Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse ketens in Belgie
Re: Amerikaanse ketens in Belgie
Heb meer belang bij een frikandellen keten in rural Texas 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Je bedoelt een curryworst ketenTexas Boy schreef:Heb meer belang bij een frikandellen keten in rural Texas

- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
In de jaren 80 was er een Wendy's op de De Keyserlei in Antwerpen. Ik kan het mij nog goed herinneren want wij liepen er wel eens binnen na school .
Wij kenden toen als jeugd enkel de Quick indertijd en vonden het wel tof dat je zelf je hamburger mocht samenstellen die à la minute gebakken werd .En hij was nog erg lekker ook
Na een tijd is het filiaal van Wendy's gesloten maar waarom weet ik niet.
Hard Rock Cafe is een ander paar mouwen,er was enige tijd een mooie vestiging op de Groenplaats maar die is ook ,spijtig genoeg,zonder pardon gesloten. Wij hebben toen gelezen in de krant dat HRC naar Amerikaanse normen wil werken op personeelsvlak, maar dat het in België fiscaal te duur zou zijn als het evenveel personeel zou moeten tewerkstellen.
Kastelke heeft gelijk als zij zegt dat een doorsneebelg niet voor die platte broodjestoetanden is. Het merendeel heeft liever een krokante smos/martino baguette maar af en toe een Subwaybroodje kan er bij ons wel in hoor. Maar dat komt dan weer ,denk ik,door het feit dat Subway hier in Antwerpen nog niet zo lang is ,en wij (en misschien nog meer forumleden)Subway leren kennen hebben in Amerika en we dan toch even het gevoel hebben wat Amerikaanse sfeer op te snuiven.
Curryworsten vind je ook hier in overvloed
Maar eigenlijk is er hier in België van alles zoveel keuze dat je niet weet wat je eerst moet eten.

Na een tijd is het filiaal van Wendy's gesloten maar waarom weet ik niet.

Hard Rock Cafe is een ander paar mouwen,er was enige tijd een mooie vestiging op de Groenplaats maar die is ook ,spijtig genoeg,zonder pardon gesloten. Wij hebben toen gelezen in de krant dat HRC naar Amerikaanse normen wil werken op personeelsvlak, maar dat het in België fiscaal te duur zou zijn als het evenveel personeel zou moeten tewerkstellen.
Kastelke heeft gelijk als zij zegt dat een doorsneebelg niet voor die platte broodjestoetanden is. Het merendeel heeft liever een krokante smos/martino baguette maar af en toe een Subwaybroodje kan er bij ons wel in hoor. Maar dat komt dan weer ,denk ik,door het feit dat Subway hier in Antwerpen nog niet zo lang is ,en wij (en misschien nog meer forumleden)Subway leren kennen hebben in Amerika en we dan toch even het gevoel hebben wat Amerikaanse sfeer op te snuiven.

Curryworsten vind je ook hier in overvloed

Maar eigenlijk is er hier in België van alles zoveel keuze dat je niet weet wat je eerst moet eten.

Vergeet niet dat Den Haag Centraal zoals je het nu kent in 2013 niet meer bestaat. Dit jaar gaat de centrale hal dicht en komt er een tijdelijk station in de Rijnstraat (volgens mij). Servex is nu al aan het werven voor barista's voor Starbucks Den Haag CSDejaVu schreef:
Op Den Haag Centraal is geen plek meer

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 740 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne