Volgens mij is de persoon reeds op leeftijd gezien het handschrift en hebben ze van de pastoor in hun kerk de opdracht gekregen om ieder huishouden hier in Rogersville een persoonlijke brief te schrijven.
Lees mee

Ik ben ook gelovig, maar weet goed dat je JG nooit de hoop moet geven .. want ze blijven dan terug komen (is volgens mij hun beleid). Vroeger kwam altijd een JG vrouwtje in de waterbeddenstudio waar Stefan en een vriend van ons samen werkten. Ik had het altijd met haar te doen.Georgie schreef:Ik ben gelovig en had een keer een Jehova's Getuige aan de deur. Hij vroeg of ik geloof in God, dus ik zei ja. Dat vond ie al heel wat en dus bleef ie maar door praten. ik heb 'm uiteindelijk naar buiten weten te werken met de mededeling dat ik weg moest. Sindsdien is hij al twee keer langs gekomen om nog meer te komen praten.
Klopt, ik heb ooit zo'n lijst mogen inkijken en je schrikt van de details die erbij staan. (bv let op! blaffende hond)Briggy schreef:Volgens mijn oma werken ze met een lijst. Zij had ooit eens netjes gevraagd of ze haar van de lijst af wilden halen, en sindsdien zijn ze nooit meer langs geweest.
Georgie schreef:Ik vind het alleen zo ontzettend onbeschoft om de deur dicht te doen. Ik heb echter ook geen behoefte aan een gesprek aan de deur..