Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis kaat40: advies!! gevraagd rondreis zuidwest
Reis kaat40: advies!! gevraagd rondreis zuidwest
Wij (2 volw. en 3 kinderen, 14-12-9) willen in de zomer een rondreis maken. Onze voorlopige route is als volgt:
- aankomst las Vegas 1nacht
- grand canyon 2 nachten
- mesa verde 2 nachten
- monument Valley 1 nacht
- Bryce 2 nachten
- Las Vegas 2 nachten
- Death Valley 1 nacht
- Lee Vining 1 nacht
- Yosemite 2 nachten
- San Francisco 3 nachten
- Morro bay 1 nacht
- Sequoia
- Los Angeles 2-3 nachten
- NL
Een paar vraagjes;
- is het niet too much? We willen natuurlijk wel veel zien!
- kan ik ook van Death Valley - lone pine - naar sequoia zonder helemaal onderlangs via Bakersfield
Dan kan ik Sequoia ertussen zetten en kan ik op het eind gewoon langs de kust van SF naar LA
- Zion sla ik over want ik wil perse naar Mesa Verde
Ik denk dat Bryce mooier is dan Zion??
- Moab vind ik ook mooi maar alles gaat niet en dan kies ik liever voor Mesa Verde
- in welke parken moet ik een overnachting vooraf geboekt hebben, of kan 't ook onderweg
Alle tips/reacties zijn welkom, ook leuke dingen voor de kids
- aankomst las Vegas 1nacht
- grand canyon 2 nachten
- mesa verde 2 nachten
- monument Valley 1 nacht
- Bryce 2 nachten
- Las Vegas 2 nachten
- Death Valley 1 nacht
- Lee Vining 1 nacht
- Yosemite 2 nachten
- San Francisco 3 nachten
- Morro bay 1 nacht
- Sequoia
- Los Angeles 2-3 nachten
- NL
Een paar vraagjes;
- is het niet too much? We willen natuurlijk wel veel zien!
- kan ik ook van Death Valley - lone pine - naar sequoia zonder helemaal onderlangs via Bakersfield
Dan kan ik Sequoia ertussen zetten en kan ik op het eind gewoon langs de kust van SF naar LA
- Zion sla ik over want ik wil perse naar Mesa Verde
Ik denk dat Bryce mooier is dan Zion??
- Moab vind ik ook mooi maar alles gaat niet en dan kies ik liever voor Mesa Verde
- in welke parken moet ik een overnachting vooraf geboekt hebben, of kan 't ook onderweg
Alle tips/reacties zijn welkom, ook leuke dingen voor de kids
Re: advies!! gevraagd rondreis zuidwest
Waarom start je de reis niet bij Phoenix en ga je dan rond de Grand Canyon richting Vegas?
Op deze manier kom je maar 1 keer langs Vegas en heb je meer tijd over voor de rest. Op deze manier heb ik mijn route ook samengesteld (viewtopic.php?f=7&t=27714&start=20#p531774).
Ik heb in 2009 zowieso Yosemite vooraf geboekt en Death Valley, maar als je van dag tot dag planned, kun je al meer zaken boeken lijkt me. Dan heb je ook meer tijd om een keuze te maken.
Ik heb destijds in de dorpjes onderweg niet gereserveerd inderdaad, puur bij bezichtigingen en steden.
Op deze manier kom je maar 1 keer langs Vegas en heb je meer tijd over voor de rest. Op deze manier heb ik mijn route ook samengesteld (viewtopic.php?f=7&t=27714&start=20#p531774).
Ik heb in 2009 zowieso Yosemite vooraf geboekt en Death Valley, maar als je van dag tot dag planned, kun je al meer zaken boeken lijkt me. Dan heb je ook meer tijd om een keuze te maken.
Ik heb destijds in de dorpjes onderweg niet gereserveerd inderdaad, puur bij bezichtigingen en steden.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk dat je gaat het is erg bijzonder en je maakt een ander rondje dan anderen..
Het is vor ohet overzicht handig als je de dagen even uitschrijft..
Zo van
dag 1 A'dam - Las VEgas
dag 2 Las VEgas - Grand Canyon NP
dag 3 etc etc
dan is beter en sneller te zien waar je ruimte hebt en waar niet. En met google maps kun je er ook de afstanden en globale rijtijden bijzoeken.
Mesa verde is bijzonder! Je gaat naar Bryce maar slaat Zion over, jammer. Maar bij Sequoia lijk je wat weinig tijd gepland. Enfin dat zijn wat dingen die me nu opvallen. En misschien is Phoenix wel een goede start...
Het is vor ohet overzicht handig als je de dagen even uitschrijft..
Zo van
dag 1 A'dam - Las VEgas
dag 2 Las VEgas - Grand Canyon NP
dag 3 etc etc
dan is beter en sneller te zien waar je ruimte hebt en waar niet. En met google maps kun je er ook de afstanden en globale rijtijden bijzoeken.
Mesa verde is bijzonder! Je gaat naar Bryce maar slaat Zion over, jammer. Maar bij Sequoia lijk je wat weinig tijd gepland. Enfin dat zijn wat dingen die me nu opvallen. En misschien is Phoenix wel een goede start...
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sequoia zou ik overslaan, dat betekent heel veel (saaie stukken) heen en weer rijden op deze manier. En onderlangs rijden betekent ook een minder mooie route en je mist dan de Tioga Pass. Hoeveel tijd heb je in totaal? Heb je 1 nacht voor Sequoia gepland? Die zou ik voor Yosemite gebruiken.
Ik denk dat voor de kinderen Zion leuker is dan Mesa Verde, maar je kunt ook beide doen. Als je op tijd vertrekt van de GC kun je aan het eind van de middag al iets bekijken en de volgende ochtend een tour doen. Dan heb je aan 1 overnachting voldoende. Zie ook ons 2008-verslag voor ons bezoek aan Mesa Verde (en Zion, etc) om een idee te krijgen.
Hoe wil je van Monument valley naar Bryce rijden? Als je via Page rijdt, overweeg dan om 1 overnachting in Page en 1 overnachting Bryce te doen. ALs je via Capitol Reef rijdt, doe dan een overnachting in Torrey. Hoe gaan jullie eigenlijk, met een auto of met een camper? Voor Yosemite en de GC zou ik zeker boeken, maar ook voor de andere parken lijtk me het niet onverstandig.
Liggen de vluchten al vast?
Marianne
Ik denk dat voor de kinderen Zion leuker is dan Mesa Verde, maar je kunt ook beide doen. Als je op tijd vertrekt van de GC kun je aan het eind van de middag al iets bekijken en de volgende ochtend een tour doen. Dan heb je aan 1 overnachting voldoende. Zie ook ons 2008-verslag voor ons bezoek aan Mesa Verde (en Zion, etc) om een idee te krijgen.
Hoe wil je van Monument valley naar Bryce rijden? Als je via Page rijdt, overweeg dan om 1 overnachting in Page en 1 overnachting Bryce te doen. ALs je via Capitol Reef rijdt, doe dan een overnachting in Torrey. Hoe gaan jullie eigenlijk, met een auto of met een camper? Voor Yosemite en de GC zou ik zeker boeken, maar ook voor de andere parken lijtk me het niet onverstandig.
Liggen de vluchten al vast?
Marianne
Sequoia/Kings Canyon heeft geen ingang aan de kant van Death valley. Maar zoals je het nu opschrijft lijkt het er op dat je van Morro Bay naar Sequoia wil voor 1 nachtje en dan door naar L.A. Ik denk dat dat een hoop tijd kost waarbij je te weinig tijd overhoudt voor het park. Als het je om de grote bomen gaat, die staan ook in Yosemite. Ik zou ze daar bekijken en je tijd besteden voor een extra overnachting aan de kust. Bijvoorbeeld Monterey en Santa Barbara ipv Morro Bay.
Waarom wil je in Bryce 2 nachten blijven? Je kan ook kiezen voor 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion zodat je toch een indruk van dit park kan krijgen. Bryce is mooi, maar in verhouding klein en met de uitzichtpunten en een mooie wandeling van een uur of anderhalf heb je al een hele goede indruk gekregen. Probeer in ieder geval de zonsondergang mee te pikken. Zion is groener met een leuk riviertje en veel wandelmogelijkheden, persoonlijk lijkt mij dit aantrekkelijker voor kinderen. Neem vanaf Monument Valley trouwens de route via Valley of Gods, Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM (je hebt alleen tijd voor de loop, maar leuk is het wel) Capitol Reef en http://www.scenicbyway12.com . Dit is echt erg mooi. Wellicht zou je ook een overnachting in Torrey kunnen overwegen zodat je meer tijd hebt voor Natural Briges en Capitol Reef.
De Grand Canyon zou ook met 1 overnachting kunnen als je aankomend vanuit Las Vegas de Hermit's Rest doet, de zonsondergang bekijkt en wellicht een korte wandeling langs de Rim maakt. De rit Grand Canyon-Mesa Verda duurt non-stop ongeveer 5 uur. Je rijdt dan langs de punten van de Eastrim, dus je zult er wellicht langer over willen doen, maar dan nog heb je voldoende tijd met 1 overnachting. Echter wil je een helicoptervlucht maken, een flinke hike de canyon in etc. dan heb je zeker 2 nachten nodig.
Voor alle nationale parken én monumenten geldt dat je veel informatie over logies, wandelingen, bezienswaardigheden en soms zelfs tijdschema's ed. kan vinden via http://www.nps.gov
Waarom wil je in Bryce 2 nachten blijven? Je kan ook kiezen voor 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion zodat je toch een indruk van dit park kan krijgen. Bryce is mooi, maar in verhouding klein en met de uitzichtpunten en een mooie wandeling van een uur of anderhalf heb je al een hele goede indruk gekregen. Probeer in ieder geval de zonsondergang mee te pikken. Zion is groener met een leuk riviertje en veel wandelmogelijkheden, persoonlijk lijkt mij dit aantrekkelijker voor kinderen. Neem vanaf Monument Valley trouwens de route via Valley of Gods, Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM (je hebt alleen tijd voor de loop, maar leuk is het wel) Capitol Reef en http://www.scenicbyway12.com . Dit is echt erg mooi. Wellicht zou je ook een overnachting in Torrey kunnen overwegen zodat je meer tijd hebt voor Natural Briges en Capitol Reef.
De Grand Canyon zou ook met 1 overnachting kunnen als je aankomend vanuit Las Vegas de Hermit's Rest doet, de zonsondergang bekijkt en wellicht een korte wandeling langs de Rim maakt. De rit Grand Canyon-Mesa Verda duurt non-stop ongeveer 5 uur. Je rijdt dan langs de punten van de Eastrim, dus je zult er wellicht langer over willen doen, maar dan nog heb je voldoende tijd met 1 overnachting. Echter wil je een helicoptervlucht maken, een flinke hike de canyon in etc. dan heb je zeker 2 nachten nodig.
Voor alle nationale parken én monumenten geldt dat je veel informatie over logies, wandelingen, bezienswaardigheden en soms zelfs tijdschema's ed. kan vinden via http://www.nps.gov
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Reis kaat40: advies!! gevraagd rondreis zuidwest
Misschien heb je iets aan ons reisverslag van 2005. Onze kinderen waren toen 13, 11 en 9. We hebben destijds de plaatsen bezocht die in je lijstje staan. http://www.michelly.nl
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
De meningen zijn altijd flink verdeeld op dit forum, maar persoonlijk vind ik Zion vele, vele malen mooier en interessanter dan Bryce. Angels Landing en The Narrows zijn twee absoluut schitterende wandelingen die je niet mag missen. Google anders eens op deze twee termen om een goede indruk te krijgen. Zion is wel een echt wandelpark, ben je geen wandelaar of zit je krap in de tijd dan is Bryce misschien wel beter. De optie die eerder genoemd is om 1 dag Zion en 1 dag Bryce te doen is natuurlijk een mooie middenweg!
"Neem vanaf Monument Valley trouwens de route via Valley of Gods, Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM (je hebt alleen tijd voor de loop, maar leuk is het wel) Capitol Reef en http://www.scenicbyway12.com . Dit is echt erg mooi." <--- dit is een zeer mooie route van jolanxyz en echt een must! Zou daar nog aan willen toevoegen: sla aan het eind van de Moki Dugway (bovenop de berg) direct linksaf de zandweg op en rij deze helemaal uit (weg is goed berijdbaar). Aan het eind kom je op een schitterend uitkijkpunt uit: Muley Point, met een adembenemend uitzicht over o.a. Valley of the Gods en Monument Valley (in de verte).
"Neem vanaf Monument Valley trouwens de route via Valley of Gods, Gooseneck SP, Moki Dugway, Natural Bridges NM (je hebt alleen tijd voor de loop, maar leuk is het wel) Capitol Reef en http://www.scenicbyway12.com . Dit is echt erg mooi." <--- dit is een zeer mooie route van jolanxyz en echt een must! Zou daar nog aan willen toevoegen: sla aan het eind van de Moki Dugway (bovenop de berg) direct linksaf de zandweg op en rij deze helemaal uit (weg is goed berijdbaar). Aan het eind kom je op een schitterend uitkijkpunt uit: Muley Point, met een adembenemend uitzicht over o.a. Valley of the Gods en Monument Valley (in de verte).
Laatst gewijzigd door martijn76 op 15 jan 2011, 11:20, 2 keer totaal gewijzigd.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zoals Martijn zegt meningen zijn erg verdeeld over Zion en Bryce. Zion heeft een mooie sfeer en verschillende aspecten van bergen en erosie, maar Bryce is voor mij ook wel erg bijzonder.... al die vormen. Onze zoon liep er rond met verbazing wat ie er allemaal in zag. Op mij maakte Bryce toch weer(!) een verpletterende indruk, maar ik had ook graag nog ene dag in ZIon gebleven (eerlijk is eerlijk).
En de weg van Escalante naar Cap Reef (SBwy 12) is ook prachtig!!
Veel plezier

Veel plezier
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20

Ik wilde daar ook perse naar toe in ons rondje (van ook een dikke twee weken) afgelopen zomer.
Eén nacht lijkt me voldoende, in bvb de Far View lodge in het park. 2 halve dagen is prima voor het park
Wij hebben erg genoten van de geleide tour in Balcony House, ook lekker avontuurlijk (ladder, tunnel,...) voor je kinderen.
De nacht voor Mesa Verde sliepen wij in Torrey (Capitol Reef), de nacht er na in Monument Valley (of Kayenta in ons geval).
Telkens een pittig eind rijden maar door prachtige landschappen. Tussen Torrey en Mesa Verde rij je langs Lake Powell (maar dan de andere kant van Page) en fantastisch mooie bergen en rotsen. Wij hebben daar enorm van genoten. Zie ons reisverslag.
Ik zou overigens ook gaan voor 1 nacht Bryce en 1 nacht Zion (tenzij je meer tijd hebt natuurlijk).
Bryce is ook leuk te combineren met Red canyon er naast gelegen. Zag er erg mooi uit maar wij hadden hiervoor helaas geen tijd.
definitieve?? route voor de zomer
Ik heb de volgende route samengesteld en vraag jullie mening. We reizen met 2 volwassenen en 3 kinderen (14,12 en 9) met een auto.
22-7 Duss - Las Vegas
23-7 Las Vegas - Grand Canyon
24-7 Grand Canyon
25-7 Grand Canyon - Mesa Verde
26-7 Mesa Verde - Monument Valley
27-7 Monument Valley - Page
28-7 Page - Bryce
29-7 Bryce
30-7 Bryce - Las Vegas
31-7 Las Vegas
01-8 Las Vegas - Death Valley
02-8 Death Valley - Lee Vining
03-8 Lee Vining - Yosemite
04-8 Yosemite
05-8 Yosemite - San Francisco
06-8 San Francisco
07-8 San Francisco
08-8 San Francisco - Monterey (walvissen kijken)
09-8 ...
10-8 ... - Los Angeles
11-8 Los Angeles
12-8 Los Angeles - Duss.
Wat denken jullie ervan?
- de vluchten liggen al vast
- van mesa verde kun je mooi naar Torrey en/of moab maar dat willen we een andere keer doen samen met Yellowstone
- denk dat Bryce mooier is dan Zion, daarom Zion links laten liggen
- wat is leuk vanaf Monterey naar LA? misschien lekker rustig afzakken
22-7 Duss - Las Vegas
23-7 Las Vegas - Grand Canyon
24-7 Grand Canyon
25-7 Grand Canyon - Mesa Verde
26-7 Mesa Verde - Monument Valley
27-7 Monument Valley - Page
28-7 Page - Bryce
29-7 Bryce
30-7 Bryce - Las Vegas
31-7 Las Vegas
01-8 Las Vegas - Death Valley
02-8 Death Valley - Lee Vining
03-8 Lee Vining - Yosemite
04-8 Yosemite
05-8 Yosemite - San Francisco
06-8 San Francisco
07-8 San Francisco
08-8 San Francisco - Monterey (walvissen kijken)
09-8 ...
10-8 ... - Los Angeles
11-8 Los Angeles
12-8 Los Angeles - Duss.
Wat denken jullie ervan?
- de vluchten liggen al vast
- van mesa verde kun je mooi naar Torrey en/of moab maar dat willen we een andere keer doen samen met Yellowstone
- denk dat Bryce mooier is dan Zion, daarom Zion links laten liggen
- wat is leuk vanaf Monterey naar LA? misschien lekker rustig afzakken
Laatst gewijzigd door kaat40 op 18 jan 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: LV-SF-LA nog tips voor onze reis??
Tja mij heb je met en Mesa Verde en Bryce ipv Zion, en je keuzes zijn duidelijk. Maar dan nog vind ik het wel druk. Bovendien begin je in LV en dan halverwege ben je er weer met een dag. Moet even puzzelen.
Re: definitieve?? route voor de zomer
de eerste dag in LV komen we om 19.00 uur aan en de volgende dag vertrekken we meteen.
Het is slechts een komen en gaan.
Het is slechts een komen en gaan.
Wat zijn je plannen voor Mesa Verde? De kinderen willen vast wel naar Cliff Palace en/of Balcony House met hun ladders ed. (guided tours)Verder is er nog veel meer te zien en eea neemt heel wat tijd. Het zal wel een kort bezoek worden als je eerst van GC naar Mesa Verde rijdt en dan de volgende dag naar Monument Valley. Onderweg is nog 4 Corners. Een tourist Trap maar als je er toch langs komt....In Cortez ben je er nog niet. Is nog bijna een uur rijden naar het Visitor center van mesa Verde en er zijn een paar mooie stops en route. Zion overslaan is niet iets dat ik zou aanraden. Bryce en Zion zijn niet te vergelijken. Waarom denk je dat Bryce mooier is?
Yeehaw
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Kaat,
Het was wel handiger geweest om dit onder je eerste bericht te zetten, er zijn daar al heel wat suggesties gedaan waar je nog niet op gereageerd hebt.
Wat Bryce/Zion betreft: ik vind Bryce mooier en aparter dan Zion, maar zeker met kinderen zou ik ook tijd voor Zion uittrekken. Bryce is klein, en met de Navajo/Queens Garden combinatie heb je een heel goede indruk van het park. In Zion is de Narrows met kinderen leuk en er zijn daar nog veel meer (ook kortere) wandelingen. Ook is Springdale leuk om te overnachten (kijk eens naar de Desert Pearl Inn).
Ik blijf Mesa Verde wel erg ver uit de route vinden. Heb je ons 2008-verslag al eens bekeken?
Marianne
Het was wel handiger geweest om dit onder je eerste bericht te zetten, er zijn daar al heel wat suggesties gedaan waar je nog niet op gereageerd hebt.
Wat Bryce/Zion betreft: ik vind Bryce mooier en aparter dan Zion, maar zeker met kinderen zou ik ook tijd voor Zion uittrekken. Bryce is klein, en met de Navajo/Queens Garden combinatie heb je een heel goede indruk van het park. In Zion is de Narrows met kinderen leuk en er zijn daar nog veel meer (ook kortere) wandelingen. Ook is Springdale leuk om te overnachten (kijk eens naar de Desert Pearl Inn).
Ik blijf Mesa Verde wel erg ver uit de route vinden. Heb je ons 2008-verslag al eens bekeken?
Marianne
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Heb je iets kunnen doen met onze adviezen in je eerdere topic, mischien heb je ze nog niet gezien?
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 56#p533156
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 56#p533156
Yeehaw schreef:Wat zijn je plannen voor Mesa Verde? De kinderen willen vast wel naar Cliff Palace en/of Balcony House met hun ladders ed. (guided tours)Verder is er nog veel meer te zien en eea neemt heel wat tijd. Het zal wel een kort bezoek worden als je eerst van GC naar Mesa Verde rijdt en dan de volgende dag naar Monument Valley. Onderweg is nog 4 Corners. Een tourist Trap maar als je er toch langs komt....In Cortez ben je er nog niet. Is nog bijna een uur rijden naar het Visitor center van mesa Verde en er zijn een paar mooie stops en route. Zion overslaan is niet iets dat ik zou aanraden. Bryce en Zion zijn niet te vergelijken. Waarom denk je dat Bryce mooier is?
Yeehaw
je hebt gelijk wat betreft mesa verde. In onze eerste versie hadden we er 2 nachten voor staan. denk dat we dat nu weer doen.
Bryce mooier is een gevoel. We moeten kiezen en willen denk ik toch 1 van de twee doen om rust in het schema te krijgen.
het is lastig.
Tja zit nu wel steeds naar dat kaartje van STreet en Trips te kijken ( nu al bijna een jaar in bezit via de AA-meeting
) maar kom niet veel verder dan 2400 miles en minimaal 41 uur rijden in 20 dagen. En dat is alleen maar van plek naar plek.
Dus er komt ongetwijfeld nog het nodige bij.
Oke ik lees nu dat je MesaVerde echt wilt doen, en inderdaad dan moet je er meer tijd voor uittrekken en dan moet je toch weer wat laten vallen. Maar een optie is ook om het toch te betrekken bij je rondje Yellowstone/CR/Moab/..... Denver?
Bryce is meer bijzonder dan Zion, die hoodoo's zie je niet zo snel in Europa. Misschien kun je beter wandelen in Zion, maar dat kun je in de Alpen ook. Je kunt in Bryce muilezels rijden naar beneden. Ook erg leuk als je er een dag bent. En als je via Zion naar LV rijdt zie je ook al heel wat.

Dus er komt ongetwijfeld nog het nodige bij.
Oke ik lees nu dat je MesaVerde echt wilt doen, en inderdaad dan moet je er meer tijd voor uittrekken en dan moet je toch weer wat laten vallen. Maar een optie is ook om het toch te betrekken bij je rondje Yellowstone/CR/Moab/..... Denver?
Bryce is meer bijzonder dan Zion, die hoodoo's zie je niet zo snel in Europa. Misschien kun je beter wandelen in Zion, maar dat kun je in de Alpen ook. Je kunt in Bryce muilezels rijden naar beneden. Ook erg leuk als je er een dag bent. En als je via Zion naar LV rijdt zie je ook al heel wat.
je hebt gelijk, ik heb ze allemaal gelezen en dacht erop gereageerd te hebben met een heel verhaal maar ik kon het niet terugvinden. Daarom nu opnieuw.Martin & Marianne schreef:Hallo Kaat,
Marianne
Bryce en Zion wordt wel erg druk. Misschien kunnen we terplekke zien of we nog naar Zion gaan als we genoeg gezien hebben van Bryce. Ik vind het kiezen wel erg lastig.
Mesa Verde staat eigelijk hoog op mijn lijstje maar ik snap wat je bedoelt. Misschien moet ik het schrappen, scheelt al gauw weer wat kilometers en tijd. Het moet voor de kinderen ook leuk blijven.
Dan kunnen we in beide parken verblijven. En kom ik ooit terug voor Mesa verde!!
Je verslag heb ik gelezen, dat maakt de keuze niet gemakkelijker, ziet er allemaal erg mooi uit.
Daar komt nog bij dat in Mesa Verde maar een lodge is (of ga je RVen of kamperen?) nl Far View Lodge. Een aantal B&B's in Mancos en anders moet je naar Cortez op deze route waar genoeg hotels zijn. Ik zou ook overwegen om Mesa Verde een andere keer te bekijken.
Ik heb de knoop doorgehakt en dit is het geworden:
22-7 duss - las Vegas
23-7 las Vegas - grand canyon (277m)
24-7 grand canyon
25-7 grand canyon - monument valley (194m)
26-7 monumnet valley - page (139m)
27-7 page - bryce (152m)
28-7 bryce
29-7 bryce - zion (85m)
30-7 zion
31-7 zion - las Vegas (160m)
01-8 las Vegas
02-8 las Vegas - death valley (144m)
03-8 death valley - Lee vining (210m)
04-8 Lee vining - yosemite (76m)
05-8 yosemite
06-8 yosemite - san francisco (210m)
07-8 san francisco
08-8 san francisco
09-8 san francisco - Monterey (113m) walvissen kijken?? - ...
10-8 .... - los angeles
11-8 los angeles
12-8 hele dag LA - 21.30 naar huis
Bedankt voor alle tips! Zit er nog iets in waar je twijfels bij hebt, ik hoor 't graag.
Jullie verslagen ben ik aan het lezen. Kan niet wachten om te gaan als ik al die foto's en verhalen zie.
Denk dat dit beter is. De rest bewaar ik voor een volgende keer.
Hebje nog een leuke tip langs de kust.
Is de kans op het zien van walvissen groot?
22-7 duss - las Vegas
23-7 las Vegas - grand canyon (277m)
24-7 grand canyon
25-7 grand canyon - monument valley (194m)
26-7 monumnet valley - page (139m)
27-7 page - bryce (152m)
28-7 bryce
29-7 bryce - zion (85m)
30-7 zion
31-7 zion - las Vegas (160m)
01-8 las Vegas
02-8 las Vegas - death valley (144m)
03-8 death valley - Lee vining (210m)
04-8 Lee vining - yosemite (76m)
05-8 yosemite
06-8 yosemite - san francisco (210m)
07-8 san francisco
08-8 san francisco
09-8 san francisco - Monterey (113m) walvissen kijken?? - ...
10-8 .... - los angeles
11-8 los angeles
12-8 hele dag LA - 21.30 naar huis
Bedankt voor alle tips! Zit er nog iets in waar je twijfels bij hebt, ik hoor 't graag.
Jullie verslagen ben ik aan het lezen. Kan niet wachten om te gaan als ik al die foto's en verhalen zie.
Denk dat dit beter is. De rest bewaar ik voor een volgende keer.
Hebje nog een leuke tip langs de kust.
Is de kans op het zien van walvissen groot?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 30 Reacties
- 1921 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 13 Reacties