Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..

Bericht door Dento »

Fisherman schreef:Maar ik zou zelf nooit zo'n oud huis willen hebben omdat ik weet hoeveel problemen je elke keer kunt krijgen :wink: .
Ons huis is uit 1930, en we zitten gehuurd, maar ik zou het nooit en te nimmer willen kopen omdat ik links en rechts allerlei dingen zie die ik dan zou willen veranderen, verbeteren en vernieuwen en daar zal veel geld in gaan zitten. Nu heeft het deels ook wel met de mate van onderhoud te maken, maar zelfs als je het goed onderhoudt kan door de leeftijd er vanalles aan komen.

Een oud huis heeft absoluut zijn charmes, maar met die charmes komen ook mindere dingen, zoals bijvoorbeeld een kleine keuken en een kleine badkamer, niet optimale isolatie en verwarming. Dat is allemaal wel te verhelpen, maar ook hier geldt dat het een smak geld kost om dat allemaal te doen (denk bijvoorbeeld alleen al aan het vervangen van de nog originele enkel glazen ramen in het hele huis die allemaal op maat gemaakt zullen moeten worden).
Fisherman schreef:Ik kwam een paar maanden geleden langs dit huis en heb gelijk een foto gemaakt en tegen mijn vrouw gezegt dat dit een inspiratie is voor mijn droomhuis die ik ooit zelf hoop te bouwen :wink:
Leuk huisje inderdaad - alleen zou ik het stenen deel van de pilaren veranderen; dit is nu wat massief. :wink: Voor de rest hoeft het niet ingepakt te worden, ik trek er zo wel in. Leuk ook, aan het water.

Ooit wil ik nog eens zoiets ergens hier in de Rockies hebben, maar da's een droom voor later...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Fisherman
Amerikakenner

Re: Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..

Bericht door Fisherman »

Dat is allemaal wel te verhelpen, maar ook hier geldt dat het een smak geld kost om dat allemaal te doen (denk bijvoorbeeld alleen al aan het vervangen van de nog originele enkel glazen ramen in het hele huis die allemaal op maat gemaakt zullen moeten worden).
Inderdaad,het kost bakken geld om een oud huis helemaal perfect te krijgen!
Wat je zegt over het vervangen van ramen is een goed voorbeeld,ik doe zo nu en dan wel eens van zulke klussen en ik sla er elke keer bijna van achterover als ik zie wat speciaal op maat gemaakte ramen kosten :shock: !
Voor de rest hoeft het niet ingepakt te worden, ik trek er zo wel in. Leuk ook, aan het water.
Ik zal er ook niet moeilijk over doen,trek er ook wel in zonder verpakking en een strikje :wink: !

Ik zou het trouwens ook graag in de Rockies willen hebben,dat lijkt me geweldig! Maar ik weet niet of mijn vrouw het daar mee eens is,ze vind Colorado een prachtige staat en ze komt er altijd graag voor business of om er te skien maar ik zie haar jammer genoeg niet echt snel die kant op verhuizen.

Ze heeft andere plannen,haar droom is om over een jaar of 10 een oud farmhouse in Tuscany te kopen en zelf op te knappen en daar te gaan wonen als ze stopt met werken wat ik ook wel leuk vind hoor :wink: .
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer