Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Newark airport-Manhattan

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
bodie
Amerika-newbie

Newark airport-Manhattan

Bericht door bodie »

We hebben gister tickets geboekt naar New York, aankomst en vertrek vliegveld Newark. We hebben een hotel in Manhattan, vlakbij Grand Terminal. Heeft er iemand ervaring met de supershuttle die vertrekt vanaf Newark naar het centrum van Manhattan?
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Vraagje : bij wie heb je geboekt voor de reis en bij wie (of rechtstreeks) voor het hotel.

Ik ben een beetje aan het rondkijken, heel....heel misschien zit er nog een kleine vakantie in dit jaar, misschien alleen, misschien met z'n tweeen. Dus alles wat afreist naar NY zet ik op een rijtje. Alhoewel de prijzen van tickets ineens duurder kunnen worden.

In ieder geval vast veel plezier met de voorpret en de reis. Wanneer ga je b.t.w. ?
Groetjes, Nel
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Newark airport-Manhattan

Bericht door enger003 »

bodie schreef:We hebben gister tickets geboekt naar New York, aankomst en vertrek vliegveld Newark. We hebben een hotel in Manhattan, vlakbij Grand Terminal. Heeft er iemand ervaring met de supershuttle die vertrekt vanaf Newark naar het centrum van Manhattan?
Ja, ik heb zelfs heel vaak van die supershuttle gebruik gemaakt, en het is een prima voorziening.
Je kan gewoon de kaartjes bij de bus kopen, denk zo'n $ 13 per rit op het moment.
Dus bus gaat meerdere malen per uur, en stopt op alle terminals van Newark.
Gewoon de bordjes Ground transportation volgen, je moet de bus van Olympia Trail hebben, als ik mij goed herinner.
De bus stopt onderweg niet, maar brengt je direcht naar de Port Athority Busterminal (42 street dacht ik). Het is een uurtje rijden. De bus heeft niet echt veel bagageruimte.
Neem niet de airport train naar Manhattan, dus bus veel comfortabeler en sneller !!!
Als je nog vragen hebt, stuur me dan maar een mailtje.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
bodie
Amerika-newbie

Bericht door bodie »

Eric, bedankt voor je duidelijke reactie!
Girl_2004, ik ga samen met een vriendin en vertrek op maa. 4 sep. De eerste 3 dagen verblijven we in New York en daarna gaan we nog 2 weken richting Boston, Philadelphia, Washington en Niagara. We hebben tickets (Continental Airlines € 475,00 incl. tax) en autohuur via reisburo geboekt en hotel via internet (travellerspoint.com). Dit is de 3e keer dat we naar Amerika gaan en we hebben het zo de andere 2 keer ook gedaan. Het is wel de eerste keer dat we naar New York gaan!
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Newark airport-Manhattan

Bericht door phillybilly »

enger003 schreef:
bodie schreef:We hebben gister tickets geboekt naar New York, aankomst en vertrek vliegveld Newark. We hebben een hotel in Manhattan, vlakbij Grand Terminal. Heeft er iemand ervaring met de supershuttle die vertrekt vanaf Newark naar het centrum van Manhattan?
Ja, ik heb zelfs heel vaak van die supershuttle gebruik gemaakt, en het is een prima voorziening.
Je kan gewoon de kaartjes bij de bus kopen, denk zo'n $ 13 per rit op het moment.
Dus bus gaat meerdere malen per uur, en stopt op alle terminals van Newark.
Gewoon de bordjes Ground transportation volgen, je moet de bus van Olympia Trail hebben, als ik mij goed herinner.
De bus stopt onderweg niet, maar brengt je direcht naar de Port Athority Busterminal (42 street dacht ik). Het is een uurtje rijden. De bus heeft niet echt veel bagageruimte.
Neem niet de airport train naar Manhattan, dus bus veel comfortabeler en sneller !!!
Als je nog vragen hebt, stuur me dan maar een mailtje.
Eric
Klopt! Ik heb die bus ook gebruikt in December en hij gaat rechtstreeks van het vliegveld naar Port Athority busterminal. Wij betaalden $ 19 maar dit was voor een retourtje. De bagageruimte in de bus vond ik wel meevallen.....wij hadden 4 koffers die "onderin" konden en de handbagage namen we mee in de bus.
Fijne vakantie!!

Groetjes, Jolanda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer