Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hi I'm Joey

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
JoeyK
Amerika-newbie

Hi I'm Joey

Bericht door JoeyK »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Joey en met mijn 19 jaartjes misschien wel de jongste op dit forum :D
Waarom? Dat zal ik proberen kort en bondig te houden :P
Ik ben nog nooit in de States geweest maar met enige hoop en als alles loopt zoals het moet zit er dit jaar wel een vakantie in, dus dat is iets heel moois om naar uit te kijken!
Maar heb me hier aangemeld met een andere reden: Ik ben al zolang ik het me eigenlijk niet meer kan herinneren helemaal verliefd op Amerika, ik krijg daarbij een bepaald geluksgevoel....droom weet niet wat but i love it! :wink: Nou is mijn enige levenswens/droom (en misschien dat mensen me daar nog jong voor vinden) maar ben al redelijk volwassen om over/binnen 10 jaar in Amerika te wonen(10-jaren plan dit jaar ingegaan) Heb me ingeschreven op dit forum omdat ik heb gemerkt dat hier veel mensen zitten met verstand van zaken en die andere ook willen helpen :) En ik houd ervan om de verhalen van iedereen te lezen omdat dat zo leuk is
Ik zou het kort en bondig houden dus sluit nu maar af, zijn er nog vragen fire away zou ik zeggen (want ik kan nog veel meer vertellen)

Soo long ;)
Joey
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hi I'm Joey

Bericht door DVDGuy »

Hey Joey, welkom op het forum.

Hopelijk komt je droom dit jaar uit :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer