles in GoogleMaps gezet met icoontjes, die ik dan voor mezelf ga uitprinten. Het is het slimste om te plannen per wijk en dan ook naar het licht te kijken. Zo doe ik bewust het ESB 's avonds en TOTR overdag. En de Brooklyn Bridge doe ik met zonsopkomst (zonsondergang helaas geen tijd voor). Dat soort dingen zijn toch wel handig om in te calculeren.
Wanneer wil je gaan?
Mijn website is www.sosiewosie.com maar die is erg outdated.
wooow mooie fotos en een leuke domeinnaam
je bent ook overal geweest
landschap fotos (L) zijn zeker prachtig
maar wanner we gaan is nog niet bekend en met hoeveel
gaan a.s. zaterdag ff om te tafel wat we gaan doen hoe en wat en waar.
het word iig wel na het hoogseizoen zijn de prijzen weer wat lager
je bent ook overal geweest

landschap fotos (L) zijn zeker prachtig
maar wanner we gaan is nog niet bekend en met hoeveel
gaan a.s. zaterdag ff om te tafel wat we gaan doen hoe en wat en waar.
het word iig wel na het hoogseizoen zijn de prijzen weer wat lager

Probeer dan ergens in oktober te gaan Bart, dan zijn de vliegtickets goed geprijsd en de fall folliage kleuren in Central Park zijn dan op zijn mooist!
- Georgie
- Amerika-expert
Dank je voor het compliment, dat vind ik leuk om te horen.
En je moet naar Chris luisteren voor de tips, hij is de NYC expert
En je moet naar Chris luisteren voor de tips, hij is de NYC expert

ja wanne gek oktober das veel te laat
zat meer in september te denken, maar ja bepaal niet alleen zie ik zaterdag wel.. hoe jullie wel op de hoogte
zat meer in september te denken, maar ja bepaal niet alleen zie ik zaterdag wel.. hoe jullie wel op de hoogte
- Georgie
- Amerika-expert
Zo veel later is oktober toch niet dan september
En als de tickets goedkoper zijn en de kleuren mooier, zou ik t wel weten..

En als de tickets goedkoper zijn en de kleuren mooier, zou ik t wel weten..
Ik vind het nog steeds flauw dat ik niet met je mee mag Sophie 

Sandy

maar ja 1 ding is zeker kga niet meer naar NY

- Georgie
- Amerika-expert
Ik ben er gisteren geweest, vond het onwijs leuk. Heb echt heel erg veel brochures van verschillende staten meegenomen. Ga ik morgen allemaal eens lekker doornemen.
waarom gaat jouw NY reis niet door?
waarom gaat jouw NY reis niet door?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3230 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv